I Prezzi di i Veiculi Novi Aumenteranu, A Vendita di Veiculi Usati serà più attivu

Evaluendu l'effetti di i fluttuazioni in u scambiu straneru è l'aumentu di l'offerta di vitture novi nantu à u mercatu di i veiculi di seconda mano, u Chief Executive Officer di 2plan Orhan Ülgür hà dettu chì a tendenza ascendente di i prezzi di seconda mano hà rallentatu; in ogni modu, hà dichjaratu chì cù l'aumentu di i prezzi di i veiculi novi à pocu pressu, i prezzi di i veiculi di seconda mano anu ancu aumentà. Aghjunghjendu chì e marche piglianu dipositi per i veiculi chì venderanu in settembre è ottobre, Ülgür hà dettu;

"Per i mesi di settembre è d'ottobre, i dipositi sò dati in anticipu senza sapè u prezzu esatta di u veiculu, cusì sò fatti prevendite. In ogni casu, postu chì l'aumentu di i tassi d'interessu di u prestitu in più di questu aumentu di i tassi di scambiu aumenterà u prezzu di u futuru veiculu, pò causà à i clienti per annullà a pre-vendita à u livellu di 20-30% da i clienti. In più di sti venditi, chì ponu esse annullati in novi veiculi, pò esse un surplus in l'offerta di novi veiculi cù l'arrivu di novi veiculi per esse pruduciutu in nuvembre è dicembre, u periodu più intensu di l'industria di l'automobile. In fatti, i marchi puderanu fà campagni speciali in questu periodu cù l'opzioni di prestitu di prezzu è di bassu interessu per funnu rapidamente i so stock è vende à i clienti. U fattu chì i marchi passanu bè i mesi di ghjugnu è di lugliu ancu rinfurzà e so mani per l'azzioni chì piglianu in nuvembre è dicembre. A situazione chì avemu prubabilmente affruntà per u mercatu di seconda mano hè a siguenti: Ùn pensu micca chì i marchi piglianu alcuna azzione impurtante per a so vendita in Aostu è Settembre. Duranti stu piriu, seguitaranu l'evoluzione ecunòmica è pulitica. Stu periodu, dunque, in parallelu cù l'aumentu di u scambiu, i prezzi di a seconda manu si movenu un pocu. Perchè e marche anu digià riflette l'aumentu di i tassi di scambiu à i so prudutti in u 5-10 per centu. Hè difficiuli di fà una prediczione per i mesi d'ottobre, nuvembre è dicembre; Cumu avemu dettu sopra, i sviluppi in questu prucessu è l'azzioni chì e marche piglianu in questi sviluppi anu un impattu nantu à i prezzi è u mercatu ".

"Quest'annu, a vendita di seconda mano serà più di 5 milioni"

Ancu se e vendite di seconda mano sò state à u livellu di 2020-2 mila in u sicondu trimestre di u 380, quandu l'effetti di a pandemia sò stati visti; Dichjarà chì hà righjuntu i livelli di vendita nurmale di 400-600 mila in ghjugnu è lugliu, Ülgür hà dichjaratu chì e vendite annuali seranu più di 650 milioni in 2020, quandu e vendite duplicate sò dedutte, cum'è in l'annu precedente.

Ricordendu chì i mudelli più preferiti in u mercatu di l'occasione custituitu di veiculi in a banda di 50-60 mila TL l'annu passatu, Ülgür hà dettu chì stu livellu hè aumentatu à 80-100 mila TL. In generale, u tipu di veiculu preferitu hè adattatu per Turchia è pò esse vendutu facilmente; Ülgür, chì hà aghjustatu chì ci sò veiculi chì i so numeri ùn sò micca assai grande, hà dettu: "Pudemu dì chì questi custituiscenu u 70 per centu di u mercatu. U restu 30 per centu sò veiculi in trà, cum'è lussu è luxu sei. Spessu venderà più veloce; Cerchemu veiculi di tipu berlina cù assai pezzi. I Turchi fighjanu e caratteristiche di u veiculu di seconda mano, età, chilometru, è s'ellu ci hè un record di danni. Ma di sicuru, u strumentu perfettu ùn pò sempre esse trovu. Dunque, i cumpratori di veiculi determinanu un ordine di priorità per elli stessi. p.e.; Esse sottu à l'età di 3 hè un vantaghju maiò. Hè assai difficiule di truvà un veiculu di 100-1 anni sottu 2 mila TL in ogni modu. Per esempiu, se parlemu di l'anni di mudellu 2014-2015, hè ovvi chì ci hè veramente una torta più grande quì ".

Sei persone diverse guadagnanu da un veiculu

Ülgür, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i venditori individuali chì ùn sò micca venditori di vitture di seconda mano per professione, hà dichjaratu chì u numeru di questi diminuirà una volta chì u mercatu torna à a normale. Ulgur hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu:

"Ci sò quelli chì guadagnanu soldi di seconda mano, ma chì u principal ingressu ùn hè micca da questu affari. E persone cun mobili è travaglii simili si ritiranu da u mercatu. Perchè i prufitti chì li mantenenu quì sò pocu à pocu à sparisce. Un unicu veiculu cambiassi di mani è ghjunghje à l'utilizatori finali cù innumerevoli vendite ripetitive, è forse 6 persone diverse facianu un prufittu trà. Siccomu i marghjini di prufittu diminuiranu cum'è i prezzi stabilizzanu, ci sarà una diminuzione in queste vendite ripetitive ".

Prezzi elevati per mancanza di fornitura

Ülgür, aghjustendu chì hè necessariu di vultà à l'aostu 2018 per evaluà u mercatu di l'auto usata, hà dettu;

"A questa data, sicondu i fluttuazioni di u scambiu, ci era una cuntrazione in l'ecunumia è ci era una recessione in u mercatu. In ogni casu, a riduzzione SCT implementata in uttrovi 2018 hà causatu l'esplosione di e vendite di vitture novi. Cù stu sviluppu in i veiculi novi, a calata di i prezzi di e vitture usate hè ancu vistu immediatamente. In più di questu, cù e cumpagnie di l'affittu di a flotta chì acquistanu una grande quantità di veiculi novi à prezzi accessibili, è in parallelu cù l'offerta di massa di veiculi di seconda mano tornati da l'affittu, i prezzi di i veiculi di seconda mano diminuinu ancu di più; U mercatu di seconda mano, in particulare, hà causatu u prezzu di u mercatu per esse più bassu di i costi di l'imprese di seconda mano chì pussedevanu i veiculi, è u mercatu di seconda mano hà intrutu in un periodu di recessione seriu chì durò 7-8 mesi. Duranti stu periodu, e cumpagnie impegnate in u cummerciu di veiculi d'occasione anu patitu perdite di 25-30%. Dopu, cù a fine di a riduzzione SCT in ghjugnu 2019, tuttu hà cuminciatu à vultà à a nurmale, è i prezzi di e vitture usate è u mercatu cuminciaru à muvimenti. In fatti, sti incrementi in u mercatu sò stati duvuti à u rapidu muvimentu di i prezzi di seconda mano, chì sò stati ristretti per 8 mesi, à induve si deve esse. Stu prucessu durò finu à a pandemia di marzu 2020. A carenza di fornitura sperimentata in i veiculi novi cù l'effettu di a pandemia è e cundizioni di prestitu à bassu interessu offerti per sustene u mercatu hà causatu a dumanda in u mercatu di i veiculi di seconda mano per esplusioni è i prezzi per aumentà ancu di più ".

"Superemu i nostri scopi"

Sottulineendu chì cum'è 2plan, si sò disposti à creà una nova catena di valore per facilità u funziunamentu di mudelli di cummerciale esistenti in u mercatu di l'occasione, Ülgür hà cuntinuatu cusì: "Cu 2plan, avemu principiatu e nostre attività durante u periodu pandemicu. À quellu tempu, avemu dettu chì avemu sperimentatu cù 6-7 dealers, è avà cuntinuemu u nostru esperimentu cù 10 dealers. U prucessu di prova cù a maiò parte di elli era pusitivu è avemu cuminciatu à implementà a nostra identità corporativa. Avemu avutu un scopu di 15 concessionarii per a fine di l'annu è paremu esse capace di superà stu scopu in a situazione attuale. Per d 'altra banda, facemu attualmente e vendite previste. U fattu chì offremu i veiculi à i nostri rivenditori in quantità è varietà ci hà fattu sperimentà un bonu prucessu à l'iniziu di questa attività. Parlemu cun elli direttamente, negoziate è furnisce i so veiculi. I nostri rivenditori sò ancu assai felici di riceve stu serviziu. In fatti, 2020 serà un annu quandu compieremu a nostra strutturazione corporativa. Cuminceremu à cresce in numeru cù i pacchetti di finanziamentu di stock è di finanziamentu di i cunsumatori chì metteremu in usu in 2021. U nostru scopu hè 5 rivenditori, 100 50.000 vendite è clienti felici in XNUMX anni.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*