Cosa hè a Riabilitazione Robotica in Terapia Fisica? Vantaggi Cumu? Quale pò aduprà?

In l'era digitale chì campemu, prufittàmu di i vantaghji di a tecnulugia in quasi tutti i lochi, unu di questi spazii hè u settore di a salute. U dispusitivu, chì aiuta i citadini à rialzà di novu, furnisce grandi vantaghji à quelli chì ùn ponu micca marchjà per via di ferite di a spina o di diversi motivi o chì anu disordini di andatura, piglia a maiò parte di u pesu di u corpu di u paci è permette à e articulazioni di spustà liberamente. Ebbè, chì sò i vantaghji di u dispusitivu di Riabilitazione Robotica (Lokomat), chì hè a speranza ancu per quelli chì si dice chì ùn pò micca marchjà? Quale pò aduprà?

A tecnulugia di sviluppu si mostra ancu in u campu di a salute. Tantu cusì chì hè pussibule di vede tecnulugie robotiche, chì sò una parte di a nostra vita, in u campu di a fisioterapia. A riabilitazione robotica, chì hè u prutagunista di l'eventi chì a volte chjamemu miraculi, permette à parechje persone chì anu difficultà à marchjà o chì ùn ponu micca marchjà per ritruvà a vita. In questu sistema, dopu chì u paci hè alzatu nantu à un treadmill per mezu di cinturini, i pezzi robotichi posti nantu à i dui lati di e gammi sò fatti per marchjà in modu simili à u stilu di caminari normale.

Cuntà i Vantaghji

Dichjarà chì s'assumiglia à a caminata normale hè un grande vantaghju, Romatem Samsun Hospital Physical Medicine and Rehabilitation Specialist Dr. Orhan Akdeniz hà dettu: "À u stessu tempu, postu chì u paziente percepisce a sensazione di marchjà in ambienti differenti nantu à u screnu di a realtà virtuale o si vede camminendu in u specchiu, hà l'uppurtunità di fà esercizii di caminari senza annoiarsi durante. u trattamentu. Cù stu metudu, u prucessu di ricuperazione di i pazienti hè acceleratu è i so mudelli di caminari si sviluppanu in una manera chì hè vicinu à u normale. Siccomu manda più signali à u cervellu in pocu tempu da l'esercizii nurmali, riduce ancu significativamente u prucessu di ricuperazione. Cù scale di valutazione assistite da computer, hè pussibule ottene misurazioni faciuli è riproducibili nantu à u sviluppu di i pazienti. Sessioni più è più intensive ponu esse realizate cù supportu roboticu. Hè assai vantaghju paragunatu à a riabilitazione classica ".

Quale pò aduprà

Akdeniz hà cuntinuatu e so parolle cusì: "L'ughjettu primariu di a terapia robotica di caminata hè di migliurà a capacità di caminata persa o deteriorata. Per questu scopu, a terapia robotica di caminata pò esse aduprata in parechji disordini neurologichi è ortopedici chì deterioranu l'abilità di caminari, in particulare i traumatici di u cervellu è di a spina, l'ictus è altri disordini neurologichi. Inoltre, cù u Lokomat Pediatricu, i pazienti pediatrici cù disordini di marchja chì partenu da l'età di 4 anni ponu ancu prufittà di sta opportunità ".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*