Cambiamentu di Role in YOLDER Management

A bandiera hè stata cambiata in a pusizioni di presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di Solidarità è Assistenza di u Personale di Mantenimentu Ferroviariu (YOLDER). Şakir Kaya, chì hà servitu cum'è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione per 29 anni in a 2018a Assemblea Generale Ordinaria di YOLDER tenuta u 4 di settembre di u 2, hà lasciatu u so postu per via di l'intensità di u so travagliu. Ferhat Demirci, chì hà grande sforzi in u so passatu, hè statu elettu cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione.

U Cunsigliu di Amministrazione di YOLDER riunitu à a Sede di l'Associazione dumenica 23 d'Aostu 2020. Cum'è l'attuale presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Şakir Kaya, hà vulsutu trasmette a Presidenza per via di u so calendariu impegnatu, Ferhat Demirci, unu di i membri fundatori di a nostra Associazione è chì hà fattu grandi sforzi per risolve ogni tipu di prublemi di i nostri membri. dapoi u primu ghjornu, hè statu elettu cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione. Durante a presidenza di Ferhat Demirci, cù i sforzi di tutti i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, a determinazione di cuntinuà à travaglià ancu più forte nantu à i prublemi è l'aspettattivi di i membri hè statu dimustratu.

Trasferendu u so duvere cum'è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Şakir Kaya hà dettu chì, ancu s'ellu ùn hè micca stata in a gestione di a nostra Associazione da u ghjornu chì hè stata fundata, ùn hà micca esitatu à piglià a rispunsabilità, è chì hà travagliatu in armunia cù i membri di u Cunsigliu di Amministrazione per purtà YOLDER in posti megliu durante u periodu di dui anni chì hà servitu cum'è presidente. Dichjarà chì u novu presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Ferhat Demirci, hè statu un cumpagnu rispettatu à ogni livellu di titulu, sia in l'Istituzione sia trà i membri di l'Associazione, Kaya hà dichjaratu ch'elli elevanu a barra ancu più altu cù a bandiera sopra citata. cambiò, hà fattu.

Ferhat Demirci, u novu presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà rimarcatu chì l'istituzioni sò permanenti, micca nomi, è hà enfatizatu chì YOLDER travaglia per furnisce un serviziu megliu à i so membri, ùn importa ciò chì u compitu hè, è chì continuanu à fà tuttu. in u so putere per l'Associu cù u sustegnu di i so membri.

Sicondu a nova distribuzione di compiti fatta in u Cunsigliu di Amministrazione, hè statu decisu chì Şakir Kaya cuntinuerà à serve cum'è Tesoriere. Suat Ocak, chì hà servitu cum'è Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione in a gestione di YOLDER, Sicritariu Generale Ramazan Yurtseven, Segretariu Generale di l'Organizazione Fatih Uğurlu, Membru di u Cunsigliu incaricatu di l'Educazione è l'Affari Suciali Şahin Azim, Membri di l'urganizazione. U Cunsigliu di Amministrazione Mehmet Önen, Arif Demir è Vural Akgün anu ancu e so funzioni attuali, decisu di eseguisce.

1 Comment

  1. Vogliu chì l'associazione cuntinueghja è successu eccezziunale.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*