Quale hè Cem Karaca?

Muhtar Cem Karaca (natu 5 April 1945; Istanbul - d. 8 February 2004; Istanbul) hè un artista di musica rock turca, cumpusitore, attore di teatru, attore di cinema. Hè unu di i fundatori di u genre rock Anatolian. Hà travagliatu cù parechji gruppi (Apaslar, Kardaşlar, Mongollar è Dervişan), era u fundatore è u manager di i gruppi, è era unu di i pionieri di creà un cultu rock forte.

zitiddina

Cem Karaca, chì u babbu hè Mehmet Karaca d'origine azerbaigiana è a so mamma Toto Karaca (Irma Felegyan) d'origine armenia, hè cresciutu intrecciatu cù l'arti. Cem Karaca, chì hà finitu a so educazione secundaria in Robert High School, era u zitellu di una coppia di artisti. U so primu scontru cù a musica hè quandu a zia di a so mamma, Rosa Felegyan, hà amparatu à Cem Karaca note di pianoforte è melodie di pianoforte. Duranti i so anni università, hà sviluppatu un interessu in a musica rock, chì hà aumentatu a so popularità in u mondu. Cantò i canti di i rock star di u periodu per impressiunà e so fidanzate è à a dumanda di i so amichi. U talentu di voce di Karaca hè statu scupertu da a so mamma, Toto Karaca.

carriera musicale

I primi anni
Quandu intrì in 1962, hà cantatu à u Beyoğlu Sports Club à a dumanda di i so amichi. Karaca, chì hà pigliatu u palcuscenicu cù i so amichi, dopu decisu di furmà una banda. Ilham Gencer, unu di i famosi artisti di quellu periodu, sustene u gruppu. U primu gruppu di Cem Karaca era Dynamics in u 1963. Hanu fattu à u cuncertu di u jubileu di l'attore di voce Fikri Çözüme. U so babbu era sempre contru à a musica di Karaca. L'hà ancu fiucatu in cuncerti, ma Karaca ùn hà micca abbandunà a musica malgradu tuttu questu. Cum'è un gruppu, anu interpretatu i classici di famosi artisti rock and roll, cum'è Elvis Presley. À a fine di u 1963, u gruppu si dissolve. Hà ghjucatu in una banda chjamata "Cem Karaca and What You Expect" per un pocu tempu. Pocu dopu à stu gruppu, hà ghjucatu in l'orchestra di Gökçen Kaynatan, ma sta sorte ùn durò tantu. In u stessu annu, "Cem Karaca è Jaguars" hè stata fundata. Hanu dumandatu à u cuncorsu Golden Microphone in u 1965, ma ùn anu micca qualificatu. Karaca hà fattu u so primu matrimoniu cù l'artista di teatru Semra Özgür in u 1965. 3 ghjorni dopu à u matrimoniu, Karaca si n'andò à l'esercitu. Cuminciò u so serviziu militare in Antakya 1965st Gendarmerie Private Training Regiment in Novembre 121. Duranti stu pirìudu, Karaca accuminciau a ricunnoscia a cultura Anatolian. Hà scontru à Aşık Mahzuni Şerif, unu di i pueti turchi.

U periodu Apash
Dopu u so serviziu militare, Cem Karaca hà scuntatu u gruppu Apaşlar, fundatu da u chitarrista Mehmet Soyarslan in ferraghju 1967. L'Apaşlar facia musica in stile occidentale, ma dopu avè scontru cù Karaca, a musica si vultò più à est. Karaca hà unitu à u Golden Microphone 1967 cù u gruppu. A canzone di Emrah chì anu participatu à u cuncorsu era una cumpusizioni Karaca fatta per u poema di Emrah da Erzurum. U gruppu di Karaca hè vinutu secondu in a cumpetizione, ma anu ricivutu più attenzione cà u gruppu chì hè vinutu prima. Cem Karaca è Apaşlar sò andati in Germania in u 1968 è anu registratu 45s cù l'Orchestra Ferdy Klein. Duranti stu periodu, a canzone di Soyarslan "Picture Tears" divintò u sicondu successu di Karaca dopu à Emrah. Dopu à stu record, ci era un grande giru di Turchia. Inoltre, i cuncerti cuntinuavanu in Germania. Un inglese 45 hè statu ancu registratu per espansione à l'esteru. Queste eranu e versioni in inglese di Tears in the Picture è Emrah. Duranti stu periodu, Cem Karaca si maritò cù l'artista di teatru Meriç Başaran. À a fine di l'annu, hà postu 1968u in u sondaghju di Milliyet in u 4 "Most Favorite Male Singers". In l'inchiesta "Melodies of the Year", "Gays in the Picture" hà classificatu 3rd trà e canzone turche. In a lista mista di lingui turchi è stranieri, "Grains in the Picture" hè vinutu in a novena, è a cumpusizioni di Cem Karaca "Fields of Hope" hè ghjunta in u 24.

In u 1969, ci era differenze d'opinioni in u gruppu. Mentre Cem Karaca vulia passà à a musica pulitica, Soyarslan era contru à stu cambiamentu. U gruppu si dissolve dopu à u discu "Let It Be the Last / Felek Beni". In u stessu annu, Cem Karaca hà cuminciatu à pruduce è gestisce u gruppu Depression. U nome di Cem Karaca hè ancu citatu in i testi è a cumpusizioni di e so prime 45 canzoni "Taş Var Dog Yok Yok / Enough Now Women". Karaca, chì abbandunò stu travagliu dopu à questu 45, hà pigliatu u batterista di a banda Hüseyin Sultanoğlu à a so banda Kardaşlar.

Periudu di fratellanza
Vulendu cuntinuà a so musica di banda dopu à a fine di l'era Apaşlar, Karaca fundò a banda Kardaşlar cù u bassista di Apaşlar Seyhan Karabay. À u principiu di u 1970, ci sò parechji cambiamenti in i membri di a banda. Dopu chì i membri di a banda sò stati fissi, anu decisu di registrà in Germania, ma per via di una epidemia, Karaca è Kardaşlar ùn anu pussutu andà in Germania inseme. Hè per quessa chì Cem Karaca si n'andò solu in Cologne. Dopu a so pausa musicale dopu l'Apaslar, hà arregistratu e so propria cumpusizioni è canzoni populari anatoliane cù l'orchestra Ferdy Klein. 4 di l'anni 45 sò stati publicati. U so scopu era di travaglià senza difficultà finanziarii.

In nuvembre di u 1970, Karaca è Kardaşlar liberanu "Dadaloğlu/Kalender" 45. "Dadaloğlu" hè diventatu una altra canzone di successu di Karaca. Questa canzone era ancu una dimostrazione di u cambiamentu di Karaca à manca. Ntô marzu di u 1971, 3 bombe splutavanu in un cuncertu datu da Karaca in Trabzon, è 30 persone eranu ferite. In u listessu annu, u vescu grecu III. Mentre Makarios visitava u padiglione turcu à a Fiera di Cipru, a canzone Dadaloğlu hè stata ghjucata. In u 1971, Cem Karaca è Kardaşlar liberatu 4 45s.

Cem Karaca hà travagliatu ancu nantu à a musica di teatru in u stessu annu. Cem Karaca hà cumpostu a musica per a dramma di Püsküllü Moruk scritta da Ben Jonson è tradutta in turcu da Ülkü Tamer è l'arregistrò cù Kardaşlar. U gruppu hà registratu i canti è i so canti sò stati cantati da Cem Karaca è a so mamma, Toto Karaca, per dà un esempiu per l'attori di teatru. Stu teatru di teatru ùn hà micca pigliatu assai bè è hè statu annullatu dopu à pocu tempu. I canti registrati da Cem Karaca è Kardaşlar sò stati liberati in u 2007.

Cem Karaca hà principiatu 1972 cù un premiu. Hè statu chjamatu u "Best Male Singer of 1971" da Hey Magazine è hà participatu à a tour di Hey. Tuttavia, i disaccordi sò ghjunti cù u chitarrista di Kardaşlar Seyhan Karabay è Karaca si separava cù Kardaşlar. Intantu, un scambiu senza precedente hè accadutu. Mentre Cem Karaca abbandunò Kardaşlar è unitu cù a voce putente di Anatolian Rock cù i Monguli, u Kardaşlar includeu Ersen Dinleten, chì ùn pudia micca cunvene cù i Mongoli, in u so gruppu.

era Mongolia
Cem Karaca è i Monguli pigliò u palcuscenicu per a prima volta in un cuncertu chì anu datu per a rivista Hey in nuvembre di u 1972, un mesi dopu chì si sò uniti. À a fine di l'annu, in l'inchiesta di Milliyet, Cem Karaca hè stata seconda in a lista di i migliori cantanti maschili, mentre chì i Mongoli sò stati scelti cum'è u megliu inseme lucale. In Hey Magazine, tramindui eranu classificati # 2 in i so rami rispettivi.

In u 1973, u 45th "Gluttonous World / Hand Drawn Doctor" hè statu publicatu. In ogni casu, u veru successu di u gruppu hè stata ottenuta cù a canzone "Honor Trouble", arregistrata à u principiu di u 1974. A canzone hè diventata cusì populari chì a so storia hè stata publicata cum'è un còmicu in a rivista Hey. In ogni casu, dopu à questu record, quandu Cahit Berkay hà decisu di cuntinuà u so travagliu in Francia, Cem Karaca è i Mongoli si separanu.

Periudu Dervish
Cem Karaca, chì abbandunò i Mongoli, hà fundatu prima u gruppu "Karasaban" cù i membri di i Mongoli Mithat Danışan è Turhan Yükseler, chì ùn anu micca andatu in Francia, ma ùn durò assai. Hà fundatu u gruppu Dervişan in marzu 1974. U gruppu hà datu unu di i so primi cuncerti in un cuncertu di carità per a Forza Aria dopu a campagna di Cipru.

In u frivaru di u 1975, hè publicatu "L'apprentice di riparatore", unu di i travaglii più impurtanti di Cem Karaca. A retorica di "Sì un travagliadore, stà un travagliadore" in sta canzone era a prima volta chì a pusizione pulitica di Cem Karaca era cusì chjara. À a fine di u 1975, "Absolutely My Baby / Fight" 45 hè stata liberata. A prima canzone di l'anni 45 "Absolutely My Baby" hè stata preparata per l'Organizazione per a Liberazione di a Palestina, è fora di e so 2 versioni turche diffirenti, ci sò ancu versioni inedite in inglese è in arabu. A canzona "Kavga", chì avia da esse trasmessa in TRT à l'iniziu di u 1976, hè stata eliminata da u prugramma à l'ultimu minutu per una ragione inspiegata. In u stessu annu, Cem Karaca hè statu novu sceltu cum'è u megliu cantante maschile da a rivista Hey.

In u 1977, cù a tensione pulitica crescente, Cem Karaca diventò una figura sempre più impurtante. Durante un cuncertu chì anu datu in Aydın, u presidente provinciale di CHP hè statu battutu da l'estrema manca. U chitarrista di Dervişan Taner Öngür è u batterista Sefa Ulaş sò stati attaccati dopu un cuncertu in Urfa. Öngür dopu abbandunò u gruppu per questi motivi. Quist'annu, Cem Karaca hà liberatu u so primu full-length, Poverty Cannot Be Destiny, chì hè custituitu interamente di novi canzoni. In st'album, fora di e cumpusizioni di Karaca, ci era ancu puesie di pueti famosi. Cem Karaca è Dervisan si separanu à u principiu di u 1978 dopu à u record di u 1 di maghju.

U periodu Edirdahan è u colpu di u 12 di settembre
Cem Karaca hà fundatu un gruppu di musica, soprattuttu da Kurtalan Ekspres, dopu Dervişan. Li chjamò Edirdahan, inspiratu da e duie estremità di Turchia, Edirne è Ardahan. In ogni casu, dopu à 20 ghjorni, i membri di Kurtalan Ekspres tornanu à i so vechji gruppi, è u gruppu hà subitu un cambiamentu di u persunale. In u 1978, Cem Karaca hà publicatu Safinaz, u primu è l'ultimu singulu chì hà arregistratu cù Edirdahan. Stu discu era una opera rock di 18 minuti mai vista in Turchia. Si trattava di una zitella chjamata Safinaz chì cascò in una mala manera. Altre canzoni di u singulu eranu e cumpusizioni di Ahmed Arif è Nazım Hikmet poemi. Cem Karaca hà riesciutu à dà un cuncertu à a famosa Rainbow Arena di Londra in u 1979.

In u 1979, u gruppu disbanded, è Cem Karaca cuminciò à travaglià solu per a prima volta in parechji anni, senza un gruppu. Duranti stu periodu si trasfirìu ancu in Germania. Hà publicatu l'album Hasret, cumpostu principalmente di poesie di Nazım Hikmet. In marzu di u 1980, u record di Karaca "1u di maghju" hà cuminciatu à esse pruvatu à a Corte Marziale per via di a "propaganda cumunista". U cantante Cem Karaca, u cumpusitore di a canzone Sarper Özsan, è u pruprietariu di l'etichetta discografica Ali Avaz sò stati ancu accusati in questu casu. Cem Karaca hà iniziatu u so tour europeu durante stu periodu. Pocu dopu à u casu, u so babbu Mehmet Karaca morse. Cem Karaca ùn pudia assistisce à u funerale di u babbu.

Germania anni
Melike Demirağ, Selda Bağcan, Şanar Yurdatapan è Sema Poyraz, cù Cem Karaca, sò stati chjamati à u dormitoriu da a Corte Marziale dopu à u colpu di u 12 di settembre. U termini hè stata cuncessa finu à u 13 di marzu di u 1981. Cem Karaca, chì vive in Bonn, hà dumandatu tempu supplementu per vultà in casa. Finu à u 15 di lugliu di u 1982, u mandatu di Cem Karaca hè statu allargatu, ma Karaca hà dichjaratu ch'ellu ùn vulterà micca in Turchia, è dopu à u so mandatu scadutu, u 6 di ghjennaghju di u 1983, u stessu ghjornu di Yılmaz Güney, hè statu spogliatu di a so cittadinanza turca.

Cem Karaca, invece, cuntinuò a so vita musicale. Inseme cù u so amicu musicista Fehiman Uğurdemir in Germania, hà publicatu l'album Wait Me in 1982. Canzoni cum'è "My Son", "Alamanya Sucks" è "Wait Me" in questu album mostranu a brama di Karaca per u so paese. Questu album ùn era micca cunnisciutu assai perchè Karaca hè statu spogliatu di a so cittadinanza è ùn pudia micca esse presentatu in i media. In u 1984, hà publicatu l'album Die Kanaken, chì eranu tutti in tedesca, fora di una canzone. Stu album hè statu scrittu da i dramaturgi tedeschi Henry Böseke è Martin Burkert nantu à e difficultà di i Turchi immigrati in Germania. L'album hè statu ancu trasfurmatu in un ghjocu. Dopu à a liberazione di l'album, Karaca hà pigliatu u palcuscenicu è prumove l'album cum'è Die Kanaken, chì hè u nome di l'album, in a televisione tedesca.

torna in Turchia
In u 1985, Karaca hà scontru cù u Primu Ministru Turgut Özal per mezu di u so amicu Mehmet Barı, esprimendu u so desideriu di vultà in u paese, è hà parlatu cù Özal, chì hè ghjuntu à Munich. Cù a risposta positiva di Özal, i prucessi legali sò stati iniziati. À a fine di l'annu, hè statu assoltu da u casu chì hà purtatu à a so rimuzione di a citadinanza. In u 1987, u mandatu d'arrestu in absentia per ellu hè statu annullatu. U 29 di ghjugnu 1987, Cem Karaca riturnò in Turchia. In u stessu annu, hà publicatu l'album Hello Young People è Always Young Remaining. Questu album hè diventatu unu di i più venduti album di quellu annu. Stu album hè statu seguitu da Töre in u 1988. Dopu à questu album, Cem Karaca hà cuminciatu à apparisce in i schermi TRT, induve hè statu pruibitu.

1990
Cem Karaca hà stabilitu una cullaburazione musicale cù i so amichi Uğur Dikmen è Cahit Berkay è hà publicatu l'album "Yin Efendiler". In a canzona "Oh be" di stu dischettu, in risposta à quelli chì u chjamanu "renegade", rispose: "Se sò un rinnegatu, sò di ritornu in a mo cità nativa / sò tornatu papà, oh merda. ". U 21 di lugliu di u 1990, Altın Güvercin hà vintu u premiu di a megliu canzone cù a canzone Kahya Yahya, chì a so testi hè stata scritta da ellu stessu è cumposta da Cahit Berkay. Duranti stu periodu, hà fattu per u Partitu Populista Socialdemucraticu.

Karaca hà scrittu a canzone per a canzone "Sev Dünyayı", preparata per l'UNICEF in u 1992 è hà cantatu da u coru di nomi famosi cum'è İbrahim Tatlıses, Ajda Pekkan, Muazzez Abacı, Leman Sam, Fatih Erkoç, è hà participatu à u coru. U 22 di lugliu di u 1992, a so mamma, Toto Karaca, morse. Versu a fine di l'annu, induve avemu statu, u so secondu travagliu cù Dikmen è Berkay ? hà publicatu u so album. Hà ottenutu un grande successu cù e so cumpusizioni "Raptiye Rap Rap" è "Wet Wet".

Dopu à questu album, Cem Karaca ùn era micca attivamente interessatu à a musica per un tempu. In u 1994, hà prisentatu u prugramma chjamatu Raptiye in TRT. In u 1995, hà fattu u Cem Karaca Show in Flash TV, è in u 1996 u prugramma "Let Me Tell My Lord" nant'à u listessu canali. Si n'andò in Bosnia-Erzegovina in 95 cù un gruppu di artisti è sustene i Bosniani chì eranu in una situazione difficiule dopu a guerra.

U ritornu di l'artista à a musica hè stata cun Ağır Roman, chì hè stata liberata à a fine di u 1997. Karaca hà riregistratu per u filmu "Tears in the Picture", scrittu da Mehmet Soyarslan, u pruduttore di u filmu, ex chitarrista Apaşlar è amicu di Karaca, è hà purtatu fama à Cem Karaca in u 1968. A canzone, chì hè a colonna sonora principale di u filmu, hà purtatu à Karaca in u mercatu di musica. L'antica casa discografica hà publicatu a serie "The Best of Cem Karaca" senza permessu.

In u 1999, cù u sustegnu di i veterani di musica rock turca Cahit Berkay, Engin Yörükoğlu, Ahmet Güvenç è Uğur Dikmen, hà publicatu u so album "Bindik Bir Alamete...". In u 2000, hà cantatu una parte di a musica di Kahpe Byzantium, in quale Cem Karaca hà ancu participatu. Cem Karaca hà cantatu e canzoni chì Soyarslan, chì hè ancu u pruduttore di sta film, hà scrittu è arregistratu cù Sadık Tümay, ispiratu da Dede Korkut durante u periodu Apaşlar, ma micca publicatu. Dopu à sti travagli, addivintau un artista invitatu in parechji album di puesia finu à a so morte.

opere recenti
In u frivaru di u 2001, hà cuminciatu à esce cù Murat Töz, Barış Göker è Cengiz Tuncer cum'è u Cem Karaca Trio. In u maghju di u 2001, dopu a morte di Barış Manço, hà cuminciatu à ghjucà cù Kurtalan Ekspres, chì era lasciatu senza vocalista. Pigliò u palcuscenicu in Harbiye Open Air Theatre Concerts. In u 2002, hà furmatu u gruppu Yol Friends è hà pigliatu u palcuscenicu cun elli. L'ultimi canzoni chì hà arregistratu prima di a so morte sò stati liberati solu pocu dopu a so morte. Prima, u single "Hayvan Terli" hè stata liberata. Un video clip hè statu giratu per sta canzone di Mehmet Eryılmaz, cù Karaca chì canta sta canzone in un spettaculu di bar. In maghju di u 2005, 10 ghjorni prima di a so morte (2004), "Hayat Ne Garip?", chì hà arregistratu cù Mahsun Kırmızıgül, hè stata liberata in l'album Sarı Sarı di Kırmızıgül. Un clip custituitu da l'imaghjini di Karaca è Kırmızıgül in u studiu hè statu liberatu. In u ghjugnu di u 2005, hà interpretatu "Göç Yolları" di Yeni Türkü in l'album "Promised Songs", chì hè custituitu di novi interpretazioni di canzoni scritte da Murathan Mungan.

In u 2005, l'album "Absolute Baby" hè stata liberata, custituita da canzoni di Cem Karaca interpretate da Yavuz Bingöl, Edip Akbayram, Manga, Teoman, Deniz Seki, Volkan Konak, Haluk Levent, Suavi, Ayhan Yener, Tuğrul Arseven. Questu album includeva ancu una canzone inglese inedita di Cem Karaca. In u 6u annu di a so morte, a canzona "Karagözlüm", ch'ellu ùn avia micca prima arregistrata o trasmessa in Beyaz Show, hè ghjunta à a luce per a prima volta.

Carriera di teatru è filmu
In u 1961, hà fattu u so primu passu in u teatru recitendu in Hamlet. General Matchmaker, interpretatu da Münir Özkul in u 1964, era u so primu travagliu teatrale maiò. Duranti u so serviziu militare in u 1965, hà direttu è ghjucatu u ghjocu di Cahit Atay Pusuda è Aziz Nesin's Taurus Monster. In u stessu periodu, hà traduttu è interpretatu a dramma "Key is Bendir", chì hè stata interpretata à u Teatru di Istanbul. Karaca, chì hà pigliatu una pausa da u teatru per un bellu pezzu è ùn era micca interessatu in u teatru altru ch'è a cumpusizioni di a musica di u ghjocu Tasseled Old man, hà interpretatu in a versione di u ghjocu Ab in den Orient-Express, chì era ghjucatu à u teatru. Renania di u Nordu-Westfalia State Theatre, chjamatu "Die Kanaken", in quale i canti in l'album Die Kanaken, publicatu in Germania in u 1987, sò stati processati. Hà ghjucatu cù a so mamma, Toto Karaca. Hè ancu direttu l'Epica di Nâzım Hikmet Şeyh Bedrettin à u Teatro Pùblicu di Munich durante u periodu tedesca. In u 1970, Cem Karaca hà ghjucatu u so primu è unicu rolu principali in Kings' Fury. Interpretendu u rolu principali cù Murat Soydan in stu filmu in stile western locale scrittu è direttu da Yücel Uçanoğlu, Cem Karaca hà interpretatu un cowboy chjamatu Camgöz. Tuttavia, stu filmu ùn hè micca assai successu. Karaca, chì era luntanu da a grande schermu per un bellu pezzu, hà pigliatu u rolu di un bardu chjamatu Karaca Abdal in a puttana bizantina in u 1999 è hà cantatu una parte di a colonna sonora di u film. In u 1990, Karaca hà pigliatu un rolu in a serie TV Müjdat Gezen chjamatu Bir Billion Bir Child. Oltri a chistu, hà fattu cum'è invitatu d'onore in a serie TV Yeni Hayat in u 2001. In u stessu annu, hà ghjucatu u rolu di Dem Baba in a serie TV Avcı.

morte
A matina di l'8 di ferraghju di u 2004, hà patitu un attaccu di cori severu per insufficienza respiratoria è cardiaca. Malgradu tutte l'intervenzioni, hè mortu à l'età di 58 anni in l'Hospital Bakırköy Acıbadem, induve hè statu cacciatu. In a dichjarazione fatta da l'uspidale, a causa di a morte di Karaca hè stata dichjarata cum'è arrestu cardiacu è respiratorju. Hè statu intarratu in a listessa tomba cù u so babbu in u Cimiteru di Karacaahmet, dopu à a preghiera funeraria realizata in a Moschea Üsküdar Seyyit Ahmet Deresi (Cimiteriu Iraniani) u 9 di ferraghju di u 2004, dopu meziornu. Nomi cum'è Erol Büyükburç, Erkin Koray, Muhsin Yazıcıoğlu, Kayahan, Mustafa Sarıgül, Haluk Levent, Kenan Işık, Edip Akbayram, Ahmet Güvenç, Berkant, Sezen Cumhur Önal, Nejat Yavaşoğulları è Necdet anu assistitu à u funeraria Mahfieral.

A vita privata
Cem Karaca hà fattu u so primu matrimoniu cù Semra Özgür u 22 di dicembre di u 1965. Özgür era un artista di teatru cum'è a mamma di Karaca. Stu matrimoniu ùn durò tantu. À a fine di u 1968, Karaca hà cuminciatu à avè una relazione cù Meriç Başaran, chì era ancu un artista di teatru. In uttrovi 1968, Karaca si maritò cù Başaran per a seconda volta. Stu matrimoniu durò ancu 2 anni. Hà fattu u so terzu matrimoniu cù Feride Balkan u 21 d'aostu di u 1972. In u 1976, u figliolu di a coppia, Emrah Karaca, hè natu. A coppia si separa durante a vita obligatoria di Cem Karaca in Germania. U 5 di lugliu di u 1993, Cem Karaca si maritò per a quarta volta cù a so prima moglia, Semra Özgür. L'ultimu matrimoniu di Cem Karaca era cù İlkim Erkan.

Dopu à a morte di Karaca, ci sò stati prublemi trà Feride Balkan, a mamma di u zitellu di Karaca, è a so ultima moglia, İlkim Erkan Karaca. İlkim Karaca hà dichjaratu chì Karaca era sterile per via di un accidente in a so zitiddina, cusì Emrah Karaca ùn era micca u so figliolu. Cù a decisione di a tribunale, a tomba di Cem Karaca hè stata aperta è campioni di DNA sò stati pigliati. In u risultatu di a prova di DNA, hè statu determinatu chì Emrah era u figliolu di Cem Karaca. Dopu questu incidente, Balkan è Emrah Karaca vincìu a causa di difamazione chì anu purtatu contr'à İlkim Karaca. İlkim Karaca apparsu dopu in i media cun l'affirmazioni chì "Cem Karaca è Barış Manço eranu fratelli".

Filmi è serie TV

  • L'ira di i re (1970)
  • Puttana di Byzance (1999)
  • Hunter (2001) Serie TV
  • New Life (2001)

Premii 

Unipochi di più di 100 plaques è premii;

  • 1967: Cuncorsu di Microfonu d'oru: Primu premiu cù a cumpusizioni di u pezzu Emrah. (Cem Karaca è Apaşlar)
  • 1971: Hey magazine: Primu premiu cù Dadaloğlu. (Cem Karaca è i fratelli)
  • 1972: Oscar di l'annu Hey Music: "Artista Maschile di l'annu"
  • 1974: Hey magazine: "Composizione di l'annu" - Honor Trouble
  • 1974: Democraticu İzmir: "Piatto di l'annu" - Honour Trouble (Cem Karaca è i Mongoli)
  • 1975: Oscar di l'annu Hey Music: "Artista Maschile di l'annu"
  • 1975: Golden Butterfly: Premiu "Cantante Maschile di l'annu" in a Musica Occidentale Turca
  • 1975: Rivista Ses: "Artista di musica occidentale di l'annu"
  • 1976: TGS İzmir Press: "Artista Maschile di l'annu"
  • 1976: TGS İzmir Press: "Successful Record" - Lotta (Cem Karaca è Dervişan)
  • 1977: TGS İzmir Press: "Company of the Year" - Dervişan
  • 1977: TGS İzmir Press: "Artista Maschile di l'annu"
  • 1990: 4u cuncorsu di canzone Golden Pigeon: "Premiu per i commentatori" - Steward Yahya
  • 1990: 4u cuncorsu di canzone Golden Pigeon: "Songwriter Award" - Steward Yahya
  • 1993: "35 anni in a musica pop turca" urganizata da Raks, Popsav è u Ministeru di a Cultura: "Premiu di cumpusizioni di l'annu" - Honor Trouble
  • 1995: Municipalità di Bahçelievler: Premiu di stampa
  • 1999: Festival Europeu di a Ghjuventù "North Star"
  • 2000: Fondazione di i ghjurnalisti è di i scrittori: un ritrattu di orgogliu annantu à un quartu di seculu
  • 2001 : Burç FM : Premiu Onorariu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*