"Rispettu per l'Ancestor Tour" nantu à a Prima Ciclovia di a Capitale

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à dà un esempiu per l'altri cumuni cù i so prughjetti di trasportu chì facenu a vita più faciule. L'amatori di ciclismu da fora di Ankara, è ancu quelli in Ankara, cuminciaru à pedalà nantu à a Strada Bicicletta di 400 metri, a prima tappa di a quale hè stata aperta trà Anıtkabir è a Biblioteca Naziunale. L'amatori di ciclismu chì sò ghjunti in Ankara in bicicletta da a piazza İzmir Cumhuriyet cuntattendu l'Assemblea di Ciclisti di u Cunsigliu di a cità di Ankara, anu fattu un tour "Rispettu per u Babbu" nantu à a prima strada ciclistica di a Capitale.

I prughjetti di trasportu implementati da a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghjanu à fà a vita di i citadini più faciule.

A "Bicycle Road", chì hè trà e prumesse elettorali di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì produce novi prughjetti cù una cumpusizioni di a municipalità suciale orientata à l'omu, è chì hè stata aperta recentemente, hè inundata da visitatori di tuttu u paese.

I PRIMI VISITORI DI A BICICLETA DA IZMIR

In u scopu di u prughjettu realizatu da a Direzzione Generale di l'EGO, a sezione di 1 metri di a 400a tappa di a Bicycle Trail, chì si trova trà a Bibbiuteca Naziunale è a strada Anıtkabir, hè stata cumpletata da e squadre di u Dipartimentu di Scienze. Affari è mette in serviziu.

I primi visitori di a "Bicycle Road", induve l'amatori di bicicletta di a capitale cuminciaru à pedalà, eranu da Izmir. L'amatori di ciclismu di Izmir, chì anu viaghjatu 98 chilometri in bicicletta in 6 ghjorni per u 600u anniversariu di a Grande Offensiva, anu pigliatu u tour "Rispettu per u Babbu" nantu à a Strada Ciclista dopu avè finitu a visita à l'Anıtkabir, l'eternu locu di riposu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk.

SENSIBILIZZA PER L'USU DI BICICLETTA

I membri di l'Associazione Movimentu di a Bicicletta, ABİDOSD (Associazione di Amanti di a Bicicletta di Ankara) è a Cumunità di Comunicazione di a Bicicletta, chì hà iniziatu u "Rispettu per u Babbu Tour" cuntattendu u Cunsigliu di Bicicletta di u Cunsigliu di a Città di Ankara, hà datu un puntu tutale à a prima strada ciclabile di a cità. Capitale.

Dichjarà chì anu aspittatu dapoi anni chì una strada di bicicletta sia stata custruita in Ankara è chì anu u scopu di sensibilizà per l'aumentu di l'usu di a bicicletta, i dilettanti di a bicicletta anu ringraziatu u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì hà realizatu u prughjettu di a strada di bicicletta, cù i seguenti parolle:

  • Orhan Kotluk: "Avemu principiatu l'omaggiu à a tour in bicicletta Ata da a piazza İzmir Cumhuriyet. Per a prima volta, aghju utilizatu a strada di bicicletta custruita da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Aghju un sognu cù u mo amicu. Viaghjà attraversu 81 pruvince in una sola penna. Cum'è un ciclista, vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per sta strada.
  • Murat Guzelcik: "Mi piace a strada ciclabile custruita da a Municipalità Metropolitana di Ankara è mi pare assai utile. Duranti u periodu di a pandemia, a ghjente hà cuminciatu à aduprà a strada ciclabile invece di u trasportu publicu. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per furnisce questa opportunità à e persone ".
  • Nevzat Helvacıoğlu (Chairman of Bicycle Communication Group): "A custruzzione di una strada di bicicletta in Ankara ci hà fattu assai felici. Vulemu chì tutta a Ciclovia sia custruita in modu chì i gruppi di bicicletta ponu andà in u percorsu induve sò cuncentrati i studienti universitari. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, è u nostru direttore generale EGO Nihat Alkaş, chì ci hà furnitu una bicicletta sicura ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*