In quanti anni Ankaray entra in serviziu? Quante stazioni ci sò ? Linee in custruzzione è pianificate

quante stazioni anu entratu in serviziu Ankaray in quante linee sò in custruzzione
quante stazioni anu entratu in serviziu Ankaray in quante linee sò in custruzzione

Ankaray hè un sistema di ferrovia ligera chì serve a capitale di Turchia, Ankara. A lunghezza di a linea hè di 9,5 chilometri è ci sò undici stazioni nantu à a linea.

e

U primu sistema di ferrovia leggera di Ankara, Ankaray, chì a custruzzione hè stata iniziata u 7 d'aprile di u 1992 per risponde à a crescente dumanda di trasportu di Ankara, hè stata finita u 30 d'Aostu di u 1996 è messa in serviziu nantu à a strada AŞTİ-Dikimevi. Cù l'apertura di M2, ùn hè micca stata cunnessa à Söğütözü, chì hè sempre in custruzzione, cù una stazione.

AŞTİ Dikimevi Ankaray Line

Ankaray: AŞTİ - Dikimevi
AŞTİ • Emek • Bahçelievler • Beşevler • Anadolu • Maltepe • Demirtepe • Kızılay • College • Kurtuluş • Dikimevi

Ankaray stazioni 

Istazione Trasferimentu Tür
ASTI Open-Close
U travagliu à livellu
Bahcelievler Open-Close
Beşevler Open-Close
Anadolu Open-Close
Malta (Connessione à a linea Başkentray) Open-Close
Crescent Rossu M1 Foratura
Demirtepe Open-Close
College Open-Close
Liberazione (Connessione à a linea Başkentray) Open-Close
Casa di cucitura Open-Close

Espansioni in corso

Allungamentu di salice

Una estensione di una stazione hè stata fatta da AŞTİ à Söğütözü. Un trasferimentu serà furnitu trà a stazione (M 2) Söğütözü è a stazione custruita accantu, è u metro Koru.

Espansioni pianificate

estensione est

L'ultima tappa di Ankaray, chì si estenderà circa 10 km da Dikimevi à Ege Mahallesi, serà a zona induve si trova u centru cummerciale Nata Vega. Più di a mità di a pupulazione Mamak beneficerà di u metro, chì coprerà circa 15 quartieri.

estensione occidentale

Ankaray, chì si estenderà per circa 5 km da Söğütözü à l'Università Tecnica di u Mediu Oriente, sarà custituitu da duie stazioni, à dì Yüzüncü Yıl è METU.

Linea Karapürçek

Sicondu i dati di u Sistema di Registrazione di a Populazione Basatu in Indirizzu 2018 di l'Istitutu Statistiche Turcu (TUIK), u quartieru più affollatu di Ankara, Karapürçek, hè ghjuntu à un puntu induve 4-5 più quartieri ùn ponu micca permette u trasportu trà Siteler Furniture Industry. A Municipalità Metropolitana, tenendu in contu a situazione chì a necessità ùn pò esse soddisfatta, hà pianificatu una linea di sistema ferroviariu cum'è a prima tappa, passendu per Siteler è Karapürçek Mahallesi cum'è l'ultima tappa.

Mappa di Ankaray

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*