A Prima Tappa di u Prughjettu di 53,6 Kilometer Bicycle Path in Ankara hè stata messa in serviziu

Foto: Municipalità Metropolitana di Ankara

Unu di i prughjetti impurtanti di u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, una di e prumesse elettorali, è unu di i prughjetti più impurtanti, a sezione di 400 metri di a prima fase di u "Prughjettu Strada Bicicletta" hè stata cumpletata. L'amatori di ciclismu ringraziu u sindaco Yavaş è cuminciaru à pedalà trà l'incrozione Anıtpark-Beşevler di a strada Biblioteca Naziunale-Anıtkabir.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu un'altra prumessa elettorale.

A parte di 53,6 metri di a prima fase di u prughjettu di a strada di bicicletta di 400 chilometri hè stata finita in pocu tempu. In u scopu di u prughjettu realizatu da a Direzzione Generale di l'EGO, i squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici anu apertu a sezione di a 1a tappa nantu à a strada Biblioteca Naziunale-Anıtkabir trà l'incrozione Anıtpark-Beşevler.

U PROGETTU DI PRESIDENTE YAVAŞ ERA "SPERANZA"

I ciclisti, chì anu cuminciatu à pedalà nantu à a strada di a bicicletta, anu dichjaratu chì a mancanza di camini di bicicletta, chì ùn sò micca stati custruiti dapoi anni, hà causatu a perdita di vita in Ankara, è ringraziatu u "Prughjettu di a Strada Bicicletta" iniziatu da u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş.

Parechji dilettanti di bicicletta chì sò ghjunti à andà in bicicletta in u primu locu ùn anu micca scurdatu di Umut Gündüz, chì hà persu a so vita in un accidente di trafficu in l'ultime settimane. I ciclisti di Başkent, chì anu iniziatu una campagna per sensibilizà i ciclisti nantu à e social media dicendu "#UmutaSesOl", sustenevanu u "Prughjettu Bike Road" di u sindaco Yavaş utilizendu a strada ciclabile.

Menderes Gündüz, chì hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di vede chì a maiò parte di a prima tappa di 2 metri era stata finita, hà dumandatu à u sindaco Yavaş di chjamà a strada ciclistica dopu à u so figliolu, cù e seguenti parolle:

"U mo figliolu Umut Gündüz hè mortu 26 ghjorni fà per un colpu è scappatu da un cunduttore alcolu. Era qualchissia chì era assai interessatu à i prublemi di bicicletta di Ankara. Hà seguitu stu prughjettu da vicinu. Spessu ci hà datu una bona nutizia annantu à stu prughjettu. Eramu assai speranti perchè stu prughjettu era inclusu in e prumesse elettorali di u nostru presidente Mansur. Pruvò assai, ma ellu stessu ùn pudia vede sta strada. Cum'è a so famiglia, seguitamu u prughjettu da vicinu. Pruvaremu attivamente di mantene a bicicletta restante di Umut viva quì. U prughjettu hè assai bellu è s'ellu hè statu fattu in l'anni precedenti, forse Umut seria vivu oghje. Vulemu ringrazià u presidente Mansur per avè purtatu stu prughjettu in vita è per avè fattu u principiu audace. Avemu una tale dumanda, perchè pensemu chì chjamà una di queste piste ciclabili cum'è Umut Gündüz alleviarà un pocu u nostru dulore ".

GRAZIE A MANSUR YAVAS DA i ciclisti

A Municipalità Metropolitana hà ancu furnitu a sicurità sepandu a prima tappa di u prughjettu di a strada di bicicletta in 9 tappe da u trafficu di veiculi cù barriere è linee.

7 citadini da 70, chì anu cuminciatu à aduprà a strada ciclabile da u primu ghjornu è anu dimustratu un grande interessu, anu ringraziatu u sindaco Yavaş è anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

  • Kadir İspirli (Presidente di u Cunsigliu di Ciclismo di u Cunsigliu di a cità di Ankara): "Spergu chì a strada ciclabile serà benefica per Ankara. Vulemu ringrazià u presidente Mansur Yavaş per avè principiatu sta strada chì avemu aspittatu è luttatu per parechji anni. Grazie à a strada di bicicletta, averemu un viaghju sicuru perchè sperimentemu parechji accidenti per via di cunduttori inconsciente in u trafficu. A pista ciclabile hè a prima per Ankara, prutegeremu sta strada inseme ".
  • Nevzat Helvacıoğlu (Membru di l'Associazione Sportiva di Ciclismo Naturale di Ankara): "Ringraziemu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per avè furnitu stu serviziu. Usemu e biciclette in a nostra vita di ogni ghjornu, ùn usemu micca altri veiculi, sti strade sò assai impurtanti per noi ".
  • Meltem Alkaş Görür: "Usaghju attivamente a bicicletta in a mo vita di ogni ghjornu. Vogliu ringrazià Mansur Yavaş per l'impurtanza è u valore chì ci hà datu. Semu un gruppu di donne vuluntarii in Ankara, è furmà volontariamente e donne chì ùn sanu micca andà in bicicletta cù e nostre biciclette. Ci ghjunghjenu attraversu e pagine "Pedaling Women Ankara" nantu à e social media. Sta strada hè assai preziosa per noi per pudè guidà in modu sicuru, speremu chì tutte e tappe seranu finite u più prestu pussibule ".
  • Onur Şanlı: "Semu assai felici di a prima strada ciclistica di Ankara. Avemu ghjuntu quì apposta per vede a strada di bicicletta. Vengu da una strada di 25 chilometri quì, è dicemu "esce da a vittura è mette in bicicletta". Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana d'Ankara, Mansur Yavaş, per avè fattu stu prughjettu.
  • Tekin Yolcu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu prughjettu, in particulare Mansur Yavaş. Utilizemu a bicicletta cum'è un mezzu di trasportu in a nostra vita di ogni ghjornu. A sicurità stradale hè assai impurtante per noi ".
  • Şüheda Yolcu: "A pista ciclabile hè assai bella. Pensu chì queste strade sò incuragisce u trasportu in bicicletta. Vulemu ringrazià u presidente Yavaş è tutti quelli chì anu cuntribuitu ".
  • Vehbi Gözay: "Pensu chì grazia à stu prughjettu, un passu più hè statu fattu versu una vita sana. Grazie mille à u presidente Yavaş ".

Dopu à a strada ciclistica Biblioteca Naziunale-Anıtkabir in a 1a Tappa, a custruzzione di quale hè iniziata, altre rotte previste per esse realizate sò i seguenti:

  1. Strada tappe-Università,
  2. Tappa - Route Ümitköy-Etimesgut,
  3. Tappa - Route Sihhiye-Cebeci,
  4. Tappa - Route TOBB,
  5. Stage - Route Eryaman West,
  6. Stage - Route Eryaman Göksu,
  7. Tappa - Route Batikent-Ivedik Ostim,
  8. Stage - Ankara Metropolitan Municipality - Route AKM

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*