U tunnel più longu di a linea YHT di Ganzhou Shenzhen hè finita

I travaglii di custruzzione di u Tunnel di Lorgnan, u tunnellu più longu di a linea custruitu per u trenu d'alta velocità chì viaghja trà Ganzhou è Shenzhen, hè statu finitu dopu à 1.330 ghjorni.

I travaglii di custruzzione di u Tunnel di Lorgnan, u tunnellu più longu di a linea custruitu per u trenu d'alta velocità chì viaghja trà Ganzhou è Shenzhen, hè statu finitu dopu à 1.330 ghjorni. U tunnellu longu di 10,24 chilometri passa per parechje regioni cù cundizioni geulogichi assai poveri è difficili è risichi elevati in u quadru di u travagliu realizatu. Per quessa, a finitura di a custruzzione di stu tunelu custituisce un passu assai impurtante in a custruzzione di a linea.

A linea in quistione unisce a cità di Ganzhou in a pruvincia di Jiangxi è a cità di Shenzhen in a pruvincia di Guangdong è face parte di a linea YHT Beijing-Hong Kong. Ci hè un totale di 436 stazioni nantu à a linea di 14 chilometri. Un trenu d'alta velocità chì pò viaghjà à una vitezza di 350 chilometri à l'ora riducerà a durata di u viaghju trà sti dui cità, chì prima durava sette ore, à duie ore.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*