Pedals Turn à GranFondo Bursa

Pedals Turn à GranFondo Bursa
Pedals Turn à GranFondo Bursa

Granfondo Bursa International Cycling Race, a prima corsa internaziunale di bicicletta di u nostru paese cù distanza suciale è misure di salute aumentate, hà iniziatu cù a participazione di circa 2 amatori è prufessiunali di bicicletta naziunali è stranieri.

GranFondo, e corse ciclistiche di longa distanza aperte à tutti i ciclisti licenziati o senza licenza, chì hè stata urganizata cù una larga participazione dapoi anni in Europa, cuminciaru in Bursa u 30 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria. Circa 76.7 102.8 dilettanti è prufessiunali di ciclismo anu participatu à a GranFondo Bursa International Cycling Race, urganizata da Bursa Metropolitan Belediyespor Club sottu l'auspici di a Municipalità Metropolitana di Bursa è sottu u patrociniu di cumunicazione di Turkcell, in 5 diverse categurie, a pista corta di 2 chilometri è u longa pista di XNUMX chilometri. In Granfondo Bursa, chì hè a prima corsa internaziunale di bicicletta cù misure di salute aumentate in cunfurmità cù e regule di distanza suciale in Turchia dopu à u coronavirus, l'atleti partianu da e linee divise à u principiu.

"Contribuisce à u ciclismu"

U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat è u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş anu datu l'iniziu di e corse chì partenu davanti à u Giardinu Naziunale. Vulendu successu à tutti l'atleti chì participanu à a corsa, u guvernatore Canbolat hà dichjaratu chì a corsa celebrata u 30 d'aostu u ghjornu di a vittoria avia un significatu diversu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu ch'elli sò felici di accoglie dilettanti di bicicletta in Bursa, a cità di bellezza chì hà fundatu l'Imperu Ottumanu. Nutendu chì a corsa, chì hè stata tenuta cù u mottu "Senti a vittoria in u vostru core è u putere in u vostru pedale", era a prima urganizazione di u prucessu pandemicu, u presidente Aktaş hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di e corse. I razzi anu un effettu pusitivu annantu à l'aumentu di l'usu di e biciclette in Bursa è in u nostru paese. Cum'è a Municipalità Metropolitana è Belediyespor, avemu cuntribuitu à l'urganizazione. Grazie à tutti i nostri sponsors è sustenidori. Vogliu successu à l'atleti chì participanu à a corsa ", disse.

In seguitu, u presidente Aktaş è u guvernatore Canbolat anu visitatu l'area di l'esposizione stabilita in u Giardinu di a Nazione è scontru cù l'atleti. sohbet hà fattu.

I ciclisti chì passanu per Altıparmak è Osmangazi compieranu a pista in u Giardinu di a Nazione di Bursa. GranFondo Bursa si svolge in 5 categorie: corsa corta, corsa lunga, corsa corta paralimpica, corsa lunga paralimpica e corsa lunga nazionale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*