Registra l'applicazione da Turchia per mandà u vostru nome à a campagna di Marte

Registra l'applicazione da Turchia per mandà u vostru nome à a campagna di Marte
Registra l'applicazione da Turchia per mandà u vostru nome à a campagna di Marte

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a missione storica di a NASA in Marte hà iniziatu cù u lanciu di Perseveranza in u spaziu, è hà dettu chì Turchia hà mostratu u più interessu in a campagna chjamata "Manda u vostru nome à Mars" l'annu passatu, cù 2.5 milioni di applicazioni. U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì i Turchi anu un grande interessu in i studii spaziali è spaziali, è ancu a so capacità di adattà à e novi tecnulugii è hà dettu: "Cumu u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, sustenemu i studii accademichi di i nostri ghjovani in questa direzzione. Avemu prestu prestu à creà prughjetti chì incuragiscenu a nostra ghjuventù. Avemu dettu: "Semu ancu in a corsa spaziale". Turchia aumenterà ancu l'efficacità di u nostru paese in u campu di e cumunicazioni satellitari cù a flotta di sei satelliti attivi chì avarà in 2022, cù l'aghjunzione di TÜRKSAT 5A, 5B è 6A. U sustegnu datu à u satellitu Türksat 6A purterà a Turchia in un futuru più luminoso ". disse.

Registra l'applicazioni per a campagna "Manda u vostru nome à Marte".

"A missione storica di a NASA in Marte hà iniziatu cù u lanciamentu di Perseveranza in u spaziu u 30 di lugliu di u 2020. Enfatizendu l'impurtanza di sta missione, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà nutatu chì ci era un numeru record di applicazioni da Turchia per a campagna chjamata "Manda u vostru nome à Marte" organizata da a NASA per a missione Perseveranza.

Sottulineendu chì a Turchia hè di gran lunga u paese cù u più registrazioni, secondu e dati publicati da a NASA, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Esattamente 2,5 milioni di persone anu registratu i so nomi in u nostru paese. Questa hè una grande figura per noi in una scala mundiale. À u listessu tempu, stu numeru di appiicazioni hè un indicatore chjaru di a capacità di u populu turcu per adattà à e novi tecnulugii è u so interessu in u spaziu è i studii spaziali. L'India, cù una pupulazione di 1,3 miliardi, hè seconda in a lista, è l'USA, pruprietariu di a missione Perseverance, hè terzu. "Cum'è Türkiye, avemu veramente un successu significativu". disse.

Karaismailoğlu hà nutatu chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, sustenenu i studii accademichi di a ghjuventù turca in questa direzzione è hà dettu: "Avemu cuminciatu rapidamente à creà prughjetti chì incuragiscenu a nostra ghjuventù. "Hè u nostru duvere di creà ambienti induve i nostri ghjovani ponu turnà u so interessu in valore per u nostru paese è u mondu". disse.

U sustegnu datu à u satellitu Türksat 6A purterà a Turchia in un futuru più brillanti.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu fattu passi impurtanti per a presenza di Turchia in u spaziu, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente:

"Avemu posizionatu i nostri satelliti in u spaziu, dicendu "Semu ancu in a corsa spaziale". In 2022, Türksat aumenterà ancu l'efficacità di u nostru paese in u campu di e cumunicazioni satellitari cù a flotta di sei satelliti attivi chì avarà cù l'aghjunzione di TÜRKSAT 5A, 5B è 6A.

I satelliti di cumunicazione, chì sò trà i prughjetti attualmente in produzzione, sò; Avemu pensatu à mandà Türksat 5A in u spaziu in l'ultimu trimestre di u 2020 è Türksat 5B in u sicondu trimestre di u 2021. Speremu manderemu u nostru primu satellitu di cumunicazione lucale è naziunale, Türksat 6A, in u spaziu in u 2022.

Cù a pruduzzione di Türksat 6A, Türkiye serà trà i 10 paesi in u mondu chì ponu pruduce satelliti di cumunicazione. Quandu i nostri satelliti di cumunicazione ghjunghjenu à u spaziu, u nostru paese averà una parolla in u mondu cù a nostra maghjina, a cumunicazione di voce è di dati è altri servizii di valore aghjuntu.

"Cù u grande sustegnu chì noi, cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, furnisce à u satellitu Türksat 6A, chì hè unu di i passi più impurtanti per u nostru paese per esse in prima linea di a corsa spaziale, purterà u nostru paese à un futuru più luminoso ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*