Interessu intensu da i Studienti à Eskişehir OSB Vocational High School

Intensu interessu da i studienti à Eskisehir OSB Vocational High School
Intensu interessu da i studienti à Eskisehir OSB Vocational High School

"Liceu Privatu EOSB Vocational and Technical Anatolian", chì hè stata aperta in l'annu accademicu 2019-2020 per risponde à i bisogni di u persunale qualificatu di l'industria di Eskişehir, hè diventatu un favuritu di i studienti è di e so famiglie. Ci era una dumanda di circa 2020 per centu durante u periodu di iscrizzione per a scola, chì iscriverà 2021 studienti in a nova stagione accademica 270-200.

"Liceu Privatu EOSB Vocational and Technical Anatolian", apertu da a Direzzione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir in l'annu accademicu 25-2019 per realizà u sognu di 2020 anni di l'industria Eskişehir, hè diventatu u preferitu di i studienti è di e so famiglie in pocu tempu. A scola, chì si prepara à furnisce educazione in u novu edifiziu di u campus principale in a stagione accademica 2020-2021, hè diventata una di e scole più preferite durante u periodu di iscrizzione. Mentre chì ci era una dumanda di circa 38 per centu per i licei prufessiunali in tutta a Turchia è circa 28 per centu in Eskişehir, ci era una dumanda di circa 270 per centu per u Liceu Privatu EOSB Vocational and Technical Anatolian, induve 200 novi studienti seranu ammessi in questu. periodu di educazione.

Ci hè circa 200 per centu dumanda per u nostru liceu prufessiunale.

Nadir Küpeli, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, hà dettu chì a scola, chì hè stata aperta in a stagione accademica 2019-2020 per risponde à i bisogni di u persunale qualificatu di l'industria di Eskişehir, hè diventata una di e scole più preferite in Eskişehir. un pocu tempu è hà dettu: "Avemu stabilitu e fundazioni in pocu tempu per scuntrà a forza di travagliu furmata necessaria da a nostra industria è A nostra scola, chì hà iniziatu l'educazione in a stagione accademica 2019-2020, hè diventata a preferita di i nostri studienti è genitori. in pocu tempu. Ci hè assai interessu è dumanda in a nostra scola prima di u novu annu accademicu. "L'interessu mediu in i licei prufessiunali in tutta a Turchia hè di circa 38 per centu, è ancu s'ellu hè di circa 28 per centu in Eskişehir, ci era una dumanda di circa 200 per centu per a nostra scola", disse. Küpeli hà dichjaratu chì 100 studienti studianu attualmente in l'edificiu pruvisoriu è chì accettanu 2020 novi studienti in a stagione accademica 2021-270, è chì stu numeru aumenterà cù i novi dipartimenti chì saranu aperti in l'anni à vene, è chì cumincià à dà i so primi graduate dopu à 3 anni.

Liceu prufessiunale cumplettamente equipatu

Dichjarà chì u novu edifiziu di u campus principale, custituitu di 26 mila metri quadrati, serà prontu in a nova stagione accademica, u sindaco Küpeli hà dettu: "In quantu à u cunsigliu di gestione è di surviglianza, avemu travagliatu cù una determinazione assoluta per compie u novu campus di a scola in un modu. periodu di 9 mesi. In l'annu accademicu 2020-2021, i nostri studienti cumincianu à riceve educazione in u novu bastimentu di a scola. Ci sò 30 aule in a nostra scola. L'annu passatu, avemu apertu u dipartimentu di tecnulugia di metalli in u nostru edifiziu pruvisoriu. In l'annu accademicu 2020-2021, l'educazione serà furnita in trè aree: tecnulugia di macchina, tecnulugii d'automatizazione industriale è tecnulugia elettrica è elettronica in u nostru grande campus scolasticu, chì hè statu cuncepitu cù pannelli intelligenti assistiti da computer è attelli è aule dotate di u l'ultime tecnulugia. In l'annu accademicu 2021-2022, i tecnulugii plastichi è i campi di tecnulugia di metalli seranu aghjuntu à questi dipartimenti. In l'anni dopu, l'educazione cuntinuerà in 5 campi è 10 rami. Avemu ancu una palestra, sala di cunferenza, biblioteca, attelli, zona di mostra, laboratori è sala di pranzu in a scola. Prughjemu di apre a nostra scola, chì hè custituita da un totale di 26 mila metri quadrati, in a nova stagione accademica inseme cù i nostri studienti, prufessori, genitori è industriali chì sò impegnati in stu travagliu. "Avemu prestu u liceu prufessiunale cumplettamente equipatu chì l'industria di Eskişehir brama dapoi anni", disse.

Sta scola serà cum'è una fabbrica

U sindaco Küpeli hà dichjaratu ch'elli sò felici di purtà un travagliu assai preziosu à Eskişehir è à l'industria pruvinciale è hà dettu: "A nostra scola serà un travagliu assai impurtante è un valore di a nostra cità muderna è educata. Sta scola serà cum'è una fabbrica. I nostri figlioli chì sò graduate da sta scola avaranu una bracciale d'oru. I nostri ghjovani furmati quì daranu una grande cuntribuzione à u sviluppu innovativu è a trasfurmazioni di a nostra industria. U nostru Liceu Anatolicu Vocazionale è Tecnicu risponderà largamente à i bisogni di u persunale qualificatu di e nostre imprese, vale à dì a forza di travagliu di l'imprese in a nostra Zona Industriale Organizzata Eskişehir, cù a furmazione furnita utilizendu l'ultimi sistemi tecnologichi. "A nostra scola, chì furnisce educazione in u so novu campus quist'annu, farà una differenza in l'educazione privata è l'educazione prufessiunale è serà un esempiu in u so campu in Turchia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*