Avvenimenti d'Orientazione ripresa

l'avvenimenti d'orientazione sò ricominciati
l'avvenimenti d'orientazione sò ricominciati

U Campionatu Turchia di Orientamentu in Bicicletta, urganizatu da a Federazione Turca di Orientazione in u Parcu Naturale Sakarya Poyrazlar l'8-9 d'Aostu 2020, hè statu finitu.

Più di 100 cuncurrenti da diverse pruvince di Turchia anu participatu à a cumpetizione. Piste cù difficultà sfarente secondu u sessu è i gruppi d'età furnianu à l'atleti ore stanchi ma piacevuli. In u sicondu ghjornu di a corsa, chì hè ancu una selezzione di a squadra naziunale, Aykun Taşçıoğlu di Istanbul Orienteering Sports Club (iog) hà vintu u primu postu in l'omi, è Hilal Oruç da İnegöl Belediyespor in e donne. A participazione di parechji atleti pinchendu tende in u parcu naturali di u lavu Poyrazlar aghjunghjenu un culore diversu à a cumpetizione. Parlendu à a ceremonia di premiazione, u capu di a federazione, Hacer Akyüz, hà datu a bona nutizia chì a prossima corsa chì si terrà in Amasya à a fine di l'aostu offre ancu opportunità di campeghju in tenda à u lavu.

L'Orienteering hè un sport chì hè diventatu sempri più populari in l'ultimi anni è esige cumpetenze mentali è fisiche è una lotta contru a natura. In questu ramu, induve hè destinatu à truvà certi miri in ordine cù l'aiutu di carte, pò esse fattu facilmente è cun interessu da 7 à 70, grazia à e rotte preparate secondu gruppi di età. L'attività sò organizate in 4 rami principali: sci, sedia à rotelle, ciclismo è corsa. U situ di a Federazione Turca di Orienteering per informazioni dettagliate è participazione à l'avvenimenti. http://www.oryantiring.org Pudete visità

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*