U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu i figuri di l'esportazione di lugliu

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu i figuri di l'esportazione di lugliu
U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu i figuri di l'esportazione di lugliu

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì l'espurtazioni di Turchia in u lugliu anu aumentatu da 11,5 per centu in paragunà à ghjugnu è ammontavanu à 15 miliardi 12 milioni di dollari.

In a so dichjarazione scritta, Pekcan hà enfatizatu chì mentre l'esportazioni cuntribuiscenu à riduce u deficit di u cuntu currente, cuntinueghja à esse a locomotiva di a crescita di l'economia turca. U Ministru Pekcan hà sottolineatu chì a ripresa di l'esportazioni dopu à u novu tipu di epidemie di coronavirus (Kovid-19) hà acceleratu in lugliu.

Dichjarà chì l'esportazioni in u lugliu anu aumentatu di 11,5 per centu in paragunà à u mese precedente è ammontavanu à 15 miliardi 12 milioni di dollari, Pekcan hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'esportazioni anu superatu i livelli prima di l'epidemie di Kovid-19, righjunghjendu u valore più altu di 2020. è a seconda figura più altu in lugliu finu à a data.

Dichjarà chì l'esportazioni sò diminuite di 2019 per centu cù l'effettu di a basa alta, a mancanza di ghjorni di travagliu è l'epidemia di Kovid-19 in lugliu 5,8 paragunatu à l'annu passatu, Pekcan hà nutatu chì l'esportazioni media di ogni ghjornu in i ghjorni di travagliu in lugliu hà righjuntu 16,8 milioni di dollari cù un aumentu di 715 per centu paragunatu à ghjugnu.

"A più alta percentuale di accolta di 2020"

Dichjarà chì l'impurtazioni ammontavanu à 7,66 miliardi 17 milioni di dollari in lugliu cù una diminuzione annuale di 756 per centu, Pekcan hà dettu:

"Mentre u rapportu di a cobertura di l'esportazione-importazione era di 82,6 per centu in ghjugnu, hà righjuntu u 84,5 per centu in lugliu. U rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni, escludendu l'oru, hè ghjuntu à 93,9 per centu. Cusì, avemu righjuntu u più altu valore di l'esportazione di u 15 cù l'esportazioni di 12 miliardi 2020 milioni di dollari in lugliu, è ancu u più altu rapportu di copertura di l'esportazione-importazione di l'annu cù 84,5 per centu in totale è 93,9 per centu escludendu l'oru ".

Pekcan hà dettu chì quandu l'oru hè escludutu da e dati di u cummerciu esteru, vedenu chjaramente u puntu competitivu di l'ecunumia turca in a catena di valore di u cummerciu è hà dettu: "L'oru hè un strumentu di risparmiu, un tipu di capitale. Dunque, saria più sanu di cunsiderà l'oru cum'è un muvimentu di capitale ". hà fattu a so valutazione.

Rimarchendu chì l'ecunumia di l'UE hà diminuitu da 11,9 per centu è l'ecunumia di i Stati Uniti da 32,9 per centu in u sicondu trimestre di l'annu, Pekcan hà enfatizatu chì u valore di l'esportazione di Turchia hè impurtante è significativu quandu questi figuri sò cunsiderati.

"A tendenza crescente in i principali settori di l'esportazione hà cuntinuatu"

U Ministru Pekcan hà ancu dichjaratu chì anu da cuntinuà i so sforzi senza interruzzione per a continuazione di l'aumentu di l'esportazioni è u rendiment pusitivu in u cummerciu esteru.

Rimarchendu chì a tendenza di crescita in i principali settori di l'esportazione dopu l'epidemie hà cuntinuatu in lugliu, Pekcan hà dichjaratu chì l'esportazioni in u settore di l'automobile anu aumentatu da 10,1 per centu, in vestiti pronti da 41 per centu è in tessili da 18,5 per centu cumparatu cù u mese precedente. .

Dichjarà chì, cù a nurmalizazione in i principali mercati di l'esportazione, l'espurtazioni à l'UE anu aumentatu da 12,8 per centu cumparatu cù u mese precedente, Pekcan hà enfatizatu chì i paesi cù i quali anu fattu a maiò parte di l'esportazioni in u lugliu eranu a Germania cù 1 miliardi 458 milioni di dollari, l'Inghilterra cù 963 milioni di dollari è l'USA cù 942 milioni di dollari.

Enfatizendu chì ci hè un aumentu di u numeru di cumpagnie esportatrici, Pekcan hà dettu: "Mentre circa 27 mila cumpagnie esportate in aprile, più di 41 mila cumpagnie esportate in lugliu". sparte a so cunniscenza.

Dichjarà chì "Malgradu tutte e negatività di u periodu pandemicu, Turchia hà dimustratu esse un paese fornitore affidabile è stabile", Pekcan hà dettu:

"Dopu à ghjugnu, i figuri di l'esportazioni ancu in lugliu anu rinfurzatu a nostra credenza chì l'ecunumia turca furnisce una forte uscita da u prucessu di pandemia, è hà dimustratu chì u nostru paese hè economicamente differenziatu da altri paesi in u prucessu di nurmalizazione. Vogliu ringrazià tutti l'impiegati chì anu cuntribuitu à e nostre esportazioni, in particulare TİM, i sindicati di l'esportatori è l'impiegati di u nostru ministeru. Ci hè ancu una longa strada per andà, continueremu u nostru travagliu cù i nostri pruduttori è esportatori senza interruzzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*