U Satellitu Naziunale di Osservazione di a Terra RASAT entra in a 9ª orbita

RASAT, u primu satellitu naziunale di osservazione di a Terra cuncepitu è ​​fabbricatu in Turchia, hè intrutu in u so 9u annu in orbita.

RASAT, u primu satellitu domesticu di osservazione di a Terra di u nostru paese, cuncepitu è ​​fabricatu da l'Istitutu di Ricerca di Tecnologie Spaziali TÜBİTAK (TÜBİTAK UZAY), hà lasciatu u so 9u annu in orbita. Lanciatu da Russia u 17 d'aostu 2011 è capaci di piglià l'imaghjini da tuttu u mondu senza alcuna limitazione, RASAT pesa 93 kg è pò circunnavigate u mondu in 98 minuti. L'imaghjini pigliati à 7,5 m in biancu è neru (pancromaticu) è 15 m di risoluzione spaziale multibanda (pushbroom); Hè aduprata in cartografia, monitoraghju di disastru, agricultura, ambiente, urbanismu è studi di pianificazione. E dimensioni di ogni fotogramma di RASAT sò 30 km x 30 km, è l'imaghjini di striscia finu à 960 km di longu ponu esse pigliati. Cù RASAT chì passa sopra u nostru paese 4 volte à ghjornu; Parechje imaghjini d'alta risuluzione sò ottenute da u ritiru di l'acqua in diga à e novi custruzzioni, da i grandi incendi à l'eruzioni vulcaniche, da i danni causati da i disastri di inundazioni à i paisaghji naturali unichi di a terra.

A vita di u disignu era 3 anni!

TÜBİTAK UZAY hà pruduttu RASAT senza cunsultazione o supportu esternu cù l'esperienza acquisita da BİLSAT, u primu satellitu di telerilevazione otticu di u nostru paese, chì hè statu lanciatu in 2003 cù u metudu di trasferimentu di tecnulugia.

RASAT, chì a so vita di cuncepimentu hè prevista per esse di trè anni è chì opera cù successu à una altitudine di 700 chilometri, hà cumpletu cù successu u so 17u annu in orbita à u 2020 d'Aostu 9, è l'ingegneri è i tecnichi turchi anu dimustratu chì ponu pruduce un satellitu chì pò durà assai tempu in l'ambiente spaziale.

RASAT hà fattu 9 orbite in 47.943 anni, hà cumpletu cù successu 3.202 missioni di imaging, è imagine una superficie totale di 16.813.800 km2.

U primu portale di l'imaghjini satellitari domestici: GEZGİN

In cunfurmità cù a pianificazione di a missione di RASAT, l'imaghjini brutte pigliate per copre tutta a Turchia ogni annu sò scaricate à a stazione di terra in TÜBİTAK UZAY. Dopu à e currezzione geomètrica è radiometrica di l'imaghjini crudi, l'imaghjini livellati sò caricati in u Portal GEZGİN (www.gezgin.gov.tr) hè trasferitu. I nostri citadini ponu accede à l'imaghjini gratuitamente accedendu à u portale cù e so password di e-government.

Paese cù una Voce in Tecnologie Satellitarie: Turchia

TUBITAK UZAY; Cù l'esperienza acquisita da i satelliti RASAT è Göktürk-2 è l'infrastruttura, l'equipaggiu, e risorse umane chì hà, cuntinueghja i so attività è prughjetti efficaci, di valore aghjuntu per tecnulugii è applicazioni spaziali satellitari innovativi è altamente localizzati.

Avanza cù passi determinati versu u scopu di sviluppà tecnulugii spaziali critichi in u nostru paese è diventendu unu di i pochi paesi chì ponu custruisce i so satelliti. In questa direzzione, sottu a dirigenza di TÜBİTAK UZAY, u satellitu d'osservazione d'alta risoluzione İMECE è u primu satellitu di cumunicazione domestica di Turchia TÜRKSAT 6A pigliarà u so postu in u spaziu in l'anni à vene.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*