I ghjovani piloti di Borusan Otomotiv Motorsport anu fattu dui per dui

I ghjovani piloti di Borusan Otomotiv motorsport l'hanu fattu duie volte
I ghjovani piloti di Borusan Otomotiv motorsport l'hanu fattu duie volte

Dopu avè rapprisintatu cù successu u nostru paese in u Campionatu Europeu GT4, i ghjovani piloti di Borusan Otomotiv Motorsport Cem Bölükbaşı è Yağız Gedik sò diventati una fonte d'orgogliu per piglià u podium di novu in Misano.

Borusan Otomotiv Motorsport hà iniziatu e corse di seconda tappa tenute in Misano u weekend scorsu, dopu a corsa di apertura di a Serie Europea GT4, in quale hà cumpetitu cù duie vitture, cù un doppiu podium tenutu in Imola. In a pista, induve Borusan Otomotiv Motorsport hà ghjuntu parechje volte in campionati differenti per 13 anni, Cem Bölükbaşı è Yağız Gedik corse in a vittura numero 12, è ancu İbrahim Okyay in competizione in a vittura numero 13.

Cem Bölükbaşı è Yağız Gedik, chì sò diventati una bona coppia affinchendu un pienu spiritu di squadra cù i so BMW M4 GT4 turchese, anu cuntinuatu à migliurà i so tempi dapoi e sessioni di prova tenute u venneri. Cem Bölükbaşı, chì era u pilotu BMW più veloce nantu à a pista in i giri di qualificazione sabbatu, YouTube Hà ricivutu un grande sustegnu da i so seguitori mettendu 4th in a griglia in a prima corsa, chì era ancu trasmessa in diretta nantu à u so canali. Yağız Gedik, chì hà pigliatu a vittura in u pit stop, hà vistu a bandiera a scacchi cum'è a seconda in u gruppu in a corsa marcata da bandiere gialli.

Yagiz Gedik, chì hà cuminciatu da u 15u postu in a seconda corsa tenuta dumenica matina, hà dimustratu una bona prestazione è hè ghjuntu à u pit stop in u 10u postu è trasfirìu a vittura à u so cumpagnu di squadra. Cem Bölükbaşı, chì hà cuntinuatu u travagliu iniziatu da Yağız Gedik in u megliu modu è hà cuntinuatu à risurrezzione, hà finitu secondu in u so gruppu è 4u in a classificazione generale.

Dopu avè alzatu a nostra bandiera nantu à u podium duie volte è applausi, Borusan Automotive Motorsport farà a so prossima partenza in a terza tappa chì si terrà à Nürburgring u 5-6 di settembre.

Shell, Borusan Lojistik è Glasurit sò trà l'altri patrocinatori di Borusan Otomotiv Motorsport, chì cumpete sottu u sponsor principale di Borusan Otomotiv.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*