U periodu ISDEM in a lotta contru l'epidemia di Coronavirus

In quantu à u successu di a lotta contru l'epidemie di Kovid-19 è di mantene a diffusione di l'epidemie sottu à cuntrollu, hè di grande impurtanza di rispettà e regule di pulizia, maschere è distanza, chì sò i principii basi di a vita suciale cuntrullata. per u periodu, è ancu e misure determinate per tutte e linee di cummerciale è spazii di vita.

In questu cuntestu, cù a circular mandata à i guvernatori u 20 d'aostu da u Ministeru di l'Interior, hè stata principiata una nova era in quantu à a lotta contru l'epidemie. In questu cuntestu, cù l'integrazioni di dati furnite trà u Ministeru di a Salute è u Ministeru di l'Internu, i dati istantanei è aghjurnati sò trasferiti à e squadre chì realizanu attività di audit, è ancu a pianificazione immediata, l'orientazione è u seguimentu attività di audit in u distrittu, a pruvincia è u paese.

ISDEM diffusa in tuttu u paese

L'applicazione Pruvinciale di u Centru di Controlu di l'Epidemie, chì era stata messa in usu cum'è una applicazione pilotu in Kırıkkale da u Ministeru, hè stata allargata in tuttu u paese, è da ieri, tutti i centri di cuntrollu di epidemie provinciale / distrittu sò stati stabiliti. A gestione è l'amministrazione di u guvernatore diputatu numinatu da u guvernatore sottu a tutela di u guvernatore in e pruvince, è e squadre di cuntrollu di u locu di travagliu o di quartiere di i centri di cuntrollu di epidemie provinciale / distrittu chì operanu sottu a coordinazione di u guvernatore di distrittu seranu furnite.

L'attività seranu realizate nantu à una basa di 7 ghjorni è 24 ore

17 mila 993 squadre d'ispezione è 65 mila 184 persone chì travaglianu in queste squadre sò stati autorizati da i guvernatori è i guvernatori di u distrittu attraversu ISDEM, chì hè statu messu in usu in tuttu u paese ieri. I centri di cuntrollu di l'epidemie pruvinciali / distrittuali, chì sò rispunsevuli di assicurà a pianificazione è a coordinazione di l'ispezione, a realizazione di i travaglii di spedizione è amministrazione di e squadre, è cuncludendu i rapporti è e lagnanze entranti attraversu e squadre d'ispezione, operaranu 7 ore à 24, XNUMX giorni à settimana. questu scopu, i prucedure d'assignazione è d'autorizazione necessarii sò stati cumpletati da u guvernatore è i guvernatori di distrittu.

Un Meccanisimu di Notificazione è Reclamazione Efficace hè statu stabilitu

I citadini puderanu signalà situazioni o cumpurtamenti cuntrariu à e misure Kovid-19 chì scontranu, via l'applicazione HES, à i centri di cuntrollu di l'epidemie di provincia / distrittu chjamendu i numeri di chjama 112, 155,156 o usendu e linee di notificazione determinate da u guvernatore. / guvernu di distrittu.

Inoltre, i studii d'integrazione necessarii trà u Ministeru di a Salute è u Ministeru di l'Internu sò stati cumpletati per chì e notificazioni è lagnanze, chì ponu esse fatte da piglià foto o video da l'applicazione HEPP, chì hà più di 25 milioni di scaricamentu, ponu esse trasmessi. à i centri di cuntrollu di l'epidemie pruvinciale / distrittu attraversu l'applicazione ISDEM.

I centri di cuntrollu di l'epidemie provinciale / distrittu, 112, 155, 156 o l'applicazione HES trasmetteranu l'avvisi è i reclami à a squadra d'ispezione di u locu di travagliu pertinente o à a squadra di ispezione di quartiere, secondu u sughjettu. Queste squadre conducanu investigazioni in situ di l'incidentu, chì hè u sughjettu di u rapportu / denuncia, è in casu di discrepanza, l'azzioni è l'azzioni amministrativi / ghjudiziali necessarii seranu iniziati.

ISDEM hà ricevutu 159 Notificazioni in un ghjornu

Malgradu u fattu chì l'applicazione ISDEM hè stata implementata in tuttu u paese un ghjornu è ùn era micca abbastanza cunnisciuta da i citadini, 159 avvisi / lagnanze sò stati ricevuti. Di novu in l'ultimu ghjornu, u numeru di ispezioni realizati da i Centri di Controlu di l'Epidemie Pruvinciali / Distrettuali nantu à u software ISDEM era 5 mila 243.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*