Tutte e transazzioni in l'aeroportu di Guangzhou sò fatti cù u sistema di ricunniscenza facciale

Tutte e transazzione à l'aeroportu di Guangzhou sò fatti cù u sistema di ricunniscenza facciale.
Tutte e transazzione à l'aeroportu di Guangzhou sò fatti cù u sistema di ricunniscenza facciale.

L'aeroportu di Baiyun di a cità di Guangzhou in a pruvincia di Guangdong in Cina meridionale hà lanciatu un sistema di ricunniscenza faciale cum'è una innovazione per i passageri di u volu domesticu. Da avà, dopu avè dimustratu una carta d'identità in l'aeroportu, u passageru hà da pudè registrà à u volu identificendu a so faccia, trasmette u so bagagliu, passà per u cuntrollu di sicurità è puderà imbarcà in l'aviò.

Yang Hongyu, u direttore di u dipartimentu IT di l'Aeroportu Baiyun, hà dichjaratu chì stu serviziu creà una basa di dati per ogni passageru, chì li permette di utilizà solu a so faccia per identificà si in tuttu u prucessu di imbarcu. U sistema estrae dati nantu à e caratteristiche faciale di i passageri è li cuncorda cù e so rotte. Yang hà dichjaratu chì u sistema riduce u cuntrollu umanu o visuale è manuale è aumenta l'efficienza per u cuntrollu automaticu; Hà dichjaratu chì per quessa hà aumentatu u livellu generale di sicurità.

Hè cunnisciutu chì u trafficu aereu in Cina hà rianimatu rapidamente dopu chì l'epidemie di Covid-19 hè stata frenata. In fattu, hè statu annunziatu chì u settore di l'aviazione civile hà registratu una media di 14,1 mila 10 voli per ghjornu in u ghjugnu, un incrementu di 820 per centu cumparatu à maghju.

Radio Internaziunale Chine

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*