I Conduttori Femminili Si Preparanu à chjappà e Strade di a Capitale

A Municipalità Metropolitana d'Ankara cuntinueghja à dà un esempiu per l'altri cumuni cù i so sforzi per aumentà l'impieghi di e donne. Dopu chì a Direzzione Generale EGO hà reclutatu 10 cunduttori femminili, a Direzzione Generale ANFA hà affidatu a spazzatrice stradale è i veiculi cisterna d'acqua à Yıldız Demirci, di 51 anni. Yıldız Demirci, chì a prova è a furmazione continuanu, serà in e strade di Başkent in pocu tempu.

Cù l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, tutte e unità di a municipalità continuanu à travaglià per aumentà l'impieghi di e donne.

A Municipalità Metropolitana, chì attira l'attenzione cù e so pratiche orientate à l'omu in parechji spazii, da u sviluppu di e Cooperative di e donne à l'impiegazione di sarti femminili durante a pandemia, hà avà reclutatu 10 cunduttore femminile per esse assignatu à cisterna d'acqua è veiculi aspiratori à u A Direzzione Generale di l'ANFA, dopu avè impiegatu 1 cunduttori femine in autobus EGO.

I CONDUTTORI FEMMINI SI PREPARANO PER ANDÀ PER E STRADE DI A CAPITALE

Mentri 10 cunduttori femine reclutate da a Direzzione Generale EGO contanu i ghjorni per mette in strada, a Direzzione Generale di l'ANFA hà datu l'esempiu per l'altri cumune cù l'impiegazione di una sola cunduttore femina.

Mentre a Direzzione Generale di l'ANFA hà affidatu à Yıldız Demirci, di 51 anni, cisterne d'acqua è spazzatrici di strada, chì i so test drive è a furmazione sò sempre in corso, Demirci, chì si prepara à pulisce e strade è viale di Başkent cù veiculi di pulizia pesanti, hà spartutu i so pinsamenti cù i seguenti parolle:

"A professione di u mo babbu, cunduttore di veiculi pisanti, era u mo sognu di zitiddina. Aghju trattatu di u cummerciu in l'industria pesante. Aghju ancu aduprà camioni, camioni è altri veiculi pisanti cum'è un hobby. Semu 4 fratelli è tutti pratichimu a stessa professione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*