U più grande mercatu di vittura aperta di Şanlıurfa hè apertu

U più grande mercatu di l'auto aperta di Sanliurfa hà apertu
U più grande mercatu di l'auto aperta di Sanliurfa hà apertu

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa hà purtatu u Mercatu Auto Apertu in serviziu à u Centru Fiera di l'11 d'aprile è l'hà riunitu cù i citadini. U sindaco metropolitanu Zeynel Abidin Beyazgül, chì hà visitatu u mercatu di l'auto aperto, hà dettu chì farà u travagliu necessariu per fà di Şanlıurfa u centru di cummerciale di l'auto di a regione.

A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un novu terrenu cù i so travaglii innovatori, hà stabilitu u Mercatu Auto Apertu à l'11 d'aprile Fair Center.

Cù i citadini chì anu visitatu u mercatu di l'auto aperta di u Centru di l'Exhibition di l'11 d'aprile è vulianu vende e so vitture è si sò ghjunti à u mercatu di l'auto per cumprà una vittura. sohbet U presidente Beyazgül hà dettu: "A parte frontale di a nostra zona di fiera hè una grande zona è questu locu hè statu stabilitu cum'è un mercatu di l'auto aperta è avemu apertu u primu oghje. Era più populari di ciò chì avemu aspittatu. Era un locu chì u nostru Şanlıurfa avia bisognu per un bellu pezzu, una dumanda. Faremu u travagliu necessariu per fà di Şanlıurfa u centru di cummerciale auto di a regione. Avemu ghjuntu oghje, avemu parlatu cù i nostri pruprietarii di veiculi, cunsultaremu cun elli, faremu tuttu ciò chì ci vole à fà u più prestu pussibule. U nostru populu hà da pudè vende u so propiu veiculu cù e so mani in questu mercatu di l'auto chì vene. Questa applicazione hè ancu una prima in Şanlıurfa. Bona furtuna à a nostra cità in anticipu ". Dittu.

In u Mercatu Auto Apertu, e regule di distanza suciale, l'usu di maschere, i posti in spazii suciale sò furniti da e squadre di a Municipalità Metropolitana. I citadini chì venenu à u mercatu di l'auto aperto in u Centru di Esposizione di l'11 d'aprile puderanu prufittà di u ristorante, a cafeteria è e zone di riposu.

Per d 'altra banda, u mercatu di l'auto aperta serà tenutu ogni dumenica trà 09.00 è 18.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*