Una donna francese arrestata chì girava una video nuda nantu à u ponte sacru

Una donna francese arrestata chì girava una video nuda nantu à u ponte sacru
Una donna francese arrestata chì girava una video nuda nantu à u ponte sacru

A polizia indiana hà arrestatu una donna francese chì hà publicatu un video nudu nantu à e social media nantu à un ponte cunsideratu sacru in a cità di Rishikesh. Liberata su cauzione, Marie-Hélène di 27 anni rischia sin'à trè anni di prigiò si trova culpèvule di violazione di e lege di l'usu di Internet.

Una donna francese hè stata arrestata dopu avè publicatu un video nudu nantu à un ponte sacru chjamatu Laxman Jhula in a cità di Rishikesh in u nordu di l'India, a polizia indiana hà dettu u sabbatu.

Hè statu annunziatu chì Marie-Hélène, chì hè stata arrestata ghjovi, hè stata liberata in cauzione è u so telefuninu hè statu cunfiscatu.

Hélène serà perseguita per presunta violazione di e lege chì regulanu l'usu di l'internet in u paese. A lege indiana prevede finu à 3 anni di prigiò per sparta cuntenutu obscenu.

U cumissariu di a stazione di pulizza induve a donna francese hè stata arrestata hà dettu à l'AFP: "Forse in Francia queste cose ùn sò micca interrugate, ma dà à Rishikesh un locu santu è Lakshman Jhula, induve si filmò, hè u ponte induve i dii Hindu Ram, u so fratellu Lakshman è a so moglia Sita attraversanu u Gange ". hà fattu una dichjarazione.

Liberata in cauzione, a donna francese hà dettu chì hà vindutu collane di perle in linea è hà giratu u video per prumove u so travagliu.

U ponte Lakshman Jhula, chì hè cunsideratu sacru, hà colapsatu dopu à l'inundazione in u 1924 è hè statu ricustruitu trà 1927-1929 è apertu à u trafficu pedestriale. (Euronews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*