In quale Pruvincia i Camionisti Trovanu a Carica di Ritornu u Più Veloce è L'Ultimu?

In quale cità i camionisti trovanu a carica di ritornu u più veloce è l'ultimu?
In quale cità i camionisti trovanu a carica di ritornu u più veloce è l'ultimu?

90% di u trasportu logisticu in Turchia hè fattu da autostrade. Cù 850 mila camioni nantu à a strada, Turchia hà u più grande mercatu di camion in Europa. In u nostru paese, circa 450 mila camioni sò trasportati ogni ghjornu è u voluminu di trasportu mensili supera i 13.5 milioni di camioni. 1,2 milioni di camionisti certificati SRC in l'industria manghjanu direttamente da u trasportu, è hè sempre impurtante di truvà carichi di ritornu per i camionisti.

Dà infurmazione nantu à e pruvince cù a carica di ritornu più veloce è più recente in u nostru paese, u presidente di u Cunsigliu di u Gruppu Globale TTT Dr. Akın Arslan hà dettu: "L'asse cù u trafficu di camion più pesante è u prezzu di trasportu più bassu per chilometru era a linea Istanbul-Adana. km. I prezzi più alti di trasportu per capu sò stati realizati nantu à e linee Istanbul-Hakkari, Istanbul-Diyarbakır, è 7 mila TL sò stati veduti di tantu in tantu. E linee cù u trafficu di camion più pesante eranu e linee Istanbul-Ankara è Ankara-Adana/Mersin. Rize, Diyarbakır, Hakkari, Şırnak è Trabzon sò in cima di e pruvince in Turchia induve i camionisti aspettanu u più per truvà una carica di ritornu o anu da vultà senza riceve una carica. Se u camioneru sceglie di aspittà, u tempu d'attesa per a carica pò esse finu à 3.5 ghjorni. Mersin è Adana sò in cima di e pruvince cù a carica di ritornu più veloce. Un altru datu interessante hè da Bursa; Hè nantu à e linee di Kocaeli, Sakarya, Gebze, Balikesir è Istanbul. I prezzi di i trasporti nantu à queste linee pò varià di più di +/- 50% da settimana à settimana, secondu e cundizioni istantanee di offerta è dumanda.

U 95% di i camioni nantu à e strade appartenenu à individui

Dichjarà chì u 95% di i camioni nantu à e strade appartenenu à individui, u presidente di u gruppu TTT Global Dr. Akın Arslan hà nutatu ciò chì segue: "In l'ultimi vint'anni, a proporzione di flotte di camioni definite cum'è "proprietà" in grandi cumpagnie di logistica impegnate in logistica di cuntrattu hè diminuita considerablemente. L'aumentu di i costi è i carichi pesanti di i cuntratti anu alluntanatu l'imprese da l'autoproprietà. U rapportu self-owned di parechje grande cumpagnie di logistica hè cascatu sottu à 5%. Ci sò tali cumpagnie di logistica chì trasportanu 2.500 25 camions per ghjornu è ùn anu mancu un veiculu propiu. Tutti cù i so sistemi di furnimentu di camion; raccoglie camioni aduprendu metudi primitivi da garage, cooperative è siti di spedizione. L'imprese di logistica cercanu di mantene 30-XNUMX mila candidati à i camionisti spot pronti in a so cartera per pudè ghjunghje in ogni mumentu per fà e so operazioni in modu sanu.

In Turchia, 1 billion TL torna ogni ghjornu in u trasportu stradale.

Evaluendu u settore logisticu di u nostru paese, Dr. Akın Arslan hà dettu: "In u nostru paese, induve 450 mila trasporti sò fatti ogni ghjornu, u voluminu di trasportu cuntrattu da e cumpagnie di logistica hè solu un terzu di u voluminu di trasportu tutale è hè di circa 150 mila camioni per ghjornu. I restanti 300 mila trasporti di camioni per ghjornu si facenu direttamente in u mercatu spot è sò realizati in un ecosistema chjusu in u triangulu di Ambar-Simsar-Kapıfronti. U pruprietariu di u veiculu, u camioneru, vole carichi pronti cù cummissioni trà 100 TL è 500 TL secondu a carica, attraversu i brokers in i siti di trasportu o i brokers di trasportu di veiculi, è porta u trasportu cù cuntratti simplici cù u trasportu. caricatore. In Turchia, induve operanu assai attori glubale, trà e cumpagnie di logistica chì venenu in prima fila in u settore; Netlog, Ekol, Ceva, DSV, CH Robinson, Alisan, Mars, Horoz, Borusan, Omsan, Arkas, Gökbora, Barsan, Sertrans, Solmaz, Fevzi Gandur, Reysaş, Orkun, Kıta, Eyüp, Taha. U trasportu mediu FTL (carichi di camion pienu) ogni ghjornu di e prime 5 cumpagnie di logistica cù u più grande volume in u mercatu di logistica turca hè di circa 2.500 camions. Cù stu voluminu, nimu ùn hà ancu una quota di mercatu di 1% in u mercatu.

TIRPORT digitalizeghja a gestione logistica end-to-end

Esprimendu chì TIRPORT hà digitalizatu a so gestione logistica da a fine à a fine, u Dr. Akin Arslan hà dettu:

"In Turchia, induve u trasportu cutidianu di 300 mila FTL (carru pienu) hè direttamente in u mercatu spot, fora di a sfera d'influenza di l'imprese logistiche, TIRPORT (www.tirport.com) digitalizeghja a gestione di l'operazioni logistiche da a fine à a fine. I caricatori è i trasportatori di carichi si riuniscenu in u mercatu spot cù l'applicazione TIRPORT cargoCEPte. Param TIRPORT KART, cù infrastruttura di soldi ilittronica, chì hà cuminciatu à diventà u strumentu di pagamentu preferitu di u settore, entra cum'è "Secure Payment Tool" trà u caricatore è u camioner.

Sicondu i dati di i primi 2020 mesi di u 6, un totale di 297.657 camioni sò stati trasportati in TIRPORT, a principale piattaforma digitale di Turchia in u settore logisticu. I camioni chì trasportanu cù TIRPORT copreu 6 km in i primi 83.939.274 mesi di l'annu. Sicondu i dati di 6 mesi, u viaghju mediu di un camion hè 282 km. hè accadutu cum'è A piattaforma digitale principale di Turchia in l'industria logistica, TIRPORT, hà righjuntu 2020 mila camionisti attivi à a fine di i primi 6 mesi di u 42. Fornisce servizii di gestione di l'operazioni à quasi 500 PMI è cumpagnie di trasportu. U numeru di trasporti FTL chì gestisce ogni ghjornu hà superatu 2.000 2020. U scopu di ghjunghje à 4 mila trasporti per ghjornu à a fine di u 2022, è di più di 25 mila trasporti per ghjornu à a fine di u 25. 20 mila di i 5 mila trasporti destinati seranu realizati cum'è servizii di gestione di l'operazioni logistiche furnite à e cumpagnie di logistica è i grandi fabricatori, è XNUMX mila trasporti ogni ghjornu seranu realizati direttamente in u mercatu spot cum'è serviziu da esse realizatu attraversu TIRPORT ".

"PARAM TIRPORT Card" hè diventatu u strumentu di pagamentu di nova generazione di l'industria logistica

Dà infurmazione nantu à u strumentu di pagamentu di nova generazione di u settore logisticu, Param TIRPORT Card, Dr. Akin Arslan hà dettu:

"A nova generazione "PARAM TIRPORT Cards" cù TIRPASS (Contactless at the Pump) è a funzione Troy furnisce à i camionisti un carburante scontu finu à u 7% in e stazioni di carburante cuntratte à a pompa, a capacità di ricuperà i carichi di trasportu in anticipu da i cassieri di stazioni cuntrattu. , è un scontu istantaneu da parechje imprese membri cuntratte di Param. benefiziu da opportunità di shopping. Cù a Carta PARAM TIRPORT, u pruprietariu di a carica affida in modu sicuru a carica à u camioner TIRPORT, face u pagamentu à TIRPORT, mentre chì u camioner trasporta a merce cù l'assicuranza TIRPORT, carica i documenti di consegna in digitale via l'App TIRPORT è pò riceve in sicurezza i so soldi. cum'è accunsentutu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*