U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù i Rapprisentanti di l'Industria Marittima

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà visitatu Istanbul è Marmara, Egeu, Mediterraniu è e Regioni di u Mari Neru Camera di spedizione IMEAK è hà tenutu una riunione cù i membri di u cunsigliu di direzzione in quantu à i scopi attuali è futuri di l'industria marittima. À a riunione, i punti di vista sò stati scambiati nantu à u sviluppu di u settore marittimu è l'aumentu di a parte di i navi turchi in u trasportu marittimu, a determinazione di l'articuli di serviziu in e strutture custieri, u regulamentu di l'agenzii di imbarcazioni è di yacht, i prublemi di locu di a custruzzione di yacht. è sub-industria è imprese di riparazione è mantenimentu di yacht, è ancu di migliurà l'educazione marittima. Parlendu à a riunione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "I prublemi di u settore sò i nostri prublemi. Avemu travagliatu assai per u sviluppu di u settore. Seremu u paese di punta in a nostra regione in maritime ".

U Ministru Adil Karaismailoğlu, in u so discorsu à a riunione, hà dichjaratu chì u settore marittimu in u nostru paese hà righjuntu un livellu impurtante cù l'investimenti, u sustegnu è i prughjetti fatti in l'ultimi anni 18. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, si sò riuniti cù rapprisentanti di u settore per sviluppà u marittimu è trasfurmà à un livellu assai più altu, "Agimu in cunfurmità cù l'interessi di u nostru paese in ogni investimentu chì facemu in u settore. Cum'è u Ministeru, avemu travagliatu cù i rapprisentanti di u settore in modu di sviluppà u settore marittimu è di trasfurmà à un livellu assai più altu. Videmu i prublemi di u settore cum'è i nostri prublemi. Travagliemu duramente per elevà a nostra Patria Blu à i lochi chì si merita, per aumentà a cuntribuzione di i nostri mari à l'ecunumia di u paese è per sviluppà u settore.

U nostru sustegnu à u settore hà cuminciatu à dà fruttu

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì i nostri mari offrenu grandi opportunità in quantu à u trasportu, u cummerciu, u turismu è e risorse naturali in u nostru paese, chì hè circundatu da i mari da trè lati, è hà dettu: "U sustegnu chì demu à a nostra industria, da i nostri cantieri navali à i nostri porti, da e nostre coste à i nostri mari aperti, sò cuminciati à dà fruttu. Ci vole à sfruttà di più l’opportunità di altu valore aghjuntu chì ci offrenu i nostri mari. Cuntinuemu à pruduce è sviluppà cù questa vera mossa ".

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu avutu una riunione produtiva davanti à u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, per dà a bona nutizia dopu meziornu", disse Karaismailoğlu. Avemu acceleratu ", disse. U Ministru Karaismailoğlu hà cunclusu u so discorsu dicendu chì si scontranu cù l'autorità per rivalutà i dati determinati in questa riunione in i ghjorni à vene.

I prublemi di u settore marittimu sò stati discututi

9 temi principali sò stati discututi in a riunione. À a riunione, induve tutti i membri sprimenu e so opinioni nantu à l'articuli nantu à l'articuli, u sviluppu di u settore marittimu è l'aumentu di a parte di i navi turchi in u trasportu marittimu, a determinazione di l'articuli di serviziu in l'installazione custiera, u prugettu di a nave è yacht. regulazione di l'agenzie, u statutu di l'agenzia di monopoliu in i porti, l'applicazione di una sola carta à l'entrata di i porti, u statu di bandiera nantu à a terra. I temi discututi eranu: i standard di u persunale autorizatu essendu più pesante cà i standard internaziunali, i costi di mantenimentu di u marittimu. centru di furmazione di sicurità di licei prufessiunali, scole prufessiunali è facultà chì furnisce l'educazione marittima, i documenti di permessu di operazione di u cantiere navale di fabricazione di barche è i prublemi di situazione di u settore marittimu.

Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun, Direttore Generale di Maritime Ünal Baylan, Presidente di u Cunsigliu di IMEAK Tamer Kıran, Presidente di l'Assemblea Salih Zeki Çakır, Segretariu Generale İsmet Salihoğlu è ancu i membri di u Cunsigliu di Amministrazione di l'associu. è ancu i rapprisentanti di u settore publicu è privatu di u settore anu assistitu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*