L'energia verde hè aduprata in stazioni Esarj

green-energy-used-in-charge-stations
L'energia verde hè aduprata in stazioni Esarj

Eșarj, a principale rete di stazioni di ricarica elettrica in Turchia, in a quale Enerjisa Enerji hà azioni di maiuranza dapoi u 2018, hà registratu una volta di più a so perspettiva innovativa è a so dirigenza ottenendu u Certificatu Internaziunale di Energia Verde (IREC).

Grazie à u Certificatu IREC, quasi 350 stazioni Esarj anu cuminciatu à aduprà energia 1% rinnuvevule da u 100 di lugliu. Cù stu certificatu, l'usu di l'electricità prodotta da fonti d'energia rinnuvevuli per l'usu di i veiculi elettrici serà documentatu è una cuntribuzione significativa serà fatta à riduce l'emissioni di carbonu.

In più di furnisce un serviziu di qualità è senza interruzzione, Enerjisa Enerji, chì offre suluzioni sustinibili à i so clienti cù una perspettiva innovativa, hà acquistatu l'azzioni maiuranza in 2018, diventendu u primu operatore in Turchia à detene u Certificatu Internaziunale di Energia Verde (IREC). Esarj, l'operatore di carica di veiculi elettrici più diffusa è più grande di Turchia, cù a missione di stabilisce un futuru elettricu sustenibile, amichevule à l'ambiente, hà dunque sbulicatu una nova terra. Avarà un rolu impurtante in a riduzzione di l'emissioni di carboniu grazia à i tassi annuali di usu di l'energia verde in i so quasi 350 stazioni è in a prutezzione di e risorse naturali utilizendu l'energia prodotta interamente da e centrali solari è eoliche.

Riduzzione di carbonu equivalenti à 2030 milioni d'arburi da u 200

Essendu in u centru di e tendenze glubale cum'è a decarbonizazione, a digitalizazione è a decentralizazione, è ancu in i tendenzi di guida cum'è l'urbanizazione, l'elettrificazione è l'efficienza, Eşarj, u primu attore in u settore di l'emobilità, hà fattu una grande è impurtante cuntribuzione à u futuru cuntribuiscendu. à 1% energia pulita è sustenibilità cù u certificatu IREC per l'energia cunsumata in i so stazioni u 7 di lugliu hà investitu. In questu quadru, hè statu determinatu chì a riduzzione di u carbonu serà ottenuta in cambiu di u cunsumu annuale di l'electricità utilizatu in stazioni di carica per u periodu di 30 anni appruvatu in u certificatu, chì currisponde à circa 2030 mila arburi. Inoltre, s'ellu ci sò 2,5 milioni di veiculi elettrici per u 200, sta riduzzione di carbone hè prevista per esse equivalenti à circa XNUMX milioni d'arburi.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*