Pagamentu supplementu à i travagliadori sanitari chì lottanu cù Covid

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca, chì hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus, hà dettu: "Preparemu un pagamentu supplementu per i travagliadori di salute, in particulare per i policlinichi è i rami chì trattanu di covid, à partesi da u 1 d'Aostu. Inoltre, pianificemu un studiu da ghjennaghju per i prufessiunali di a salute è i medichi di famiglia chì trattanu di gruppi di pazienti covid.

In quantu à esse pagati supplementari à i travagliadori sanitari, Koca hà fattu e seguenti dichjarazioni: "In particulare per i policlinici, servizii, cure intensive è rami simili o medichi senza filiali è i travagliadori di salute chì sò interessati à i pazienti Covid, un pagamentu supplementu serà fattu. fattu in un periudu di 1 mesi da l'aostu 3. Vogliu dì quì chì serà pagatu in tempu. Inoltre, u pagamentu supplementu hè previstu fendu un accordu separatu basatu in ghjennaghju per i nostri medichi o travagliadori sanitari chì ùn trattanu micca più cù u gruppu di pazienti Kovid ".

Rimarchendu chì i medichi di famiglia travaglianu ancu devotamente durante stu periodu, Koca hà dichjaratu chì sò in permanenza in viaghju per u seguimentu di i sintomi di i pazienti cù Kovid.

U Ministru di a Salute Koca hà dettu: "Vogliu dì à i nostri medichi di famiglia chì da u 1 d'Aostu, ci sarà un pagamentu supplementu basatu annantu à u seguimentu di i pazienti cù Kovid". disse.

Enfatizendu chì u sforzu, u sforzu è l'autosacrificiu di i prufessiunali di a salute hè troppu impurtante per esse misuratu cù soldi, Koca hà dichjaratu chì una suluzione hè stata purtata in i limiti di sforzu è sforzu.

Koca hà ringraziatu u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Berat Albayrak per i so sforzi à questu puntu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*