Una Cerimonia di Commemorazione hè stata tenuta per u 105 Anniversariu di a Vittoria Anafartalar

A cirimonia di commemorazione hè stata fatta à l'occasione di l'anniversariu di a vittoria di Anafartalar
A cirimonia di commemorazione hè stata fatta à l'occasione di l'anniversariu di a vittoria di Anafartalar

Una cerimonia hè stata tenuta in Conkbayırı in a Peninsula di Gallipoli à l'occasione di u 105 anniversariu di a Vittoria Anafartalar.

In a cerimonia, chì hè stata cun un numeru limitatu di participanti, u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan, u guvernatore di Çanakkale İlhami Aktaş, u tenente generale di u 2nd Corps di Gallipoli, u tenente generale Zekai Aksakallı, l'attaché militare australianu u coronellu Richard Campbell, u coronellu Piers Strudwick chì rapprisenta u U presidente di u Regnu Unitu è ​​​​u Situ Storicu, İsmail Kaşdemir, anu assistitu à a cerimonia, è hè stata presentata una ghirlanda à u munumentu.

In seguitu, à a cirimonia, hè stata osservata una stonda di silenziu, hè cantatu l'Innu Naziunale è a bandiera turca hè stata iscata.

A cerimonia hè finita dopu à a preghiera recitata da u Mufti Sinan Çetin di u Distrittu Eceabat.

U guvernatore di u distrittu di Eceabat Hasan Ongu, u Bosforu di Çanakkale è u subcumandante di a guarnigione, u coronellu Cem Edip Avcı, u sindaco di Çanakkale Süleyman Canpolat è un numeru limitatu di invitati anu assistitu à a cerimonia.

In u scopu di l'avvenimenti di u 105 anniversariu di a Vittoria Anafartalar, hè stata aperta a mostra "Martyr Major Ali Faik Bey", custituita da l'oggetti persunali di u Major Ali Faik Bey, chì hè statu martirizatu in a Battaglia di Gallipoli.

À a ceremonia d'apertura à u Centru di Promozione Epica di Çanakkale, hè statu proiettatu un documentariu intitulatu "Martyr Major Ali Faik Bey". Dopu à a proiezione, a mostra chì cuntene l'effetti di Ali Faik Bey hè stata presentata.

Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu chì Çanakkale hè una terra assai eccezziunale.

"Avemu esistitu per millaie d'anni in questa geografia chì face un paese una patria, una nazione una nazione, una bandiera una bandiera". Demircan hà dettu:

"Ma ùn hè micca pussibule di capiscenu è percive a nostra integrità naziunale è l'esistenza suciale senza capisce i Guerri di Gallipoli, chì anu fattu di novu stu locu una patria è una volta hà fattu a so prisenza in queste terre cù a nostra gloriosa bandiera. Ci hè sempre push and pull in u mondu. Di sicuru, vulemu a pace. Ma di sicuru, pruteggendu è campendu issi lochi, induve u spiritu di dì ch'è no daremu a nostra patria à nimu si rializeghja quand'ellu vene u ghjornu, è u più impurtante, fendu sentenu stu locu à i nostri ghjovani, fendu li sperienze. , è dicendu ciò chì hè accadutu quì ".

U Vice Ministru Demircan hà sottolineatu chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministeru di a Cultura è u Turismu attribuisce una grande impurtanza à a regione.

In questu cuntestu, u Vice Ministru Demircan hà dichjaratu chì l'investimenti in a regione ghjucanu un rolu assai impurtante in u sviluppu è u ricunniscenza di a penisula è hà dettu:

« Da avà, ci vole à presentà stu locu à tutti i nostri figlioli cù mostre quì è in tuttu u paese. Semu in una tale geugrafia di u mondu chì simu sempre di fronte à minacce chì piglianu pusizioni è ci emboscanu intornu à noi. Eccu i prublemi chì avemu avutu in i nostri fronti è e fruntiere miridiunali. Questu significa chì simu in una geografia induve duvemu sempre esse attenti è fà u nostru duvere di vive u spiritu di Çanakkale in noi stessi. Çanakkale hè u nostru valore storicu più impurtante chì ci mantene sempre inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*