Certificatu "A mo scola hè pulita" per e scole ispezionate cù successu

Certificatu "A mo scola hè pulita" per e scole ispezionate cù successu
Fotografia: Ministeru di l'Industria è Tecnulugia

Una Guida per Migliurà e Cundizioni di Igiene è Prevenzione di l'Infezzione in l'Istituzioni Educative hè stata preparata in cuuperazione cù u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è u Ministeru di l'Educazione Naziunale. Parlendu à a ceremonia di u protocolu di cooperazione firmata trà i dui ministeri, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà dettu: "E scole chì passanu cù successu l'ispezione puderanu riceve u certificatu "A mo scola hè pulita". Grazie à stu ducumentu, i nostri genitori puderanu mandà i so figlioli à a scola cun tranquillità. disse.

DUE MINISTRI PRESENTATI

L'esperienza di u campu di l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), i cunsiglii di l'esperti di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, e decisioni di u Cunsigliu Scientificu di u Ministeru di a Salute sò stati riuniti cù i criteri publicati da l'UNESCO è l'OCDE. Hè stata preparata una Guida per Migliurà e Cundizioni di Igiene è Prevenzione di l'Infezzione in l'Istituzioni Educative. A guida hè stata presentata à u publicu in una riunione chì hà assistitu u Ministru Varank è u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk.

Parlendu à a riunione, u Ministru Varank hà dichjaratu ch'elli anu travagliatu per u ritornu sicuru di i zitelli à a scola da ghjugnu, sottu a dirigenza di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, è aghjunse:

CONDIZIONI DI IGIENE E SANITÀ: A guida ùn hè micca limitata à e misure da piglià contr'à Covid-19. Avemu l'obiettivu di migliurà e cundizioni di igiene è sanità in e nostre scole per cumbatte l'epidemie è seguità attentamente e pratiche. Avemu pruvatu à sviluppà un approcciu coherente è flessibile in tuttu u paese. Per quessa, avemu ancu inclusu e diverse pratiche di l'istituzioni educative, cum'è u numeru di l'impiegati, a struttura è l'attività.

EDUCAZIONE EFFICACE: Cù una gestione di l'igiene più efficace in i scoli, u pesu di a malatia di i zitelli, u persunale è e famiglie diminuirà, i zitelli sani in un ambiente sanu avarà un ambiente educativu più efficace, è i nostri figlioli chì amparanu e regule di igiene à a scola seranu più cuscenti in tuttu. a so vita.

PLAN D'ACTION : Cum'è un primu passu, l'amministratori di a scola anu bisognu di leghje sta guida cù cura. Se ci sò parti chì ùn sò micca capitu, pudemu ancu furnisce una furmazione di 1 o 2 ghjorni s'ellu si applicanu. In u sicondu passu, aspettemu chì e scole implementanu e misure in a guida. Queste pratiche devenu esse riflesse in un pianu d'azzione. In u pianu, infurmazioni cum'è induve saranu situati i disinfettanti, quali cuntrolli seranu fatti à l'entrata di a scola, dettagli di l'arrangiamentu di a fila è a disposizione in e classi, cumu a ventilazione serà furnita, è quandu si trova una situazione sospetta, a zona adatta serà determinata è e persone pertinenti seranu isolate.

SERVIZI INCLUSI: Cumpresi i servizii chì portanu i nostri figlioli à a scola; E cundizioni igieniche devenu esse assicurate è mantenute in modu pianificatu in tutti i dipartimenti, cum'è aule, parchi di ghjocu, laboratori, stanze di prufessori è caffetterie. Inoltre, aspittemu chì ogni scola duverà a so propria analisi di risicu.

ISPEZIONE IN SITU: E scole chì sò entrate in a fase di implementazione puderanu dumandà dopu avè finitu a so autovalutazione. I scoli publichi applicàranu à u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale, è i scoli privati ​​applicàranu à TSE. Dopu l'applicazione, i nostri squadre d'esperti inspeccioneranu, cuntrullàranu è certificaranu queste scole in situ.

BABBU DI NOME: ZİYA SELÇUK: E scole chì passanu cù successu l'ispezione puderanu riceve u certificatu "A mo scola hè pulita" in a stessa settimana. L'omonimu di u documentu hè u nostru Ministru Ziya Selçuk. Grazie à stu documentu, i nostri figlioli cuntinueghjanu a so educazione è a furmazione in ambienti sicuri induve e cundizioni d'igiene sò state purtate à u più altu livellu è misure sò state pigliate contr'à l'epidemie. I nostri genitori puderanu mandà i so figlioli à a scola cun tranquillità. I nostri figlioli ùn venenu micca à u primu postu cum'è un fattore di risicu in a diffusione di l'epidemie.

GUIDA DI CAMPIONE: Sicondu e Nazioni Unite, 1,5 milioni di zitelli mori ogni annu in u mondu per via di sanità inadegwate. Stu numeru; Questu significa unu ogni 20 seconde è 4 morti prevenibili ogni ghjornu. Cù sta guida, vulemu fà un esempiu per altri paesi è esse seguitu internaziunale. Vulemu chì ùn ci sia micca morti di zitelli in u mondu per via di sanità inadegwate.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Selçuk hà dichjaratu chì sta guida hè stata preparata in u risultatu di a cunsultazione cù u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, TSE è u Ministeru di a Salute è hà cuntinuatu cusì:

SUPPORTU DI TSE: U nostru travagliu cù TSE hà una impurtanza particulare. Vulemu fà questu in una manera trasparente. In a cullaburazione, TSE hà furnitu un grande supportu in i sperti di furmazione chì svilupperanu, scanneranu è testà e norme in l'educazione. I nostri prufessori anu ricevutu furmazione nantu à questu sughjettu. L'infurmazione hè stata acquistata nantu à quale scola hè inspeccionata è in quale modu.

2 MIL ISPETTORI : Continueremu u nostru sustegnu intensivu dopu avè fattu a guida dispunibile à e nostre istituzioni educative. Avemu stabilitu squadre à a scala di u paese, pruvince è scole. 2 mila ispettori di salute è sicurezza di u travagliu sò stati furmatu. Questi ispettori farà valutazioni oggettive per capisce a situazione di ogni scola.

I Ministri Varank è Selçuk firmavanu u protocolu di cooperazione dopu chì a guida hè stata introdutta. À a cerimonia, u presidente TSE Prof. Dr. Adem Şahin era ancu presente.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*