ESK riceverà i sacrifici chì restanu in manu di u pruduttore

ripiglià l'animali sacrificali rimanenti in manu di u fabricatore
ripiglià l'animali sacrificali rimanenti in manu di u fabricatore

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà dichjaratu chì i nostri allevatori chì ùn ponu micca vende i so qurbani ùn saranu micca vittime è l'IHC pigliarà l'animali restante.

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione; "Quest'annu, avemu 1,2 milioni di bovini è 3,6 milioni di pecuri è caprini. Quist'annu, ùn vittimisimu micca i nostri allevatori chì ùn ponu micca vende i so qurbani. Cumpraremu tutti l'animali chì ùn ponu micca esse venduti in u mercatu, s'ellu esigenu, attraversu a nostra Instituzione di Carne è Latti.

In u risultatu di deduce u 8% di sazietà da i pesi di u pesu vivu, u prezzu di l'unità di compra vivu di vacche di macelleria maschile cù 400 kg o più, cundizione d'altu grassu, hè 19,00 ₺;

U prezzu di l'unità di compra vivu di u vacche di macelleria maschile, chì hè trà 8-320 kg, cù una cundizione d'ingrazzamentu altu, per via di a deduzzione di 399% di scarti di sazietà da i pesi di u pesu vivu, hè 18,00 ₺;

II. è III. bovini macellati femine di qualità ùn serà micca compru vivu, ma serà acquistatu cù i criterii di compra attuale è i prezzi di a nostra Istituzione.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì, senza deduce a perdita di sazietà in i picculi bovini, u kilogramu vivu di l'animali sanu serà acquistatu à 17,00 lire, è hà dettu: "E pecure serà acquistatu à un prezzu di 15,00 ₺ / kg vivu, è capre à un prezzu di 13,00 ₺/kg vivu.

Dichjarà chì i prezzi di compra è altri dettagli seranu annunziati da l'IHC oghje, Pakdemirli hà cunclusu e so parolle dicendu: "L'animali sacrificali rimanenti per esse purtati à a macellazione devenu presentà i documenti di riferimentu datu da i veterinari assignati à i mercati d'animali da a Pruvincia. Direzzione di l'Agricultura".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*