Halkalı L'accidenti è a contaminazione di l'aria si riduceranu cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità Kapikule

Cù u prughjettu di u trenu à alta velocità Halkalı Kapikule, l'accidenti è a contaminazione di l'aria diminuiranu
Cù u prughjettu di u trenu à alta velocità Halkalı Kapikule, l'accidenti è a contaminazione di l'aria diminuiranu

Ministru Karaismailoğlu: HalkalıU tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule (Edirne) serà ridutta da 4 ore à 1 ora 20 minuti, è u tempu di trasportu di merci serà ridutta da 6 ore 30 minuti à 2 ore 20 minuti. Cù u nostru prughjettu, chì cuntinuemu à custruisce in una manera amichevule à l'ambiente, a densità di u trasportu terrestre in a regione diminuirà, cusì u trasportu ferroviariu aumenterà, è cusì l'accidenti è a contaminazione di l'aria diminuirà. Cù u prugettu, l'uppurtunità di l'esportazione di i prudutti industriali pruduciuti in a regione aumenteranu, è i costi di logistica chì saranu durante u trasportu di e materie prime necessarie per l'industria di fabricazione diminuiranu. Quandu stu prughjettu hè finitu, a parte di a strada di a Ferrovia di a Seta chì passa per u nostru paese serà unu di i ligami più impurtanti chì formanu a cunnessione europea. "

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì hà apertu a sezione di 11 chilometri di a Strada Edirne-Kırklareli, hà dettu chì venenu da una forte tradizione chì implementa audaci prughjetti innovatori è giganti, è chì anu fattu un progressu significativu in investimenti sottu a dirigenza. di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Hà nutatu chì l'equilibriu di l'ecunumia mundiale cambiante offre grandi opportunità per a Turchia è chì quandu i preparazione sò finiti cum'è desideratu, a so pusizioni farà di u nostru paese una superpotenza logistica in a nostra regione.

L'obiettivu hè di accede à una Rete Avanzata di Trasportu è Infrastrutture adattate à u Spiritu di a Republica 

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in l'ultimi 18 anni, anu fattu un prugressu significativu in l'investimenti fatti in tutti i settori di cumunicazione è di cumunicazione inseme cù e linee terrestri, aeree, ferroviarie è maritime, è chì u so scopu hè di ghjunghje à una rete di trasportu è infrastruttura avanzata chì si cunvene. i scopi di sviluppu olisticu di Turchia è u spiritu di a Republica, in u 100 anniversariu di a Republica, hà dichjaratu chì.

"Sperendu, cum'è andemu in u seculu seculu di a Republica cù i nostri ghjovani è zitelli, vederanu chì avemu da travaglià dura per dà li u megliu, è seranu fieri di u so paese. Cridemu ch'elli feranu sempre sti belli passi chì avemu fattu più in là cù u so core pienu di patriotismu è ci renderanu fieri, è fighjuleremu u so successu inseme cù lacrime in l'ochji, pettu gonfiatu ", hà dettu u Ministru, nutendu chì l'equilibriu di l'ecunumia mundiale cambiante offre grandi opportunità à Turchia.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "A situazione di u nostru paese nantu à l'asse nord-sud è est-ovest ci farà una superpotenza logistica in a nostra regione quandu compiemu i nostri preparativi à a velocità chì vulemu. E nostre spurtazioni aumenteranu, l'espurtazioni aumentate accuminciaranu a produzzione, a nostra ecunumia crescerà ancu di più, darà più prosperità à a nostra vita è arricchisce a nostra ricchezza. Dunque, simu in Kırklareli oghje, in Siirt un altru ghjornu, in Amasya, Çanakkale, Erzurum, Mersin è Muğla. Cun grande entusiasmu, implementemu parechji mega-progetti chì sò l'invidia di u mondu, i nostri ponti, aeroporti, strade è porti. Perchè sapemu chì ogni passu chì facemu, ogni mattone chì mettemu hà un scopu è significatu per u futuru di u nostru paese.

"U putere trasformativu di i prughjetti aghjunghjenu eccitazione è forza à i nostri travaglii"

Nutendu chì tistimunianza di l'effetti trasformativi di i prughjetti in a vita di i citadini li dà eccitazione è forza, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì mentre i prughjetti trasformanu u so locu in un centru di attrazione per l'investimenti, anu novu affari, impieghi, prudutti, servizii è culturali. effetti. Esprimendu chì questi investimenti tornanu cum'è ricchezza, prosperità è un aumentu di a qualità di vita, u Ministru Karaismailoğlu hà utilizatu e seguenti espressioni:

"Kırklareli, cum'è una di e cità preferite di u nostru paese cù a so storia, natura è cultura, hè sempre trà e nostre priorità. Tra u 2003 è u 2020, avemu realizatu travaglii di migliuramentu è di custruzzione di strada di circa 430 chilometri in Kırklareli. In u listessu periodu, avemu rinnuvatu quasi 420 chilometri di linee ferroviarie. Oghje, ci sò più di 300 mila abbonati à Internet à alta velocità in Kırklareli. A Regione Tracia, chì include Çanakkale, Edirne, Istanbul, Kırklareli è Tekirdağ, hè strategicamente impurtante per esse à u puntu di traversu di e strade internaziunali chì uniscenu l'Europa è l'Asia. Per via di sta situazione privilegiata, avvicinemu à a nostra regione Tracia cù una sensibilità speciale in quantu à l'infrastruttura stradale, a gestione portu, e cunnessione aeree è ferroviarie ".

Ecofriendly Halkalı- L'accidenti è a contaminazione di l'aria si riduceranu cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità Kapikule

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Halkalı-Cuntinuò dandu infurmazioni nantu à u Prughjettu di u Trenu Kapikule High Speed. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu ciò chì segue nantu à u prugettu:

"Avemu investitu 2003 miliardi 2020 milioni di lire in a nostra regione Tracia, chì include Çanakkale, Edirne, Istanbul, Kırklareli è Tekirdağ trà 85 è 772. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, trà Istanbul è Edirne, chì hè sempre in custruzzione. Halkalı- U nostru Prughjettu di Trenu Kapikule High Speed ​​​​hè unu di i nostri prughjetti più impurtanti. U prughjettu; 55 chilometri di questu hè in i cunfini provinciali di Edirne, 62 chilometri di Kırklareli, 68 chilometri di Istanbul è 44 chilometri di Tekirdağ. A linea di 229 chilometri serà adattata per u trasportu di 200 chilometri à l'ora, doppia pista, elettricu, merci è trasportu di passageri. HalkalıU tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule (Edirne) serà ridutta da 4 ore à 1 ora 20 minuti, è u tempu di trasportu di merci serà ridutta da 6 ore 30 minuti à 2 ore 20 minuti. Cù u nostru prughjettu, chì cuntinuemu à custruisce in una manera amichevule à l'ambiente, a densità di u trasportu terrestre in a regione diminuirà, cusì u trasportu ferroviariu aumenterà, è cusì l'accidenti è a contaminazione di l'aria diminuirà. Cù u prugettu, l'uppurtunità di l'esportazione di i prudutti industriali pruduciuti in a regione aumenteranu, è i costi di logistica chì saranu durante u trasportu di e materie prime necessarie per l'industria di fabricazione diminuiranu. Quandu stu prughjettu hè finitu, a parte di a strada di a Ferrovia di a Seta chì passa per u nostru paese serà unu di i ligami più impurtanti chì formanu a cunnessione europea. "

Investimenti di 18 miliardi TL in modi di trasportu in l'ultimi 880 anni 

Dichjarà chì un totale di 18 miliardi di lire sò stati investiti in modi di trasportu è di cumunicazione in l'ultimi 880.2 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì questi investimenti portanu vitalità à i lochi chì passanu, cum'è i fiumi, è aumentanu u cummerciu, a produzzione è l'impieghi. Dicendu chì un paese pò diventà un paese mudernu quandu si sviluppa cù ogni cità, distrittu, cità è paese, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u so solu desideriu hè di cuntinuà i so movimenti di sviluppu è di lascià un paese più grande è più forte per e generazioni future.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u Signore Adil Karaismailoğlu, hà pigliatu u volante di u veiculu nantu à l'Autostrada Edirne-Kırklareli, chì hà apertu, è hà fattu u primu viaghju di a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*