Imprenditore da Bursa Exports Motori Pruduciutu cù Opportunità Locali à u Munnu

L'imprenditore di Bursa esporta i mutori chì pruduce cù facilità domestiche à u mondu.
L'imprenditore di Bursa esporta i mutori chì pruduce cù facilità domestiche à u mondu.

Alida Motor, un membru di Bursa Aerospace Defense Cluster (BASDEC), chì cuncepisce è fabrica mutori di aerei ligeri cù installazioni domestiche in Bursa, hà successu in l'esportazione in paesi cum'è Germania, Pulonia, USA è Pakistan. A cumpagnia, chì pruduce in un picculu attellu è processa tutti i mutori chì pruduce, si prepara à implementà novi prughjetti in u campu di l'aviazione in u periodu chì vene.

L'imprese membri di BASDEC, chì producenu per l'industria aerospaziale, aviazione è difesa, cuntinueghjanu à attirà l'attenzione cù i so prughjetti. Fundatu da Fahri Dönmez, chì si ritirò da l'Air Force in u 2001, Alida Motor hà iniziatu u so viaghju di produzzione cù fanali industriali per l'electricità è l'automatizazione. In u 2006, a cumpagnia hà participatu à a localizazione di u fan di cooling camera termale di i tanki M48 è M60 è hà pigliatu u so postu in u catalogu di i fornitori di u Sottosecretariatu di l'Industria di Difesa. A cumpagnia, chì cuncepisce è fabrica motori per aerei ligeri, apprufittannu di u Prugramma di Supportu à l'Innuvazione R&D di KOSGEB, hà unitu à BASDEC in 2013.

BASDEC hè statu un puntu di svolta

Esprimendu chì a so participazione à BASDEC, chì hè stata stabilita in BTSO, era un puntu di svolta per a so cumpagnia, u direttore generale di Alida Motor Fahri Dönmez hà dettu: "BASDEC, chì opera sottu u paraplu di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, hà datu l'uppurtunità di stabilisce. cuntatti cummerciale è sviluppà cullaburazioni, è hà datu a nostra cumpagnia una visione larga. Cù u sustegnu di u presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay è i membri di u cunsigliu di amministrazione, avemu fattu un prugressu significativu. Grazie à u cluster, avemu migliuratu a nostra attività cuntattendu e principali cumpagnie di l'industria di difesa. Grazie à l'attività urganizata in Turchia è à l'esteru, avemu mandatu i mutori chì avemu pruduciutu à una scola di volu in i Stati Uniti è una cumpagnia di l'industria di difesa in Pakistan. disse.

COOPERAZIONE CU FLIGHT SCHOOL IN USA

Spieghendu chì a so cumpagnia stabilisce un mudellu esemplariu in quantu à dimustrà chì e persone cun cunniscenze tecniche è sperienza ponu pruduce qualcosa per sè stessu, Fahri Dönmez hà dettu chì più di 30 motori sò usati per u volu in Turchia. Nutendu chì vendenu ancu in Germania è Pulonia, Dönmez hà dettu: "Avemu visitatu l'USA in u Novembre di l'annu passatu cum'è parte di u prughjettu UR-GE realizatu da BTSO cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu. Quì, avemu avutu un scontru cù a scola di volu di parapente mutore chì avemu avutu currispundenza prima. Hanu dumandatu un disignu diversu da noi. In marzu, avemu preparatu u mutore è andò in i Stati Uniti di novu. A nostra bicicletta hè volata in un avvenimentu in Florida. Hè piaciutu assai. Tutti i mutori chì pruduciamu sò brodati cù una stella è crescente. Tutti sò stati assai sorpresi quandu anu intesu chì u mutore hè statu pruduttu in Turchia. Attualmente, a nostra cooperazione cù sta scola cuntinueghja. Anu avutu alcune richieste novi, li valutemu ". disse.

TARGET AIRCRAFT ENGINE PRODUTTU PER A COMPANY PAKISTAN

Spieghendu chì anu ancu pruduzzione per una sucietà di furnimentu di difesa pakistana, Dönmez hà dettu: "Avemu prima cuntattatu u Pakistan à a Fiera Internazionale di Difesa Azerbaigian ADEX, chì avemu assistitu cù BASDEC in 2016. Dopu, una cumpagnia chì avia bisognu di un mutore per u pianu di destinazione ci hà cuntattatu. Sò ghjunti à Bursa è anu visitatu u nostru attellu. Offru cuuperazione. Avemu avutu un mutore di 260 hp chì avemu pruduciutu prima, chì era adattatu per trasportà pesi finu à 38 kg. Avemu cunvertitu secondu u pianu di destinazione. Allora andemu in Pakistan è mettemu u nostru mutore in l'aviò. Ci sò stati offerte per stabilisce una cumpagnia cumuna quì. Attualmente simu in cuntattu cù a cumpagnia ". disse.

Versu a fine di u prughjettu di a mula alata

Fahri Dönmez hà dettu ancu chì anu sviluppatu prughjetti inseme cù cumpagnie in BASDEC. In questu cuntestu, Dönmez hà dichjaratu chì i preparativi cuntinueghjanu per dui novi prughjetti è hà dettu: "Avemu furmatu un gruppu di travagliu per a produzzione di mutori di aerei ligeri 115 HP. Semu in u prucessu di realizà u primu start-up di stu mutore, cù un metudu di fabricazione è un disignu simili, sopra u mutore mandatu cum'è una cuncessione attraversu u cluster da a nostra Presidenza di l'Industria di Difesa. U nostru secondu prughjettu hè preparatu per purtassi carichi senza pilota. In u nostru prughjettu, chì avemu chjamatu "Winged Mule", u parapente motorizatu hè statu cuncepitu in una struttura custituita da un ala parafoil. Ci avvicinemu à l'ultime tappe. Spergu chì faremu i primi testi assai prestu. Stu prughjettu ci entusiasma. Purtà una carica utile sin'à 350 kg. U "Winged Mule" pò esse usatu per scopi militari è ancu per parechji scopi diffirenti, cum'è l'alimentazione di a vita naturale in i disastri naturali è in e zone cù difficultà di trasportu. disse.

CONCEPT MOTORE PRODUTTU

Spieghendu chì anu pruduciutu un mutore cuncepitu cù cilindri indipendenti, u direttore generale di Alida Motor Dönmez hà dettu: "Avemu pruduciutu un mutore modulare induve ogni parte pò rimpiazzà l'una l'altra. Un mutore chì ùn hà micca una parte principale, ùn hà micca bisognu di mantenimentu pesante, è chì i cilindri ponu inizià è spegne unu per unu. L'avemu prisentatu cum'è un mudellu di utilità, ma hè statu registratu è avemu avutu una patente. Di sicuru, questu rapprisenta una idea. Avemu da travaglià in più. Vulemu aduprà u disignu di l'elica à angolo variabile di Bursalı Emrullah Ali Yıldız in stu mutore. disse.

"KIRIKKALE ISTITUZIONALE RIFLE BULLET SIMBOLU DI A NOSTRA LOTTA"

Nutendu chì anu u scopu di dimustrà chì e persone cù risorse limitate è cunniscenze tecniche ponu ancu fà studii intellettuale in picculi attelli, Dönmez hà dettu u seguente riguardu à u significatu di a bala di fucile di fanteria chì pusonu nantu à u mutore di cuncettu: "Questa bala hè a fanteria di Kırıkkale. balla di fucile usata durante a Lotta Naziunale. À quellu tempu, sottu à i scalini è in i sotterrani, i vechji, e donne è e persone chì ùn pudianu andà à a linea di battaglia, caricavanu balle è li mandavanu in fronte. Stu bullet simbulizeghja ancu a lotta di e persone chì cercanu di sprimà a so cunniscenza tecnica è a sperienza in spazii chjuchi cum'è noi. L'imprese cum'è noi cuntribuiscenu ancu à l'innovazioni tecnologiche di u nostru paese. Cum'è u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk hà dettu: "Avete vistu ciò chì hè u veru ideale per u paese, è andate versu quellu scopu". U nostru veru ideale hè l'indipendenza, è se l'indipendenza tecnica hè a nostra prima priorità oghje, continueremu à travaglià inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*