Qatar Airways rimborsa $ 1,2 miliardi à i passageri

Qatar Airways hà consegnatu più di $ 19 miliardi in rimborsi à quasi 600 passageri da marzu, cumpiendu a so prumessa à i passageri chì avianu da cambià i so piani per via di l'impattu di a pandemia di COVID-1,2 in u viaghju glubale.

Cume e compagnie aeree è i passageri seguenu e restrizioni imposte da i paesi in u mondu per riduce a diffusione di COVID-19, Qatar Airways hà travagliatu duru per rimborsà quasi tuttu (2020%) di u numeru senza precedente di richieste di rimborsu dapoi marzu 96. A compagnia aerea rimborsa tutti i ritorni in menu di 30 ghjorni in a forma di pagamentu originale.

A compagnia aerea hà introduttu una pulitica di riservazione flexible. Di conseguenza, i biglietti Qatar Airways seranu avà validi per dui anni da a data di emissione. I passageri seranu ancu capaci di cambià a so data di viaghju o destinazione gratuitamente quante volte ne necessariu, è esercitanu u so dirittu di cambià in una altra cità in u stessu paese o à qualsiasi destinazione in 5.000 110 miles (cum'è parte di destinazioni di a compagnia aerea). Per d 'altra banda, avaranu u dirittu di scambià i so biglietti per un futuru voucher di viaghju chì vale XNUMX% di u valore di u bigliettu originale o scambià per Qmiles.

Akbar Al Baker, CEO di Qatar Airways, hà dettu: "Cù l'impattu di COVID-19 nantu à u viaghju glubale, i passageri sò stati prestu custretti à cambià i so piani è era difficiule di pianificà u so viaghju in anticipu. Flessibilità è affidabilità sò ciò chì i passageri volenu è meritanu. À Qatar Airways, speremu chì truvà una compagnia aerea chì ponu fidà. L'ammonti chì avemu pagatu nantu à i ritorni anu senza dubbitu un impattu nantu à a nostra linea di fondu, ma hè u nostru duvere di fà ciò chì hè ghjustu per i nostri clienti è i partenarii cummerciale, è cum'è una compagnia aerea simu abbastanza forti per mitigà l'impattu ".

Qatar Airways hà pigliatu una serie di misure impurtanti per gestisce u numeru senza precedente di richieste di rimborsu (più di 19 per ghjornu) da i passageri furzati à cambià i so piani di viaghju per via di COVID-10.000. Prima, hà aumentatu a capacità d'automatizazione, chì permette à i clienti di dumandà ritorni in linea, è a maiò parte di elli sò processati automaticamente. A compagnia aerea hà ancu automatizatu e richieste di voucher di viaghju, chì permettenu à i passageri di riceve i so voucher in 72 ore da a dumanda in linea.

In quantu à a forza di travagliu di Qatar Airways, per aiutà à gestisce grandi volumi di richieste in linea è e chjama di i clienti; riassegnati impiegati in diverse divisioni per unisce à a reta globale di centri di cuntattu cù i clienti di a compagnia aerea.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*