BMC piglia una decisione di vacanze di 19 settimana per luttà contr'à u focu di Kovid-1

BMC piglia una decisione di vacanze di 19 settimana per luttà contr'à u focu di Kovid-1
BMC piglia una decisione di vacanze di 19 settimana per luttà contr'à u focu di Kovid-1

BMC Automotive Industry and Trade Inc. hà annunziatu chì hà pigliatu una pausa di una settimana da a produzzione in a so fabbrica di Izmir cum'è parte di a lotta contru u focu di Kovid-19.

In a dichjarazione fatta da u principale fabricatore di veiculi terrestri di l'industria di difesa turca, BMC, hè statu dichjaratu chì una tale decisione hè stata presa in u scopu di a lotta contru l'epidemie di Kovid-19, chì hà affettatu a Turchia è u mondu sanu. Enfatizendu in a dichjarazione chì tutte e misure necessarie sò state pigliate è cuntinueghjanu à esse pigliate da u primu ghjornu di l'epidemie in quistione,

"Sotto a dirigenza di u Cunsigliu di Coordinazione di Pandemia, chì avemu stabilitu cù a nostra alta direzzione è i gestori di i dipartimenti pertinenti, per prutege a salute di tutti i nostri impiegati à u massimu livellu, cuntinuemu à piglià tutte e precauzioni necessarie in tutti. processi, da u mumentu chì i nostri impiegati lascianu a so casa è si mettenu in autobus finu à ch'elli ghjunghjenu à a so casa dopu l'ore di travagliu. Facemu ispezioni periodiche in cunfurmità cù l'istruzzioni in tutti i spazii chì ponu esse un risicu, in particulare in spazii cumuni cum'è l'uffizii, i servizii di u persunale, i spogliatoi è i pranzi, è pigliate immediatamente e misure necessarie in casu di prublemi. In questu prucessu, informemu regularmente i nostri impiegati nantu à tutti i sviluppi è pigliamu l'azzioni necessarii inseme ". dichjarazioni sò state incluse.

Hè statu dichjaratu chì da u marzu di u 2020, u numeru di casi in i so impjegati resta sottu à u livellu di 2%, grazia à e misure di altu livellu pigliate da BMC da a data di l'emergenza di casi in Turchia. Hè statu infurmatu chì parechji casi rilevati in i campus di Sakarya, Istanbul è Ankara, in particulare in u campus di Izmir, sò stati trovati chì anu cuntratu sta malatia quandu anu passatu fora di a fabbrica, è chì i prucessi di trattamentu sò stati seguiti in modu sensibile isolando l'impiegati pertinenti prima. sò ghjunti à e facilità.

"Vacanze" contr'à l'aumentu di i casi in tuttu u paese

Enfatizendu chì, malgradu a transizione à u prucessu di nurmalizazione u 1 di ghjugnu, u travagliu cuntinueghja cù misure d'altu livellu,

"Hè a nostra più grande felicità chì ùn avemu micca avutu alcun casu chì hà risultatu in cure intensive o morte durante a nostra lotta pandemica, chì hà cuntinuatu cun successu grazia à e misure chì avemu pigliatu finu à avà. Ancu se u numeru tutale di diagnostichi era menu di 10 finu à un cortu periodu di tempu, un aumentu hè statu osservatu in u numeru di casi in l'istituzione per via di u crescente numeru di casi in tuttu u paese in l'ultimi ghjorni. Per quessa, sottu a dirigenza di u nostru Cunsigliu di Coordinazione Pandemica, hè statu decisu chì a nostra fabbrica di İzmir serà sospesa per una settimana per precauzione da u marti 25 d'Aostu 2020, per a sicurità di i nostri impiegati è di e so famiglie. Tutti i nostri impiegati saranu sottoposti à cuntrolli di salute dettagliati à u so ritornu à a nostra fabbrica, è i piani protettivi è preventivi necessarii continuanu à esse fatti secondu i risultati. Cù a nostra storia arradicata di più di mezu seculu è a rispunsabilità di esse a basa di produzzione domestica è naziunale di u nostru paese, simu cuscenti di i nostri obblighi sia à i nostri impiegati sia à u nostru paese. Cum'è unu di i più grandi pruduttori di veiculi terrestri in l'industria di difesa di u nostru paese, sapemu chì hè di grande impurtanza chì i prughjetti assai impurtanti chì avemu fattu strategicu per a sicurità è l'interessi di u nostru paese, al di là di e preoccupazioni cummerciale, cuntinueghjanu senza interruzzione. Per quessa, continueremu à travaglià è pruduce per u nostru paese pigliendu tutte e precauzioni necessarie. Cum'è a grande famiglia BMC, credemu sinceramente chì stu prucessu difficiule serà superatu cù l'unità di forza, sustegnu è determinazione di a nostra nazione, è speremu chì stu periodu finisci u più prestu pussibule cù u minimu dannu à l'economia di u nostru paese è a salute di u nostru populu". dichjarazioni sò state incluse.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*