I Centri di Serviziu Suciali sustenevanu più di 6 milioni di citadini in dui anni

I Centri di Serviziu Suciali sustenevanu più di 6 milioni di citadini in dui anni
I Centri di Serviziu Suciali sustenevanu più di 6 milioni di citadini in dui anni

Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali Zehra Zümrüt Selçuk hà dichjaratu chì anu furnitu supportu à 347 milioni 6 mila 118 citadini in l'ultimi dui anni per mezu di Centri di serviziu suciale, u numeru di quale hà righjuntu 293 in tutta a Turchia.

U numeru di Centri di Serviziu Suciali furniti da u Ministeru in tuttu u paese per facilità l'accessu di i citadini à i mudelli di servizii suciali nantu à i prublemi chì anu bisognu è per assicurà chì ricevenu un supportu individuale per risolve i prublemi chì scontranu. 49 cù 347 aghjunte in l'ultimi dui anni.

U Ministru Selçuk hà enfatizatu chì aumentendu u numeru di Centri di Serviziu Suciali in Turchia, hè diventatu più faciule per i citadini per accede à i servizii chì dumandanu.

Rimarchendu chì i servizii protettivi-preventivi sò furniti per i zitelli, l'anziani, i disabili, tutti i membri di a famiglia, omi è donne, in i Centri di Serviziu Soziale aperti in i distretti cù una certa dimensione di pupulazione è in l'insediamenti induve a necessità di servizii hè intensa, Selçuk disse :

"Famiglia adottiva, adopzione, assistenza à a nascita, assistenza di l'anziani disabili è applicazioni di istituzioni di riabilitazione, applicazioni di cura in casa per disabili, è applicazioni di travagliu di parenti di martiri è veterani ponu esse fatte attraversu questi centri. "In più, i nostri citadini ponu prufittà di servizii di furmazione è di cunsulenza per a prevenzione di a viulenza è i servizii di cunsigliu di famiglia per i cunflitti domestici in i nostri centri".

"Continueremu i nostri sforzi per espansione i centri di serviziu suciale"

U Ministru Selçuk, in u scopu di u Programma di Educazione Pre-Matrimoniale è di u Programma di Educazione Famiglia, hà u scopu di assicurà u benessere, a felicità è l'integrità di a famiglia in i Centri di Serviziu Soziale, rinfurzà i ligami chì mantenenu a famiglia inseme, sviluppà a personalità di i membri di a famiglia. un modu sanu, rinfurzà u putenziale di esse un individuu è cresce a cunniscenza è e cumpetenze di crià i zitelli sani.Ellu hà dichjaratu chì sò ancu urganizati furmazioni di sensibilizazione.

Selçuk hà dettu chì e persone in bisognu sò identificate attraversu i Centri di serviziu suciale è l'intervenzione di u serviziu suciale, u seguimentu è a guida sò realizati:

"I nostri Centri di Serviziu Suciali, chì sò 347 in Turchia, assicuranu chì i prublemi di i nostri citadini in diverse zone si trovanu suluzioni sottu un unicu tettu. Avemu furnitu supportu à 6 milioni 118 mila 293 citadini in l'ultimi dui anni attraversu i nostri Centri di serviziu suciale. "Cuntinueremu u nostru travagliu per espansione u numeru di sti centri in tuttu u paese, tenendu in contu i bisogni".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*