I carri cinesi seranu aduprati nantu à e ferrovie britanniche

LOGO CRCC
LOGO CRCC

U fabricatore di ferrovie cinese CRRC Shandong avia urdinatu 71 vagoni, chì sò stati urdinati da u Metro di Londra per esse utilizati in i travaglii di rinnuvamentu è di mantenimentu di i vagoni. U primu vagone di questu ordine hè statu consegnatu cù una ceremonia oghje.

Annunziendu a spedizione di u primu batch u mese passatu, CRRC hà dettu chì era a prima volta chì un operatore di metro europeu avia urdinatu vagoni fatti in Cina. Cridia chì, cum'è u "luce di nascita di a ferrovia", a Gran Bretagna seria "u primu à accoglie i vagoni fatti in Cina".

Hè statu dichjaratu chì sti veiculi sò adattati per l'usu nantu à a reta di a Ferrovia Naziunale è e linee di Metro di Londra; Chistu significa ch'elli anu da rispettà e regule Tecniche Naziunale notificate in i normi TSI di l'Unione Europea, UK è London Underground.CRRC hà dettu chì i vagoni anu da avè sistemi di frenu, accoppiatori è bogie "sviluppati in modu innovativu" per risponde à trè serie di standard.

I vagoni piani anu una struttura bassa per maximizà u voluminu chì pò esse trasportatu in un calibre di carica limitatu, mentre chì i vagoni piani multifunzionali anu pareti laterali è laterali mobili per permettenu di esse utilizati per u trasportu di materiali in massa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*