Türktraktör hà aumentatu a so pruduzzione di 23 per centu in a prima mità di l'annu

turktraktor hà aumentatu a so pruduzzione per percentuale in a prima mità di l'annu
Foto: Hibya News Agency

Hà annunziatu i so risultati finanziarii per i primi 2020 mesi di u 6. TürkTraktör, u principale fabricatore di l'industria, hà dimustratu un rendimentu di successu in a prima mità di l'annu cù aumenti in a produzzione, unità di vendita domestica è fatturatu, in un periodu difficiule quandu u coronavirus hà affettatu seriamente l'impattu.

TürkTraktör hà cuntinuatu a so pruduzzione in e so fabbriche situate in Ankara è Erenler, cù e misure pigliate contr'à u coronavirus in tutte e zone di travagliu è registrate cù u Certificatu di facilità di sicurezza TSE, è hà eliminatu un totale di 6 mila 12 trattori da e linee di produzzione in i primi 357. mesi di l'annu. Cù sti unità, a cumpagnia hà aumentatu a so pruduzzione da 23% paragunatu à u listessu periodu di l'annu passatu.

Sicondu i primi figuri di 5 mesi, TürkTraktör hà realizatu 71% di a produzzione tutale di trattori in Turchia solu.

L'aumentu di e vendite domestiche hà rinfurzatu a so pusizioni in u mercatu.

Mentri u giant tractor hà aumentatu a so vendita da 7% paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, cù un totale di 326 mila 68 vendite di trattori in u paese; Hè ancu rinfurzatu a so pusizioni in u mercatu di trattori, induve hè stata u capu per 13 anni senza interruzzione.

Esporta in più di 130 paesi, TürkTraktör solu hà ottenutu 6% di l'esportazioni totali di trattori di Turchia cù 5 mila 786 esportazioni di trattori in i primi 86 mesi.

TürkTraktör hà chjusu i primi sei mesi di l'annu cù un fatturatu tutale di 2 miliardi 179 milioni TL. U prufittu grossu di a cumpagnia era di 380 milioni di TL è u so margine di prufittu grossu era di 17,4%, mentre chì u so prufittu operativu era di 211 milioni di TL è l'EBITDA era di 278 milioni di TL. U marghjenu di u prufittu operativu di a cumpagnia è u marghjenu EBITDA eranu 9,7% è 12,8%, rispettivamente. U prufittu nettu di TürkTraktör hè statu registratu cum'è 161 milioni di TL.

U Direttore Generale di TürkTraktör Aykut Özüner: "Ancu s'ellu traversemu un periodu difficiule, continuemu a nostra cuntribuzione à a produzzione è à l'ecunumia".

Evaluendu i risultati finanziarii per a prima mità di 2020, u direttore generale di TürkTraktör Aykut Özüner hà dettu: "Malgradu e cundizioni difficili di u mercatu per l'ultimi 2 anni, avemu purtatu a nostra dirigenza à u so 13u annu. U prucessu epidemicu chì hà cuminciatu à accade ci hà purtatu diverse difficultà. In ogni casu, cù a nostra sperienza di più di 65 anni è a nostra struttura finanziaria forte, avemu tornatu rapidamente à e nostre attività di produzzione interrotte cù a strada stradale chì avemu tracciatu in cunfurmità cù e novi cundizioni; "Avemu ancu riesciutu à superà u nostru livellu di produzzione pre-epidemica è rinfurzatu a nostra pusizione in u mercatu". disse.

U nostru pianu di crisa contr'à l'epidemie era pronta in ferraghju

Mencionendu e misure pigliate contr'à u coronavirus in e so dichjarazioni, Aykut Özüner hà dettu ancu chì queste misure anu ghjucatu un rolu seriu in i risultati riesciuti ottenuti in a prima mità di l'annu: "Avemu preparatu u nostru pianu di crisa creendu u nostru cunsigliu di pandemia in ferraghju. Avemu implementatu rapidamente parechje applicazioni chì coprenu tuttu u nostru ecosistema, da i nostri clienti à i nostri rivenditori, contr'à u risicu di diffusione di Covid-19.

Mentre chì u travagliu da casa hè statu implementatu per via di l'epidemie, a produzzione hè stata ancu sospesa in e nostre fabbriche. Prima di ripiglià a produzzione, avemu riarrangiatu tutti i prucessi in u ciculu di vita di l'impiegati in cunfurmità cù a regula di distanza fisica è nantu à a basa di tracciabilità. In u risultatu di questi sforzi, i nostri "Fabbriche Ankara è Erenler" anu u dirittu di riceve u "Certificatu di Produzione Sicura TSE Covid19", chì hè u primu in a nostra industria ".

Avemu pruvatu à esse quì per tutti, da l'agricultori à i nostri travagliadori sanitari, durante u periodu epidemicu.

Aghjunghjendu chì anu implementatu rapidamente prughjetti per l'agricultori chì anu ghjucatu un rolu criticu in l'approvvigionamentu di l'alimentariu durante u periodu epidemicu, Özüner hà riassuntu questi sforzi in seguitu: "Per assicurà a sustenibilità di a produzzione in l'agricultura, avemu furnitu Mobile Road Support, induve i nostri agricultori ponu prufittà di servizii di navetta induve sò. Mentre li offremu l'applicazione mobile Tarlam Cepte, chì hè a prima in u settore, gratuitamente per aumentà l'efficienza agricula, avemu cuntinuatu à sustene i nostri agricultori cù furmazione in linea chì offremu gratuitamente. Inoltre, a nostra cumpagnia di gruppu Tat A.Ş permette à i travagliadori staghjunali di travaglià in i campi in cundizioni igieniche. "Avemu cooperatu cun."

Aykut Özüner hà ancu dichjaratu chì anu agitu per sustene diversi segmenti di a sucità durante i ghjorni difficili di l'epidemie; "Avemu travagliatu ancu nantu à a carenza di l'equipaggiu medicale in u settore di a salute. "In questu cuntestu, avemu cuminciatu rapidamente à pruduce e cabine di" intubazione è campionamentu biologicu "necessarii da i nostri travagliadori sanitari, chì si battenu cun grande dedizione è sforzu in prima linea di l'epidemie, in e nostre fabbriche in Sakarya Erenler è Ankara, è li hà mandatu à i nostri ospedali pandemichi ", spiegò.

I nostri successi sò u risultatu di a fiducia riposta in noi da tutti i nostri stakeholder.

À a fine di e so dichjarazioni, Aykut Özüner hà dichjaratu chì anu da cuntinuà i so sforzi per ottene l'ugettivi stabiliti per questu annu, da a produzzione à a vendita è l'esportazioni, in a seconda mità di l'annu; "Dettu u nostru successu si trova a fiducia in a marca TürkTraktör trà tutti i nostri stakeholder. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Cù a motivazione furnita da sta fiducia, continueremu à cuntribuisce à l'ecunumia cù l'impieghi chì creamu, a pruduzzione chì facemu è l'esportazioni chì facemu".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*