Sukaypark saluta a stagione

Cabled Water Ski Center, Skate Track è Water Games Park, chì sò stati chjusi per un certu tempu per via di a pandemia in e strutture di Sukaypark purtate à a cità da a municipalità di Osmangazi, sò stati riaperti in u quadru di certe regule.

Sukaypark, chì hè statu sceltu cum'è u megliu stabilimentu di sci d'acqua cablatu in u mondu per a so qualità, hà guadagnatu un aspettu assai più mudernu cù i travaglii di rinnuvamentu è di mantenimentu realizati durante u periodu pandemicu. Salutendu a nova stagione, a stallazione hè diventata u centru di l'attenzione di a ghjente di Bursa. U Cable Water Ski Center è u Skateboarding Track in a facilità furnisce mumenti adrenalina per i ghjovani interessati à i sport estremi, mentre chì u Water Games Park offre freschezza è divertimentu inseme in i ghjorni d'estate. A sensibilità di u persunale di a stallazione nantu à a pulizia, a distanza suciale è e maschere hè apprezzata da i citadini.

U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, chì hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca rinunciatu à a misura in a nova normalità, hà dettu: "In questu prucessu, in particulare i nostri entusiasti di sci d'acqua aspettavanu l'apertura di a nostra facilità. Avemu decisu di offre a nostra facilità à i nostri citadini limitendu e persone è l'ore. U nostru staffu misura a temperatura di i nostri invitati è face avvirtimenti necessarii nantu à e maschere è a distanza suciale. Inoltre, l'equipaggiu utilizatu da i nostri citadini chì venenu à u parcu di ghjoculi d'acqua è à u sci d'acqua hè constantemente disinfettatu durante u ghjornu. Mantenemu a precauzione à u più altu livellu per vultà à i nostri ghjorni sani. Invitu tutti i nostri concittadini à a nostra facilità per chì seguitanu e regule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*