U Ministru Selçuk hà evaluatu l'educazione à distanza è a preparazione per u novu annu di l'educazione

U Ministru Selçuk hà evaluatu l'educazione à distanza è a preparazione per u novu annu di l'educazione
U Ministru Selçuk hà evaluatu l'educazione à distanza è a preparazione per u novu annu di l'educazione

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Ziya Selçuk, hà valutatu l'attività di educazione à distanza è a preparazione per u novu annu accademicu è hà dettu: "Aumentemu e nostre opportunità di aula in diretta da almenu 10-12 volte in paragunà à u principiu. I quotes di i nostri figlioli chì ùn anu micca un pacchettu internet sò radduppiati per assicurà l'equità in l'accessu. Ùn firmaremu micca una decisione chì mette in periculu alcunu di i nostri figlioli è i prufessori. Cuminceremu a furmazione in faccia in certe classi u 21 di settembre. disse.

In u so discorsu à a riunione "Evaluazione di Studii d'Educazione à Distanza è Preparazione per u New Year Year", u Ministru Selçuk hà dettu chì piglià misure in u scopu di Kovid-19 è piglià misure per mantene a qualità di l'educazione di i zitelli à un certu livellu fighjendu. u mondu hè una situazione critica. Espristendu chì ci era una amarezza in l'apertura di e scole in questu periodu per via di l'epidemie di Kovid-19, Selçuk hà nutatu chì a so risposta à a quistione di cumu seria l'educazione à distanza era assai chjara, è chì l'educazione à distanza avia un postu speciale in Turchia cum'è in Turchia. u mondu, per via di e cundizioni di salute. Selçuk hà dichjaratu ch'elli anu apertu i canali televisivi da u principiu è u cuntenutu di i canali sò stati riempiti secondu i livelli di scola è cuntinueghja cusì: "Ci sò pochi paesi in u mondu chì ponu fà questu. Turchia hà rializatu questu in pocu tempu. Avà avemu diventatu assai ambiziosi in natura. Avemu stabilitu 10 studi per i canali televisivi. Più di milla persone, cumprese 674 maestri, persunale di TRT è altri esperti, travaglianu quasi 7 ore à 24, 3 giorni à ghjornu. Avemu sparatu 358 mila 5 lezioni è attività. U prucessu di fà una lezioni dura circa 20 ghjorni. Una lezione di 5 minuti hè preparata in XNUMX ghjorni. Tuttavia, stu prucessu cuntinueghja per approfondisce è aumentendu a cumpetenza. Semu cuntentu solu di a TV ? Innò. Avemu stallatu piattaforme live. Supportu accademicu EBA. In quantu à esse un cuntenutu educativu basatu in intelligenza artificiale, questu hè un cuntenutu chì hè dispunibule in uni pochi di paesi in u mondu. Una intelligenza chì cunsiglia u dipartimentu secondu l'interessu, u livellu è a situazione di u studiente. S'ellu ci hè un milione di studienti, hè un sistema chì pò fà un milione di esami di pratica separati ".

Dichjarà chì facenu questu micca solu per i studienti, ma ancu per i prufessori, Selçuk hà nutatu chì i prufessori sò constantemente in educazione. Selçuk hà enfatizatu chì anu classi in diretta, chì ci sò pochi paesi in u mondu chì ponu fà questu, è chì facenu ricerca nantu à l'educazione à distanza è chì anu l'uppurtunità di vede e carenze. Dichjarà chì ci sò carenze in l'infrastruttura ligata à e classi in diretta è chì questa hè una nova situazione micca solu per a Turchia, ma ancu per u mondu, Selçuk hà spiegatu chì attribuisce impurtanza à u prublema di e classi in diretta per e classi chjuche. Selçuk hà dettu: "In questu prucessu, aumentemu e nostre opportunità di aula in diretta da 10 à 12 volte cumparatu cù u principiu. Questu ci face assai felici. I prufessori è i studienti anu l'uppurtunità di sincronizà cum'è in aula ". disse.

Quote Internet doppia

Enfatizendu chì misuranu l'educazione à distanza istantaneamente, u Ministru Ziya Selçuk hà nutatu chì quante aule in diretta ci sò à quale livellu di classe, quanti maestri sò attivi, l'attività di i zitelli di a scola primaria è secundaria in EBA, chì cità è a scola sò attivi sò istantaneamente monitorati. . Dichjarà chì l'EBA, chì hè u decimu situ web più visitatu in Turchia, hè trà u situ web di l'educazione più visitatu in u mondu, Selçuk hà dettu chì esse in i primi trè in u mondu hè un passu impurtante è a portanu avanti. Selçuk hà dettu chì ci sò nutizie pusitive da l'operatori GSM per sustene i zitelli chì ùn anu micca un pacchettu internet in modu chì ci hè l'equità in l'accessu, chì e quote di i zitelli in quantu à l'educazione seranu radduppiate, è chì u so travagliu nantu à l'equità di l'opportunità cuntinueghja.

"Avemu utilizatu e vacanze d'estate cum'è una opportunità educativa"

U Ministru Ziya Selçuk hà dichjaratu ch'elli cunsidereghjanu e vacanze d'estate cum'è una opportunità educativa è hà dettu: "I nostri canali televisivi anu apertu prugrammi d'estate è scole d'estate senza stop. Avemu stabilitu workshop di cumpetenze di cuncepimentu. Hè impurtante chì i zitelli anu l'uppurtunità di avè un attellu nantu à ogni sughjettu, è chì assistenu à questi attelli fendu preparazione in anticipu. Avemu fattu un prugramma speciale in l'estiu nantu à a lingua straniera. Avemu dettu: "Pudemu insignà tutti i corsi presi durante l'estate tutale in un veranu". Avemu preparatu un cuntenutu internaziunale, tenendu in contu A1 è altri livelli. L'avemu prisentatu durante l'estate ". disse. Spieghendu chì u prucessu di alfabetizazione di i studienti di prima classa hè statu lasciatu infinitu l'annu passatu, è chì anu creatu un prugramma chjamatu "I Read-Write" per compie questu, Selçuk hà dettu chì i pacchetti di furmazione sò stati creati ancu per i prufessori è anu preparatu una generazione chjamata "Maestri". "Camera".

Selcuk hà dichjaratu chì anu ancu urganizatu u prugramma "Da noi à a generazione" per i genitori, è hà nutatu chì i sperti, l'accademici è l'istituzioni anu cuntribuitu voluntariamente in questu prucessu. Spieghendu chì e prumuzioni di e prufessiunali sò state fatte, libri di lettura, pacchetti di lezioni di lingua straniera è appiicazioni mobili divertenti sò stati liberati, Selçuk hà dettu: "Sò basta? Innò. Avemu ricevutu richieste assai interessanti da i genitori di i nostri figlioli in bisognu di educazione speciale. I nostri genitori anu dettu chì l'opportunità in i scoli d'educazione speciale sò diffirenti è chì anu qualchì prublema in casa. Forse u sughjettu chì ricevemu u più ringraziatu hè questa applicazione mobile "Sò in Educazione Privata". Avemu avutu una risposta cusì positiva ". disse. Selcuk hà dichjaratu ch'ellu hà avutu l'uppurtunità di scuntrà cù circa 5 mila maestri da 38 pruvince in 190 mesi nantu à a piattaforma in diretta è hà dettu: "Mi importa assai quandu un Ministru di l'Educazione Naziunale parla in faccia cù circa 190 mila maestri è dici comu stai, stai bè ? Hè impurtante per mè di trasmette u missaghju "Camminemu inseme, spallemu inseme, ùn simu micca daretu à i nostri ochji mentre fate stu sforzu, simu grati à tutti voi". disse.

"Avemu furmatu 496 mila prufessori in u campu di e tecnulugia di l'infurmazione"

Dichjarà chì hà avutu l'uppurtunità di scuntrà cù millaie di studienti è riuniti cù i so genitori, Selçuk hà dettu: "Avemu furmatu 496 mila maestri in u campu di e tecnulugia di l'infurmazione. 395 mila d'elli anu ricevutu i so certificati. In u periodu quandu e cumpetenze digitale ùn era micca necessariu, u significatu di acquistà cumpetenze digitale restava in l'aria. Avà hè diventatu in una cumpetenza ordinaria di mantene a vita di ogni ghjornu. I nostri maestri eranu direttamente implicati in stu travagliu, cum'è ci era bisognu, è sò diventati esigenti. Ricevemu migliaia di richieste da i prufessori per a furmazione di cumpetenze digitale. Pudemu avà furnisce una furmazione persunalizata. Hè statu u sustegnu vuluntariu di grande urganisazione è marche. Asseguremu chì centinaie di millaie di i nostri maestri ricevenu una furmazione di cumpetenze digitale è chì decine di millaie di i nostri maestri ricevenu certificati validi in tuttu u mondu. Più di 5 di i nostri studienti di u liceu anu ricevutu certificati ricunnisciuti internaziunali ". Nutendu chì i zitelli, in particulare quelli chì anu difficultà à accede, anu bisognu di strumenti concreti, hà dichjaratu chì un curriculum basatu in storia hè statu realizatu per a prima volta in Turchia è hà nutatu chì questi libri sò stati consegnati à 22 milioni 700 mila studenti in 5 mila 230. scole primarie.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dettu chì anu publicatu "libri d'attività psicoeducativa" per riabilitare u statu emutivu di i zitelli è prevene pussibuli traumi durante l'epidemie di coronavirus. Dichjarà chì preparanu guide di supportu psicologicu per i ghjovani, i prufessori è i genitori, Selçuk hà dichjaratu chì anu una grande impurtanza à u sustegnu psicologicu in questu periodu. Spieghendu chì e dumande ricevute da i servizii di guida in 81 pruvince fucalizza nantu à cumu i genitori avarianu a gestione di e so relazioni cù i so figlioli, Selçuk hà nutatu chì e dumande eranu risposti da esperti. U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì anu utilizatu ancu robot virtuali per altre dumande è hà dettu: "Avemu stabilitu un sistema in quale i robot virtuali sò usati per a prima volta in u settore publicu per u Ministeru di l'Educazione Naziunale. Robots chì rispondenu istantaneamente à e dumande di tutti, chì amparanu. Siccomu hè basatu annantu à l'intelligenza artificiale è l'apprendimentu di a machina, apprenu constantemente è dà risposte più larghe. Cumincianu à dà risposte più informali, si cumincianu à dà risposte chì piglianu in contu i bisogni più persunali. Questu ci face assai felici. Questi studii sò assai rari in u mondu, è sò impurtanti da quellu puntu di vista ".

Preparazione per u novu annu accademicu

U Ministru Ziya Selçuk hà dichjaratu chì anu preparatu pacchetti per i studienti per adattà à u novu annu accademicu. Spieghendu chì quasi tutti i paesi europei anu apertu e scole o apriranu u 2 di settembre, Selçuk hà dettu: "Ci sò qualchi sforzi di armonizazione in tutti. In altre parolle, cumu educà i studienti nantu à questu sughjettu, cumu furmà i prufessori, cumu guidà i genitori. Ci sò rapporti è documenti ligati à questi in parechji paesi anglosassoni, ma più cusì. Ci sò qualchi piani d'azzione cuncreti. Avemu determinatu i nostri bisogni fighjendu a nostra propria cultura è a sucetà è preparatu un pacchettu educativu per i nostri figlioli ". disse. Spieghendu chì preparanu un libru chì presenta i ghjoculi chì i zitelli ponu ghjucà senza entre in cuntattu cù l'altri, Selçuk hà nutatu chì in a prima settimana di adattazione quandu principia l'educazione in faccia, u cuntenutu hè preparatu nantu à ciò chì deve fà cù u zitellu di quale età è chì tipu di precautions parenti è amministratori piglià.

Dichjarà chì i novi prugrammi di u periodu preparatoriu di i canali EBA sò fora, u Ministru Selçuk hà dettu: "Per esempiu, vulemu sport in a matina ogni ghjornu. Ùn ci hè micca educazione fisica matina à a scola ogni ghjornu, ma quì hè quì. Avemu preparatu video nantu à questu, avemu creatu una videoteca ". utilizatu l'espressioni. Dichjarà chì tutti i dettagli nantu à l'educazione à distanza ponu accede da l'indirizzu Internet, remoteegitim.meb.gov.tr, Selçuk hà dichjaratu chì i video di e trasmissioni durante u periodu di preparazione sò stati girati è i diagrammi di flussu sò stati preparati. Esprimendu chì si sò stati preparati per questu dapoi mesi, Selçuk hà dettu: "Avemu preparatu per questu: aghju dettu chì avemu un scenariu se a furmazione in faccia ùn principia micca u 31 d'aostu, è avemu preparatu u necessariu unu o dui. mesi in anticipu. Dicemu chì s'ellu avia principiatu, avariamu preparatu ciò chì ci era necessariu. Hè per quessa chì ùn avemu micca preoccupazioni. Ùn sentimu micca mancanza. Avemu solu pruvà à migliurà a qualità. In questu sensu, avemu aumentatu a capacità di lezioni in diretta almenu 10 volte. Sicondu à chì? Comparatu à marzu, avemu aumentatu almenu 10 volte. Aumentemu assai più. In questu sensu, simu assai soddisfatti. I nostri strumenti di supportu continueranu à aumentà ".

I libri di travagliu concreti seranu ancu distribuiti à i zitelli.

U Ministru Ziya Selçuk hà dichjaratu chì per a prima volta, i zitelli seranu datu un libru di travagliu concreto, fora di u libru di testu. Spieghendu chì questu serà una nova pratica, Selçuk hà dettu: "I studienti è i genitori puderanu bisognu di un libru altru ch'è u libru di testu. Avemu fattu una ricerca nantu à sta carenza in Turchia. Avemu dettu: "Qualsiasi chì avete bisognu fora di u libru di testu, vi daremu un libru di travagliu concreto per questu". Issi libri seranu distribuiti à tutti i nostri sculari di a primaria in termini concreti. A settimana passata, i libri di testu sò stati distribuiti in larga misura. Mandatu à e scole. Ùn avemu micca prublemi quì perchè avemu digià finitu i libri 2 mesi fà ". utilizatu l'espressioni. Spieghendu chì anu travagliatu cù l'Istitutu di Standards Turchi (TSE) per circa trè mesi, u Ministru Selçuk hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Quali standard deve esse per a pulizia di a scola? Stu standard hè un standard speciale. Perchè hè u standard di l'era corona. Hè per quessa chì avemu travagliatu cù l'esperti per un bellu pezzu per determinà ciò chì pudemu fà, inseme cù ogni ambiente di a scola, vale à dì a stanza di u maestru, pavimenti umidi, corridori, giardinu, porte, finestri, laboratori, standardi sò stati stabiliti per tutti. questi, è avemu ancu publicatu a guida per migliurà e cundizioni d'igiene è prevene l'infezzione. Siccomu sta guida hè una guida assai ufficiale è standard, deve esse fatta una guida novu secondu a lingua di i genitori è i prufessori. Avemu preparatu i so libri è guidati preparati per i prufessori, l'amministratori è i genitori. Emettemu ancu u certificatu "A mo scola hè pulita" à e nostre scole chì anu finitu a so preparazione. Si tratta di u nostru sforzu per elevà u nostru standard ". Dichjarà chì anu cumpletu e carenze riunendu cù l'amministratori di a scola, Selçuk hà dichjaratu chì tutti i bisogni cum'è disinfettante, sapone è maschere sò prudutte in licei prufessiunali, centri di educazione publica è BİLSEM, è hà dettu: "Ùn avemu micca prublemi. in fornitura perchè a pruducia noi stessu ". disse.

"Stabbiliemu 5 mila 200 Punti di Supportu EBA"

U Ministru Ziya Selçuk hà nutatu chì ci sò circa 1,5 milioni di zitelli chì anu prublemi in quantu à e regioni induve accede à Internet. Dichjarà chì questi zitelli ùn si prisentanu micca in EBA, Selçuk cuntinuò e so parolle cusì: "Demu un settore speciale di 17 libri à ognunu di i nostri figlioli cù stu tipu di situazione. Perchè li demu solu ? Perchè ci hè un prublema cù u so accessu. Ùn demu micca questi 17 libri à l'altra grande majuranza. Cum'è un libru di cuncretu, u damu solu à i zitelli in i scoli di i paesi è i paesi. Stabbilimu 5 Punti di Supportu EBA. Avemu ancu cuminciatu à custruisce. Pudete vede sti punti in ogni locu, cumincendu a settimana prossima assai rapidamente. Avemu dinò u so trasportu, avemu ancu preparatu un Puntu di Supportu Mobile EBA per u so accessu. Cù punti di supportu in i nostri scoli, centri di educazione publica, BİLSEM è urganisazioni simili, ogni zitellu pò vene à travaglià in un ambiente appositamente preparatu induve si pò pusà in modu sicuru à stu puntu di supportu. Ùn era micca, questu hè novu. Qualcosa chì hà cuminciatu cù u 200 d'Aostu ". Notendu chì anu creatu ancu una biblioteca digitale per l'educazione à distanza, Selçuk hà dettu chì anu stabilitu un situ chjamatu "Reading Fish" per incuragisce i zitelli à leghje, è anu ancu preparatu podcasts per i prufessori è i genitori.

Insignamentu à Distanza

Sottulineendu chì u coronavirus hè u prublema di u mondu sanu, u Ministru Ziya Selçuk hà dettu: "Oghje, u strumentu più realistu è putente chì avemu, dicu per u 31 d'Aostu, hè l'educazione à distanza. Ùn hè micca una materia di bona o mala educazione à distanza, ma cumu usemu l'educazione à distanza in u megliu modu, questu hè u nome di u nostru prublema. Semu da l'educazione à distanza è da u 31 d'aostu, pensemu chì hè assai impurtante. Di sicuru, sapemu chì l'educazione in faccia hè assai più funziunale. Ma ancu s'ellu ùn hè micca pussibule per u mumentu, vulemu dà u dirittu à l'educazione à distanza finu à a fine. Quasi tutti i paesi in Auropa anu apertu e scole, ma in questu prucessu, avemu da fà calculi specifichi per u nostru paese è u nostru risicu, chì facemu. In questu cuntestu, l'educazione à distanza hè assai più preziosa avà è tutti i genitori duveranu abbraccià. U Ministru Selçuk hà dichjaratu ch'elli seranu rispunsevuli di i sugetti chì i zitelli amparanu da l'educazione à distanza in quantu à a misurazione è a valutazione, è hà dettu: "Per quessa, l'educazione à distanza ùn hè micca percepita da noi cum'è in marzu quandu l'infrastruttura era più debule. Oghje, vedemu l'educazione à distanza cum'è un locu chì hè statu rinfurzatu è a so qualità hè stata spustata à i normi internaziunali. In questu sensu, faremu tuttu ciò chì hè necessariu per cumpensà e carenze di i nostri studienti ". disse.

U Ministru Selçuk hà rispostu à e dumande dopu u so discorsu à a riunione "Evaluazione di Studii d'Educazione à Distanza è Preparazione per u New Year Year". Ricordendu chì i rapprisentanti di e scole private dumandanu l'IVA è i genitori dumandanu sconti, Selçuk spiegò chì e riunioni sò state tenute parechje volte nantu à e scole private. Dichjarà chì certi studii di analisi sò stati realizati nantu à tematiche cum'è e cundizioni è i tariffi di e scole, Selçuk hà dettu: "Studi assai longu sò stati fatti cù i rapprisentanti. Avemu espressu assai chjaramente e nostre aspettative per e scole private per piglià misure in cunfurmità cù e dumande di i genitori. Hanu ancu fattu una dichjarazione a settimana passata. Per fà scontri in i scoli privati ​​in cunfurmità cù sta dumanda, postu chì e cundizioni è i tariffi di ogni scola sò sfarenti, e scole affittate o micca affittate varieranu secondu a scola. Ci hè un accordu di tutti i rapprisentanti di a scola chì ogni scola deve fà questu. Un'altra cosa di noi; Chì ponu esse facilitate per i genitori nantu à i tassi è simili? Travagliemu nant'à sta questione è a settimana prossima, in una settimana, ghjunghjeremu à un certu puntu. Ùn ci hè micca un prublema chjaru à u mumentu. A cosa chì hè diventata chjara hè questu, spergu chì i nostri scoli privati ​​piglianu in contu e richieste di i nostri genitori. Semu in cuntattu cun elli in ogni modu in quantu à a so compra ".

Dichjarà chì EBA ùn avia micca l'infrastruttura per serve 18 milioni di studienti quandu hà iniziatu in marzu, Selçuk hà dettu: "Questu hè u listessu in Germania, Francia è Inghilterra. Hè per quessa chì ùn pudemu micca fà qualchì travagliu è prucedure per seguità stu travagliu furzendu ognunu di i nostri studienti, per esempiu pigliendu cundizione di presenza. L'infrastruttura ùn era micca pronta. In a seconda questione, avemu dettu chì "sò esente da furmazione non-face-to-face" in valutazione è valutazione. Perchè avemu dettu? Perchè, di novu, sta infrastruttura ùn hè micca pronta, perchè avemu principiatu appena è avemu scontru una sorpresa cum'è tutti i paesi. Avà, certi determinazioni cum'è l'assistenza, a valutazione è a valutazione è "serete rispunsevuli di u cuntenutu chì ricevenu in l'educazione à distanza" facilità l'educazione è a furmazione di i nostri maestri in questu sensu ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Selcuk, nantu à una quistione nantu à a transizione à l'educazione in faccia, hà dettu: "E dumande sò fatte à i membri di u Cumitatu Scientificu. E risposte à queste dumande sò dumandate. Parlemu di u Cunsigliu o di u Ministeru di a Salute, di quale seguimu i cunsiglii è induve pigliamu e decisioni. Quandu fate sta quistione, si dice chì ùn pò esse una risposta assai chjara è determinata à questu mesi fà, è secondu e cundizioni di quellu ghjornu, deve esse sottumessu à una valutazione constante. In una tale situazione, avemu dettu questu chjaramente 3-2 anni fà; Diciamu: "E scole aperteranu in questa data, u midterm serà in questu periodu", ma avà ùn hè micca pussibule per u Ministeru di l'Educazione Naziunale di piglià una decisione solu è di dì, postu chì hè una decisione chì pò esse pigliatu in cuuperazione cù altre istituzioni è urganisazioni è stakeholder. Ma i principii devenu esse stabiliti ".

Evaluendu u so approcciu à questu prublema, Selçuk hà dettu: "Noi, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, di sicuru, vulemu assai chì i zitelli ricevenu educazione in faccia". disse. Selçuk cuntinuò e so parolle cusì: "Di sicuru, avemu preparatu per questu è criatu tutta l'infrastruttura. Stai guardendu. Cifre è numeri riguardanti u cursu di l'epidemie sò publicati. In quantu à u cursu di l'epidemie, quandu, cumu, cumu è in quali classi seranu aperte e scole, hè assai chjaru in linea cù a raccomandazione di u Cunsigliu. Pensate à questu modu; "Se u Cunsigliu è u Ministeru di a Salute dicenu:" Questa hè a nostra stampa attuale. Ùn ci hè micca male à apre tutte e scole. Di sicuru avemu apertu scole. S'ellu dice: "Questu ùn succederà micca", ùn simu micca in una pusizioni per ughjettà à questu è dicenu: "Facemu u cuntrariu, ancu s'è vo dite questu". Chì u nostru populu sà chì; ùn avemu micca firmatu alcunu di i nostri figlioli o prufessori à una decisione chì aumenta u risicu. Qualunque cosa ci vole, a faremu. U nostru compitu hè di cumplettà e carenze chì ponu accade. U nostru duvere hè di educà i prufessori è i zitelli in una sucità sana. Chì classi apre u 21 di settembre, sti speculazioni sò sempre fatte. A mo dumanda hè solu ciò chì hè scrittu nantu à u situ web di u Ministeru di l'Educazione Naziunale da fonti ufficiali. U 21 di sittembri, principiemu a furmazione in faccia in certe classi. Attualmente ùn ci hè micca cambiamentu in questu. Siccomu u cunsigliu nantu à u cursu di l'epidemie si riunisce ogni settimana è ci hè una valutazione, a seguiremu è piglià a nostra situazione in cunsiderà in cunsequenza.

"Pensu chì ùn hè micca ghjustu preparà un terrenu per l'abusu facendu cumenti furzati nantu à certi casi"
U Ministru di l'Educazione Naziunale, Ziya Selçuk, hà dettu à un ghjurnalistu: "Mentre e scole in parechji paesi di u mondu sò aperte cù decisioni regiunale, perchè agimu cum'è un sanu in l'educazione, mentri Turchia piglia ogni decisione nantu à una basa regiunale è pruvinciale? Per esempiu, chì hè u peccatu di e scole di u paese ? Quandu hà dumandatu nantu à a quistione, hà dettu: "Ùn ci hè micca quistione d'obiezione à una tale cosa. Se vi ricordate, avemu annunziatu un scenariu chì e scole devenu esse aperte nantu à una basa di cità. L'impurtante quì hè; Quandu guardemu à a situazione generale in Turchia, hè previstu chì a situazione generale ghjunghje à un certu livellu per esse pigliatu cum'è basa. In a furmazione di sta basa, e misure ponu esse pigliate regiunale. Ùn avemu micca obiezioni. Avemu studiatu a basa legale di questu. In quantu à l'uguaglianza di l'uppurtunità custituziunale, s'è no apremu certe regioni è ùn apremu micca certe regioni, ci sarà una basa legale per questu, avemu fattu studii legali nantu à questu. Ùn avemu micca obiezione à questu succede. Avemu a preparazione. Pò esse un studiu chì serà lasciatu à l'iniziativa di i guvernatori stimati, ma per questu, a regula generale deve ghjunghje à un livellu in tuttu u paese per pudè fà a basa. A perspettiva di u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu hè assai impurtante quì. Pudemu fà questu dumane. I nostri maestri è l'infrastruttura sò pronti. Ci sò carenze è bisogni in certi scoli. Insememu in pochi ghjorni. Semu pronti per questu dumane, è quandu l'opzioni sò listate, queste opzioni sò sempre registrate in a nostra casa ".

Dopu avè ricurdatu di a ricerca di un sindicatu nantu à u coronavirus in e scole, Selçuk hà fattu a valutazione seguente: "Avemu, sicuru, avemu determinazioni nome per nome basate nantu à dati oltre i pettegolezzi. In altre parolle, quale di i nostri 957 mila maestri hà una malatia crònica ? Quali sò stati signalati è sò in risicu di corona? Quale sò più di 60 anni ? Sapemu tuttu questu per nome, è avemu digià fattu u nostru annunziu annantu à l'absenza di sti maestri chì sò in u gruppu di risicu. Ci sò circa 4.5 milioni di impiegati chì travaglianu in u settore publicu. Sò tutti à u travagliu ? à u principiu. Avete intesu nutizie cusì ? "Trà u persunale chì travaglia in banche o autostrade, a corona hè stata catturata". Hè interessante di dì cusì. Avemu bisognu di spiegazioni più intelligenti. I prufessori sò ancu i pruprietarii di stu travagliu. Semu in a nostra scola è à u travagliu nantu à l'identità di u maestru è a percepzioni di l'insignamentu. Ci hè vicinu à 1 milione di persunale di salute? Ci sò pulizzeri ? Sò tutti à u travagliu. Pensu chì ùn hè micca ghjustu preparà un terrenu per l'abusu facendu cumenti forzati nantu à certi casi ".

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dichjaratu chì durante u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19), e spese in l'educazione anu aumentatu in certi spazii, mentre chì e spese diminuinu in altri. Mencionendu chì e spese anu aumentatu in i studii realizati per u sviluppu è u rinfurzamentu di l'infrastruttura digitale, Selçuk hà enfatizatu chì e spese sò diminuite in i casi ligati à u funziunamentu di u ghjornu di a scola. Selçuk hà dettu chì u pesu principale in l'educazione hè in relazione cù i salarii di i prufessori, "Se guardate u bilanciu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, vi vede chì u budget d'investimentu hè assai, assai chjucu. Sicondu ciò chì, secondu u salariu di u persunale. Questu hè veru per tutte e scole. In altri palori, s'ellu ci hè un affittu, u pesu principale hè nantu à l'affittu è u salariu di u maestru. U pesu restante hè u pesu fiscale è l'elettricità è l'acqua. Sì u pesu di l'impositu cuntinueghja, se u salariu cuntinueghja, hè prubabile chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale ùn riduce micca e nostre spese, ma avemu bisognu di più bilanci in altrò, chì hè ciò chì hè. disse.

"A scola hè u locu più sicuru perchè pigliamu e nostre precauzioni straordinariamente"

Selçuk, "(In l'epidemie) misure supplementari seranu pigliate per i prufessori di più di 60 anni è cù e malatie croniche?" Hà datu a seguente risposta à a quistione: "Per mezu di questi codici HES ligati à tutti i nostri prufessori è i cunduttori di l'autobus, se ci hè un casu in a famiglia o chjude di qualcunu di i nostri studienti, a nostra infrastruttura software pigliarà misure immediate per impedisce à quellu studiente. da cuntinuvà a scola quandu a scola faccia à faccia principia, è poi falà nantu à u telefunu di l'amministratore di a scola finita a settimana passata. Cerchemu di eliminà i risichi, tenendu in contu tutti i nostri prufessori è tutti i nostri studienti. A nostra prima cosa di i nostri maestri chì anu 60 anni è più cù malatie cròniche hè questu; Sapete chì a circular nantu à u persunale publicu hè stata publicata 3 ghjorni fà. Avemu fattu a nostra decisione prima ch'ella sia publicata, si tratta di i nostri prufessori chì sò in licenza amministrativa. Perchè hè fora di quistione per noi d'invitalli à a scola quand'elli sò in tali risicu. Era abbastanza, micca abbastanza. Ùn pensemu micca à un turnu induve i nostri maestri venenu a matina è vanu à a sera à tempu pienu ogni ghjornu. Basatu nantu à a circular in quantu à u persunale publicu, hè pussibule chì i nostri prufessori venganu alternativamente è à u puntu induve u risicu serà minimizatu, puderia esse un risicu in casa, puderia esse un risicu in a strada, o puderia esse in vacanze? A scola hè u locu più sicuru perchè pigliamu e nostre precauzioni à un gradu straordinariu ".

"Se ci hè un prublema di staffu, disinfettante, maschera in qualsiasi di e nostre scole, questu hè u mo prublema"

Riguardu à una quistione in quantu à i sforzi per assicurà a pulizia è l'igiene adeguate in e scole, u Ministru Selçuk hà dettu: "Di sicuru, tenemu in contu a pulizia di una scola cunfidendu u persunale di a scola o cunfidendu a so gestione, ma avemu ancu furnitu furmazione per 2. milla (persone) auditori esterni, TSE hà furnitu questu. Chì feranu l'auditori esterni ? Monitoranu a scola indipindentamente è facenu una lista di verificazione di ciò chì hè in l'autoevaluazione di a scola, è dicenu: "Avete dettu chì in a nostra scola, queste è tali misure sò state pigliate in tali è tali spazii, a scola hà fattu una autoevaluazione. lista per questu'. Cusì hè veramente cusì, i supervisori cuntrollanu. Ebbè, s'ellu manca una scola, s'è a scola ùn pò cumpensà, hè a colpa di a scola, di sicuru. A scola dicerà solu chì aghju bisognu di una maschera è ùn aghju micca una maschera, aghju bisognu di un disinfettante è ùn ci hè micca disinfettante. Ùn ci hè micca un persunale di pulizia in a mo scola, a scola pò risponde à sta necessità, nò. Avemu scuntrà stu bisognu. Hè per quessa chì quist'annu avemu circa 80 54 altri persunale di sicurità chì avemu reclutatu, chì hè ancu di più. Avemu 80 mila persone in i scoli, ma in più di questu, avemu ricrutatu un persunale supplementu 10, più XNUMX mila persone supplementari questu annu. Induve avemu avutu questu da TYP (Programmi per u Beneficiu Comunitariu)? È questu hè ancu cunfirmatu. Hè statu distribuitu secondu e pruvince, tenendu in contu a pupulazione studiente.

Dichjarà ch'ellu hè rispunsevule per a mancanza di persunale è materiali d'igiene in e scole, Selçuk hà dettu: "Se ci hè un prublema di persunale, prublema di disinfettante, prublema di maschera in qualsiasi di e nostre scole, questu hè u mo prublema. I licei prufessiunali, i centri di scienza è d'arte è i centri di educazione publica anu resu u nostru travagliu assai più faciule per piglià precauzioni per questu. Nanzu, a so pruduzzione, a compra, etc. era un prublema seriu per noi, ma avà avemu surplus. Ùn avemu micca preoccupazioni ancu in questu rispettu, grazie à Diu ". disse.

Educazione faccia a faccia

Quandu hà dumandatu nantu à e classi chì andaranu à l'educazione in faccia, Selçuk hà dettu: "Sia dumandate u Cunsigliu di Scienza, u Ministeru di a Salute o noi, guardemu u cursu di l'epidemie. In l'ultime settimane, "Quale serà a situazione?" avemu da guardà. Garantimu solu una cosa. Facemu tuttu ciò chì hè necessariu per assicurà chì nimu di i nostri prufessori è studienti sò messi in risicu. Se ùn avemu micca bisognu di apre, ùn avemu micca apertu. Se pudemu, ci piacerebbe apre. Sta decisione serà presa u ghjornu chì a decisione riguardanti stu periodu hè presa. Assai chjaramente "Queste classi". diceremu. Ùn percive micca questu cum'è incertezza, percepite cum'è prutezzione di u zitellu. Ùn pudemu micca permette di mette i zitelli in risicu. A nostra preoccupazione hè di rende l'educazione sustenibile ".

U Ministru Selçuk hà dettu: "I licei prufessiunali ponu esse trà e vostre priorità in l'educazione in faccia? À a quistione, "I nostri licei prufessiunali ùn sò mai stati chjusi. I nostri culleghi chì facenu u travagliu chì avemu bisognu in relazione à a produzzione quì, scrivenu "Per piacè aduprà u vostru permessu". ùn anu micca usatu cum'è avemu dettu. Hè per quessa chì avemu un surplus avà. Dunque, s'ellu hè faccia à faccia, furnimu qualunque u materiale hè necessariu. Avemu qualcosa parzialmente ligata à i studienti, ma ùn vulemu micca mette i nostri studienti in risicu in questu sensu. In quantu à a pruduzzione, "I studienti anu da vene è piglià risichi". ùn pudemu micca fà questu. Facemu o cumprà a pruduzzione in un altru modu senza mette u studiente in risicu ". hà datu a risposta.

Mencionendu chì l'infurmazioni necessarie nantu à a valutazione è a valutazione seranu chjarificate in una settimana, Selçuk hà dettu: "L'ultimu termine, ci era una situazione induve i nostri studienti eranu esentati o ùn ci era micca esigenza di assistenza è ùn ci era micca assistitu cù un esame. Avà, facemu educazione à distanza assai più prufessiunale è l'infrastruttura hè assai più forte. Dunque, a nostra aspettativa in quantu à a misurazione hè chì i zitelli seranu rispunsevuli di ciò chì vedenu è vive e lezioni in TV è EBA ". disse.

"U cuntenutu di u curriculu serà diluitu in l'educazione faccia à faccia"

Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, "Ci hè una dumanda per a transizione da a scola privata à a scola publica?" Nantu à a quistione, hà dichjaratu chì ùn ci hè micca una transizione di massa à i scoli publichi, chì e transizzioni chì si trovanu ogni annu per via di appuntamenti è certi motivi cuntinueghjanu, è chì l'infrastruttura per questu hè pronta. "Ci sarà una diluzione quandu si passa à a furmazione in faccia?" Selcuk hà rispostu: "Quandu avemu cambiatu à l'educazione in faccia, i ghjorni seranu diluiti è u cuntenutu di u curriculu serà diluitu, chì hè finitu, fattu è prontu in e nostre mani. A rispunsabilità di i zitelli serà ancu da stu curriculum diluitu. In altre parolle, ùn ci hè micca un puntu di vista chì serà rispunsevuli di tutti in generale ". ella rispose. Quandu hà dumandatu se l'educazione in faccia seria facultativa, Selçuk hà dettu: "Questu ùn hè micca solu un prublema educativu, hè ancu un prublema sociologicu. Hè per quessa chì furzà i genitori à dì: "Tutti averebbenu un ubligatoriu". Ùn facemu micca a sentenza. Creemu l'infrastruttura legale per questu. Questa ùn hè micca una situazione ordinaria, hè una situazione di disastru generale. Durante l'epidemie, dicemu chì i nostri genitori anu una malatia crònica o un altru prublema in a so famiglia. L'iniziativa di i genitori hè presa in contu ". "L'educazione da EBA TV cuntinuerà in stu prucessu?" Selcuk hà rispostu à a quistione: "Di sicuru. Serà ancu strettamente rispunsevule per l'educazione quì. Cum'è u zitellu chì hè rispunsevuli di l'educazione in faccia, chì và à a scola, avarà a stessa rispunsabilità in l'educazione à distanza. hà datu a risposta.

"A scola hè assai più sicura chè altri lochi"

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dichjaratu chì u Ministeru di a Salute hà preparatu un protokollu in casu chì ogni casu hè rilevatu in a scola è e tappe in quantu à a gestione di stu prucessu sò state determinate. Dichjarà chì in casu di un casu in una scola o aula, passanu da l'educazione in faccia à l'educazione estesa, Selçuk hà dichjaratu chì u protocolu hè statu preparatu in questa direzzione. Sottulineendu chì u risicu hè in ogni locu eccettu a scola, Selçuk hà dettu: "Allora, se chjudemu sta scola, ùn hè micca qualcosa chì sarà megliu. A scola hè assai più sicura chè altri lochi. Perchè hè sicuru? Perchè simu cuntrollendu constantemente l'ambiente. Hè constantemente disinfettatu ". disse.

U travagliu di i codici HES

Spieghendu chì ùn ci saranu micca lezioni durante a prima settimana in a scola, solu a furmazione di adattazione serà tenuta, Selçuk hà dichjaratu chì i prufessori riceveranu furmazione parechje volte in l'annu. Espristendu chì ci saranu furmazione per i genitori, Selçuk spiegò cumu i codici HEPP funzionanu cusì: "Semu i codici HEPP in quantu à i risichi pussibuli? Casca istantaneamente nantu à i telefoni di i dirigenti di a scola. Questu hè l'automatizazione, questu hè u software. Si cade automaticamente. Qualchissia ci penserà, chjama u manager, nunda cusì. Si casca automaticamente nant'à u telefonu. Appena ch'ellu cascà, quella classa, quellu zitellu, quellu maestru, quella famiglia, u protokollu hè guardatu subitu, "Questu è quellu azzione serà fattu in quellu ordine". Questu hè cumu u sistema tutale funziona. Avemu cumpletu e nostre simulazioni per vede ciò chì pudemu fà andendu oltre questu, per esempiu, per u casu di una vaccina esse liberata. Ùn avemu micca revelatu ancu, perchè aspettemu u prucessu di vaccinazione. Siate assicurati, tuttu questu annu accademicu hè finitu in i nostri menti. Finu à l'ultime settimane, ciò chì faremu è ciò chì avemu bisognu, tuttu questu hè finitu in a nostra mente. Perchè vogliu travaglià a qualità in tuttu l'annu. Ùn vogliu micca trattà cù a crisa di ogni ghjornu. Gestemu u risicu, ùn gestionemu micca a crisa, chì puderia esse u vostru risicu? Mentri tutti i paesi europei aprenu e scole, a vi vede u 2 di settembre, l'Inghilterra, ecc., perchè ùn avemu micca ? I nostri calculi, cù questi numeri, ùn sò micca ancu senza risicu per i nostri figlioli è i prufessori cum'è no vuleriamu. Appena u porta, apremu a scola. Ùn vi preoccupate, genitori ".

U Ministru Selçuk hà ancu toccu u successu di Turchia in l'Esame PISA è hà dettu: "Da quandu l'Esame PISA hà iniziatu, 5-6 paesi sò caduti in ogni esame, ma per a prima volta, avemu avanzatu 10-12 paesi in PISA. . PISA si parla, si parla, PISA si scrive per i ghjorni chì hè negativu. O avemu cullatu 12 paesi, scrivite pusitivu per una volta ". disse. Selçuk hà dichjaratu chì i risultati di TIMMS, l'equivalente di PISA basatu in curriculum, seranu annunziati in Novembre, Selçuk hà dichjaratu chì ci hè ancu un grande aumentu in questu esame.

Nantu à a quistione di i ghjurnalisti nantu à cumu seranu l'esami, u Ministru Selçuk hà dettu: "Prendemu sempre decisioni chì ùn lasciaranu micca i nostri studienti in una situazione difficiule, in favore di i nostri studienti è prufessori. Diciamu chì u cuntenutu di l'esame hè datu à ÖSYM versu a fine di u 2u semestru in relazione à YKS è l'ingressu à l'università. Ci sò qualchi prublemi chì vulemu determinà è avemu digià determinatu. Attualmente, i normi di misurazione è valutazione sò per scade. Quandu i nostri figlioli ricevenu educazione à distanza, facemu qualchi simulazioni per avè i so esami in faccia è esse rispunsevuli di questi esami. In altri palori, avemu travagliatu nantu à quale i studienti ponu esse purtati à quali livelli di classi in cunfurmità cù a distanza suciale è quandu pudemu piglià l'esame. Tuttu chistu diventerà chjaru in pocu tempu. Spiegheremu ancu questu à i nostri figlioli. Avemu travagliatu nantu à quali studienti ponu piglià l'esame in cunfurmità cù a distanza suciale, quali livelli di classi è quandu. Tuttu chistu diventerà prestu chjaru in una settimana à u più tardi. Spiegheremu ancu questu à i nostri figlioli. À u mumentu, u so duvere hè di travaglià nantu à i so propri prublemi è postu chì ùn ci sarà micca cusì chì ùn site micca rispunsevuli di i prublemi in l'educazione à distanza cum'è in u periodu precedente, saria benefiziu per elli à fighjà tutti sti prublemi. in dettagliu u più prestu pussibule ".

U Ministru Selçuk hà dettu: "Semu assai più determinati à u puntu di partenza in quantu à e piccule classi cù a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu" è hà fattu a valutazione seguente: "Attacemu una grande impurtanza à l'aspettu è u toccu di un maestru è à u ligame spirituale trà i duttori. maestru è u zitellu di a scola primaria. Parlemu di un zitellu chì ùn hà micca statu in a scola o in a scola primaria in a so vita, è chì hà da trattà cù un maestru per a prima volta in questu sensu, chì ùn sapi micca ciò chì fà in aula, cumu funziona l'ordine. , è nimu di questi. E famiglie sò assai entusiasmati. Sò inexperienced, è precisamente per questu mutivu è cù i cunsiglii di u Cumitatu Scientificu, simu assai più determinati à principià cù e classi chjuche. Perchè sti zitelli anu bisogni accademichi, sicuru, ma prima di tuttu, anu bisogni spirituali. Per scuntrà questu, ùn pò esse à tempu pienu ogni ghjornu, ancu un pocu, cù u so maestru, questu hè ciò chì chjamemu graduali diluted, scuntremu in una manera. Saria diversu per un studiente di a 2ª è 3ª scola primaria di scuntrà cù a persona chì hà scontru in a lezioni in diretta, è di scuntrà cù qualchissia chì ùn cunnosci micca. I nostri genitori sò assai stanchi, simu cuscenti di quessa. A maiò parte di i nostri maestri hà dettu: "Vulemu esse à a scola. Vulemu travaglià tuttu ciò chì ci vole. Cumu pudemu ghjunghje à u studiente chì ùn pudemu micca ghjunghje? Quessi sò e dumande chì sò dumandatu tuttu u tempu. Sò cuntentu cù i mo cumpagni di prufessori perchè anu cura di stu travagliu in questu tempu difficiule di a nostra nazione. Continuanu à pussede. I prufessori ùn volenu andà à a scola, a frasa ùn hà micca sensu. Perchè cunnoscu u sforzu è u sforzu di i nostri maestri. Per quessa, sò grata ".

Quandu hà dumandatu cumu a trasfurmazioni digitale cuntribuisce à l'educazione di un ghjurnalista durante è dopu a pandemia, u Ministru Selçuk hà rispostu: "Quandu aghju principiatu u mo travagliu, aghju dettu chì l'intelligenza artificiale è i robot seranu a nostra agenda. Ci era cumenti interessanti nantu à e social media chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale si trattava di sti prublemi. Robots in call centers ... ecc. A riflessione di questu à ogni livellu era i prublemi chì avemu travagliatu dapoi e settimane chì avemu ghjuntu. Dicemu sempre: Semu in cuntattu cù i ministri di l'Unione Europea è i paesi OCDE. Fighjulu ancu alcuni di elli nantu à e social media. Fighjemu ciò chì facenu. Semu trà i primi 3 è 5 in u mondu trà elli. U mutivu principale chì dicu hè questu; "Avemu digià dettu qualcosa di u disignu di l'istruzione secundaria prima di l'iniziu di l'epidemie. Aghju dettu: "Ùn ci hè micca quistione di i studienti chì vedenu 8 ore di teoria in faccia. Piglianu qualchi lezioni à distanza, piglianu i so esami, è a socializazione è l'arricchimentu di i zitelli seranu furnite in i spazii viotati cum'è l'arti, i sporti è i campi. Hè cusì chì avemu stabilitu un scopu. E cose ch'e aghju dettu in 2018 eranu in realtà nantu à a preparazione di sta infrastruttura. Semu stati pigliati in guardia in marzu, ma ùn hè micca cum'è altri paesi. Hè per quessa chì aghju dettu chì in u prossimu annu accademicu, i studienti riceveranu certificati internaziunali. Questi certificati seranu ancu cuntatu cum'è corsi è accreditati. Un studiente chì pò dì chì aghju accumulatu questi, vogliu esse esente da questi corsi. In u so tempu liberu, si tratta di l'arti, di u sportu è di certi campi. Vulemu sustene u sviluppu di personalità è talentu. Vulemu solu ùn parlà micca di un prucessu gestionatu risolvendu dumande. Videmu questu cum'è una grande opportunità. Prima aghju pruvatu à spiegà questu. Un svantaghju trasformatu in un vantaghju mentre si prova à arricchiscilu cù esempii, in casu chì questu pò accade da luntanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*