Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a strada Saray Kırklareli

karaismailoglu hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di a strada di u palazzu Kirklareli
Fotografia : Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a Cerimonia di inaugurazione di a strada Saray-Kırklareli. Dichjarà chì anu pruduciutu novi prughjetti per risponde à i bisogni crescenti di Kırklareli mentre cresce, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì continuanu à firmà grandi prughjetti in particulare in Kırklareli, induve l'industria agricula si sviluppa rapidamente. Enfatizendu chì anu investitu circa 2 miliardi 337 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Kırklareli, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli seranu fieri di ghjunghje inseme à l'ugettivi stabiliti per u 100u anniversariu di a Republica, è hà dettu: "U nostru trasportu è infrastruttura. i prughjetti facenu un sonu in tuttu u mondu. Ùn ci hè nisuna putenza chì ci pò impedisce di a nostra strada nantu à sta strada chì avemu principiatu cù l'amore di serviziu ". disse.

L'obiettivu hè di dà unu di i più grandi supporti à u nostru paese, chì hè in strada per diventà una putenza ecunomica indiscutibile in u mondu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a Cerimonia di inaugurazione di a strada Saray-Kırklareli. Esprimendu chì era un piacè di riunite l'ultimu ghjornu di l'Eid-al-Adha à l'occasione di a cerimonia di inaugurazione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Felicitate à tutti i nostri citadini per u benedettu Eid-al-Adha, è vi salutu. tuttu cun rispettu è amore. Cum'è u Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture, furnimu servizii à ogni parte di u nostru paese in cunfurmità cù i nostri scopi di sviluppu 2023, è facemu riforme in u campu di u trasportu è l'infrastruttura. U nostru scopu hè di cunnette ogni angulu di u nostru paese cù u mondu è cuntribuisce à u so sviluppu. In questu modu, per dà unu di i più grandi supporti à u nostru paese, chì hè in strada per diventà una putenza ecunomica indiscutibile in u mondu è in a nostra regione. U nostru Kırklareli, cum'è ogni angulu di u nostru bellu paese, si move versu stu grande scopu, cresce è diventa più riccu. U nostru desideriu più grande hè di ottene parechje più opere cù u vostru sustegnu è benedizioni è di lascià un paese più largu, più riccu è più forte per i nostri figlioli in u futuru. Lasciamu esse fieri di noi è di ciò chì facemu, pigliate un esempiu è sperendu truvà a forza per ottene cose più grande in elli ", disse.

"Continuemu à pruduce novi prughjetti per i crescenti bisogni di Kırklareli"

Dichjarà chì i bisogni di Kırklareli anu aumentatu mentre cresce è u Ministeru era cuscente di questi, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu pruduciutu novi prughjetti per Kırklareli secondu u ritmu di crescita è a densità di trafficu crescente.

Rimarchendu chì Kırklareli, u paradisu nascostu di Tracia cù a so storia antica, a so struttura culturale è e bellezze naturali uniche, hè un centru induve l'industria agricula si sviluppa rapidamente, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Oghje, avemu ghjuntu à Kırklareli cù a bona nutizia di dui. vacanze. À u mumentu, poseremu a fundazione di a Strada Saray-Kırklareli è dopu apre a sezione di 11 chilometri di a Strada Edirne-Kırklareli cum'è una strada divisa.

 A strada Saray-Kırklareli hè prevista per esse cumpletata in u primu trimestre di u 2022.

U Ministru Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "A lunghezza tutale di a Strada Saray-Kırklareli, chì poseremu i fundamenti, chì unisce Kırklareli à Tekirdağ, un'altra cità agricula è industriale via Saray, hè di 71,1 km. Cù u migliuramentu di a superstruttura di u Kırklareli City Crossing di 11 chilometri, 27,5 chilometri di strade divise, cumprese Çakıllı, Vize è Pınarhisar Ring Roads, seranu cumpletati in u standard di una sola strada, i restanti 43,6 chilometri. In 185, avemu a pianificà di compie a strada circundante Pınarhisar di 4 chilometri, chì include 7,5 ponti cù una lunghezza di 2021 metri. Avemu u scopu di compie tuttu u prughjettu in u primu trimestre di u 2022.

Cusì, un trasportu più sicuru è più còmode serà attribuitu nantu à sta linea, è u tempu di trasportu serà ridutta da 78 minuti à 45 minuti. U trafficu di veiculi pesanti serà alleviatu trà i distretti di Saray, Vize è Pınarhisar, Saray-Kırklareli Road; Furnirà ancu u trasportu da u norduvestu di Kırklareli à l'aeroportu di Istanbul.

Cù a fine di u prugettu, un totale di 78 milioni di TL seranu salvate annu, 20 milioni di TL annu da u tempu è 98 milioni di TL annu da u cunsumu di carburante. Mentre chì ci sarà 8 tunnellate di riduzzione di emissioni di carbonu, videremu a cuntribuzione di a nostra nova strada in quantu à l'ambiente ".

 Un investimentu di circa 2 miliardi 337 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Kırklareli

Hà datu ancu e seguenti informazioni nantu à l'investimenti fatti cù u Ministru Karaismailoğlu: "U nostru Kırklareli hè assai preziosu per noi cum'è ogni angulu di u paese. In l'ultimi 18 anni, avemu realizatu grandi prughjetti chì quasi cambià u destinu di u nostru Kırklareli. Fighjendu in daretu, avemu investitu circa 2 miliardi 337 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Kırklareli. Kırklareli; Cunnettamu à Edirne, Tekirdağ è Istanbul cù una strada divisa. Avemu aumentatu a lunghezza di l'autostrada divisa da 2003 chilometri in 77 à 224 chilometri. Avemu ancu fattu investimenti assai impurtanti per l'infrastruttura ferroviaria di Kırklareli. Halkalı- Linea di cunfini, Halkalı-Çerkezköy-60 chilometri trà Seyit, Istanbul- Demirköprü, Pehlivanköy- Kapıkule Line Pehlivanköy- Border, Demirköprü- Seyitler- Çerkezköy Avemu rinnuvatu 218 chilometri di ferrovia trà Velimeşe-Border è 140 chilometri trà Velimeşe-Border.

Kirklareli, Halkalı- Cù u Prughjettu di Trenu Kapikule High Speed ​​​​, serà un centru impurtante nantu à a strada di a Ferrovia di Seta

In u so discorsu, hà parlatu di u trattu di strada di 62 chilometri, 229 chilometri di quale passa per Kırklareli. HalkalıEnfatizendu chì facenu Kırklareli unu di i centri impurtanti di a strada Ferrovia di Seta cù u prughjettu di u Trenu Kapikule High Speed ​​​​, Karaismalolog hà dettu: "In u scopu di stu prughjettu, stabiliremu stazioni Babaeski, Lüleburgaz è Büyükkarşıran in Kırklareli. . Cù a fine di u prugettu; A capacità attuale di a linea aumenterà 4 volte. Halkalı- Tempu di viaghju di u passageru trà Kapikule (Edirne) da 4 ore à 1 ora è 20 minuti; U tempu di trasportu di a carica serà ridutta da 6 ore 30 minuti à 2 ore 20 minuti. '' disse.

I movimenti di trasportu è infrastruttura facenu un sonu in u mondu sanu

Sottulineendu chì ùn anu micca scurdatu di l'infrastruttura d'accessu mentre apre e strade di Kırklareli, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì a lunghezza di l'infrastruttura di cable di fibra ottica, chì era di 2003 chilometri in 750, hè aumentata à 3 mila 617 chilometri. Enfatizendu chì i so movimenti di trasportu è infrastruttura anu fattu un sonu in u mondu sanu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Questa mossa forte di trasportu è infrastruttura hà dui scopi assai impurtanti. U primu hè di fà u nostru paese unu di i corridori logistichi più impurtanti di u cummerciu mundiale nantu à e linee nord-sud è est-ovest. Sta pusizioni internaziunale serà riflessa in a nostra vita è in e generazioni future cum'è una grande ricchezza ecunomica. Siconda, e strade, ponti, ferrovie è aeroporti chì custruemu sò prughjetti socio-ecunomichi è prughjetti di ingegneria. Ogni puntu induve pudemu piglià strade sicure è di classe mundiale in u nostru paese hè u pumu di l'ochju di l'investitori, l'opportunità di travagliu sò create per i nostri citadini è i rivenuti turistici aumentanu. D’altronde, a vita socioculturale, e scole è l’università in u nostru paese si sviluppanu inseme in tutti i sensi. Ogni novu prughjettu di trasportu è infrastruttura face cuntribuzioni visibili à a qualità di vita di i nostri ghjovani in a regione induve si trova. Offre uguali opportunità per elli à avè un futuru megliu. Spergu chì ogni passu chì facemu è i nostri prughjetti cumpletati in Kırklareli aumenteranu l'opportunità in quantu à l'industria, u turismu, u cummerciu, l'impieghi è a vita suciale ", disse.

"Ùn ci hè un putere chì ci pò impedisce di u nostru caminu nantu à sta strada chì avemu partitu cù l'amore di serviziu"

Nutendu chì tutti vederanu i risultati di u travagliu fattu per u sviluppu è u sviluppu di Kırklareli è chì seranu fieri di ghjunghje inseme à l'ubbiettivi stabiliti per u 100th Anniversary di a Republica, u Ministru Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"Vogliu sprime a mo gratitudine à i nostri compatrioti, ingegneri, tecnichi è travagliadori di Kırklareli chì anu travagliatu in u prugettu in anticipu per i so sforzi. Cuntinueremu sempre à travaglià manu in manu, in unità è sulidarità. Ùn ci hè un putere chì ci pò impedisce di a nostra strada nantu à sta strada chì avemu principiatu cù l'amore di serviziu. L'unica ricumpensa chì aspittemu hè per voi è e generazioni future per esse fieri di u nostru paese è di u travagliu chì facemu. Bona furtuna à u nostru Kırklareli cù u prughjettu di a Strada Saray-Kırklareli chì avemu stabilitu i fundamenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*