I voli in mongolfiera ripresa u 22 d'aostu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì i tour in mongolfiera, chì sò stati fermati per via di l'epidemie di covid-19, seranu riavviati cù misure di coronavirus da u 22 d'Aostu. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e regule da seguità in i voli in globu, chì sò aduprate da più di 600 mila turisti in media ogni annu, sò state fatte in una circular.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì a lotta naziunale cuntinua cù e misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus, chì Turchia hè affettata cù i paesi di u mondu.

Ricordendu chì i voli in mongolfiera sò stati ancu affettati negativamente da l'epidemie di covid-19 in questu prucessu, è dunque i voli sò stati fermati durante u periodu epidemicu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì cù l'apertura graduale di voli mutuali cù i paesi, è ancu à tutti i nostri regioni turistica, soprattuttu à Cappadocia, induve e bellezze di u nostru paese sò esibiti, à e regioni induve i voli in globu d'aria calda sò fatti. Karaismailoğlu hà dettu: "Dopu à e valutazioni, avemu da principià i voli in ballò di novu da u 22 d'Aostu, basta chì e misure di coronavirus sò implementate".

Circular hè stata preparata

Spieghendu chì e regule da seguità in i voli in globu sò state determinate da a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile è trasformate in una circular, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu:

"A regulazione hè stata fatta in quantu determinata da u nostru Ministeru di a Salute è l'urganisazioni internaziunali in quantu à tutte e misure da piglià prima, durante è dopu u volu in globu. Cù a circular, chì hè in u prucessu di pubblicazione, a maschera, a distanza, a pulizia persunale è a disinfezione è altri prublemi operativi sò regulati.

Dichjarà chì i passageri seranu ridotti per aiutà à mantene a regula di distanza suciale in e sezioni induve a capacità di a sezione di cesta di palloncini hè determinata cum'è 4 è sopra, Karaismailoğlu hà spiegatu chì, secondu a circular preparata, u tempu di misurazione di a febbre è a temperatura di a febbre di ogni passageru. serà registratu in i manifesti di i passageri. U Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì e misure necessarie seranu pigliate per prutege continuamente a distanza suciale durante l'operazioni in terra.

50 mila passageri finu à marzu

Ricordendu chì una media di 600 mila turisti utilizanu palloni d'aria calda ogni annu in Turchia, stu numeru hà superatu 2019 mila in 660, Karaismailoğlu hà dettu chì 50 mila persone anu participatu à tour in mongolfiera finu à marzu quandu i voli sò stati fermati.

Dichjarà chì u viaghju in mongolfiera hè un elementu impurtante di attrazione per i turisti in a visita di certe regioni turistiche in u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì parechje regioni turistiche cù un locu speciale chì vale a pena vede sò diventate quasi lochi di marca in u turismu in u mondu supportendu queste caratteristiche. cù voli in mongolfiera. Indittendu chì a Regione Cappadocia hè una di queste regioni di marca, Karaismailoğlu hà dettu: "A Regione Cappadocia hè una di e poche regioni turistiche accettate in u mondu sia in quantu à u turismu sia cum'è un puntu di mongolfiera. I voli in mongolfiera sò senza dubbitu una di l'attività turistiche prominenti per a pruvincia di Nevşehir è a regione di Cappadocia, è sò d'impurtanza vitale micca solu per u turismu regiunale, ma ancu per u turismu di paese. Credu chì l'aumentu recente di i nostri voli internaziunali di passageri aerei è l'aumentu di e riservazioni in l'alberghi situati in zoni di volu in globu aumenterà ancu u numeru di passageri in globu à a fine di l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*