Suggerimentu di u presidente di Ulikad "Pudemu fà Hatay Dubai"!

Ulikad presidente pruposta chì pudemu fà l'errore in Dubai
Foto: Hibya News Agency

Ömer Niziplioğlu, u pruprietariu di l'hotels Üranus Istanbul Topkapi è Cappadocia, è u presidente di u Think Tank Ecunomicu Naziunale (Ulikad), hà dettu chì u turismu in Turchia hè in coma per via di a corona.

Niziplioğlu, dicendu chì a corona hà colpitu u turismu in u mondu sanu, hà dettu: "A Turchia hà pigliatu a so parte di stu colpu. Attualmente, u turismu hè in coma in Turchia. Turchi, chì ùn pudianu andà à l'esteru, si vultò à u turismu domesticu, ma questu ùn hè micca abbastanza. I tassi di occupazione di l'alberghi sò intornu à 20-30%. In certi rigioni, l'alberghi ùn sò mancu aperti ", disse.

"I passi radicali sò necessarii"

Ömer Niziplioğlu hà indicatu chì i passi duveranu esse fatti prima ch'ellu sia troppu tardi per riurganizà u turismu è hà dettu: "Avemu da agisce u più prestu pussibule è dirette i turisti da i paesi induve u risicu hè bassu per u nostru paese. À questu puntu, duvemu focu annantu à l'attività promozionale. Hè cusì chì sta veranu va. Ùn sapemu micca cumu serà u cursu di Corona. "Avemu da piglià passi per salvà e stagioni à vene", disse.

Dichjarà chì a Turchia hà u putenziale di attirà turisti per 12 mesi, Niziplioğlu hà dettu: "Ùn duvemu micca piantà solu perchè l'estiu hè passatu cusì. Turchia hè un paese cù 4 stagioni di bellezza. Cum'è un paese, avemu tippi assai forti di turisimu cum'è a cultura, a gastronomia è a salute. Avemu da prumove elli ", disse.

"Pudemu fà Hatay Dubai"

Ömer Niziplioğlu, presidente di u National Economic Think Tank (ULİKAD), hà dettu chì Hatay pò trasfurmà in Dubai cù u travagliu da fà.

Niziplioğlu hà rimarcatu chì, malgradu Samandağ, chì hà a più longa spiaggia di u Mediterraniu è a 12a più longa in u mondu, Turchia prufitta solu da Antalya, "Se facemu un novu pianu per Hatay, pudemu ancu cuncepisce l'alloghju, l'alimentariu è a bevanda, l'intrattenimentu. Lochi da zero. Se avemu u sustegnu di i pianificatori di a cità internaziunale per questu, hè una spiaggia turistica cum'è Cannes, Nizza, Dubai, a so natura hè maravigliosa. "Mentre a stagione hè di 2 mesi in l'Egeu, chì hà un mare caldu, hè 6 mesi in u Mediterraniu", disse. Niziplioğlu, chì hà dichjaratu chì Hatay hè ancu assai riccu in termini di cultura, hà dettu: "Ci hè a prima chjesa di u mondu in a cità induve diverse religioni è culture campanu inseme. U nome cristianu hè statu usatu per a prima volta in sta pruvincia. Una di e 3 pruvince maiò di l'Imperu Rumanu. In Hatay, l'Islam, u Cristianesimu è e credenze ebraiche campanu inseme. A moschea, a chjesa è a sinagoga si trovanu fiancu à fiancu. U numaru di cità chì campanu cù sta funzione hè assai pocu. Per dimustrà sta funzione, pudemu furnisce un flussu turisticu di 12 mesi cù u turismu di fede. Ci vole à piglià in contu chì 2 milioni di persone sò venuti à Kuşadası per vede a casa di a Vergine Maria.

"I tour gastronomichi ponu esse fatti"

Niziplioğlu hà dichjaratu chì Hatay hà un altu putenziale in termini di tour gastronomichi per via di a so cucina ricca, chì combina è mischja 3 civiltà.

"Deve esse aghjuntu à e rotte di nave"

Dichjarà chì Hatay deve esse aghjuntu à a strada di i tour di navi, Niziplioğlu hà dettu: "Per questu, un portu deve esse custruitu in Samandağ o Arsuz. Grazie à stu portu, pudemu aghjunghje Turchia à a crociera di u Mediterraniu orientale. Pudemu attruverà 1 milione di turisti solu grazia à a crociera ", disse.

"La disoccupazione finisce"

Niziplioğlu hà dichjaratu chì se Hatay diventa una cità turistica, parechji benefici seranu furniti à u paese è à a cità, "U disoccupazione finisce. Quasi ogni redditu di a famiglia aumenta. Ne beneficerà e pruvince circundanti. À u mumentu, perdemu a spiaggia induve sò custruite solu case d'estate, è hè a perdita di tutti noi di stà cusì mentre ci hè l'uppurtunità di ghjunghje assai più ingressu è benessere. Ellu disse: "Ùn possu micca capisce perchè Hatay, cù a so costa più grande, ùn hè micca turisticu, mentri u turismu hè u più grande ingressu in i paesi cù una costa in u Mediterraniu cum'è l'Eggittu, a Tunisia è u Maroccu".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*