À a fine di u 2022, Ayder Plateau serà una attrazione assai seria per u turismu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà visitatu Ayder Plateau in u distrittu di Çamlıhemşin di Rize. Camminendu à Ayder Plateau, Erdoğan hà pigliatu ritratti cù i citadini chì hà salutatu.

Facendu dichjarazioni à i ghjurnalisti in quantu à i travaglii realizati in Ayder Plateau, Erdoğan hà dettu chì hà vistu un sviluppu assai bonu in Ayder.

Enfatizendu ch'ellu hè ancu più cuntentu à sente a satisfaczione di e persone da elli stessi, Erdoğan hà dettu: "U nostru scopu hè, speru, chì un novu Ayder emergerà à a fine di u 2022. Stu novu Ayder serà una attrazione assai seria per noi, in particulare in u turismu, cù a so infrastruttura, residenze, parcheggi, ristoranti è tuttu u restu. ", disse.

Indittendu chì u numeru di viaghji da è da Ayder aumenterà cù a fine di l'aeroportu, Erdoğan hà dettu: "A propositu, u travagliu nantu à u turismu di sci hè statu fattu prima da i nostri ministri. U travagliu cuntinueghja nantu à questu. Inseme à tuttu questu, seguiremu una cunniscenza cullettiva ". disse.

"Ùn vittiremu nimu cù a distruzzione"

Sottulineendu chì un prugressu significativu hè statu fattu in l'opere, Erdoğan hà dettu: "A parte di l'infrastruttura in cui simu attualmente hè stata custruita in pocu tempu. Hè finitu in 6 mesi, ma ci hè ancu assai da fà. U nostru scopu hè di finisce tutti à a fine di u 2022, da e residenze à i so parcheghji. Per apre stu locu à u turismu domesticu è internaziunale. Per via, serà finitu in u nostru aeroportu. Cù a fine di l'aeroportu, stu locu diventerà una attrazione assai seria ".

"Cumu si sente à esse in casa di u vostru babbu?", dumandò un membru di a stampa. Dumandatu da Erdogan, "Ci hè qualcosa di più bellu chè questu? Chì Diu hà pietà di ellu ". ellu rispose.

Quandu hà dumandatu nantu à i travaglii realizati in Uzungöl, Erdoğan hà datu a seguente risposta: "Spergu chì tuttu serà. Uzungöl hè una attrazione seria per noi, in particulare in a regione Trabzon. I studii nantu à Uzungol continuanu ancu intensivamente. U travagliu hè cuminciatu quì. Occupazione cumpleta oltre strutture illegali. Insistemu nantu à questi. Ùn vi esse offesu da nimu. A so distruzzione accadrà di sicuru. Ùn esiteremu mai à trasmette i diritti di una residenza s’ellu hè un magazinu, un magazinu, un hotel, ecc., à i titulari di i diritti quì, senza fà soffre à nimu cù a demolizione, cù a custruzzione di sti custruzzioni.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan beie u caffè offertu in un caffè.

U presidente Erdoğan era accumpagnatu da u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Murat Kurum, u Ministru di a Ghjuventù è u Sport Mehmet Muharram Kasapoğlu, u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, i Vice Presidenti Hayati Yazıcı è Çiğdem Karaaslan, è u Direttore di Comunicazione Fahrettin Altun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*