Strade in Arterie Principali Aperte à u Trasportu in Giresun

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu esaminazioni in Giresun è i so distretti, chì anu danatu in u disastru di inundazione. Karaismailoğlu hà rispostu à e dumande di TV NET Television riguardanti i studii post-disastru.

Indittendu chì u statu era in a regione cù tutti i so mezi subitu dopu à u disastru di l'inundazione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Semu in a regione per sustene i nostri amichi chì travaglianu duramente in e zone di disastru. Cum'è u statu, guarisceremu tutte e ferite u più prestu pussibule ", disse.

Nutendu chì e strade nantu à l'arterie principali di a regione sò aperte à u trasportu, Karaismailoğlu hà dettu: "Ci sò frane nantu à alcune strade. Adupremu e strade di serviziu per ghjunghje à certi paesi. Arrivemu ancu à i paesi chì ùn ponu micca ghjunghje in elicotteri. Apriremu tutte e nostre strade u più prestu pussibule ", disse.

Rispondendu à una dumanda nantu à i ponti distrutti in u disastru, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Rinuveremu ancu i nostri ponti dannighjati. Da avà, avemu da preparà novi prughjetti è implementà u più prestu pussibule per chì tali situazioni ùn accadenu micca. A nostra priorità hè chì i citadini tornanu à a vita normale u più prestu pussibule è guariscenu e so ferite ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*