TCDD hà dumandatu l'evacuazione di l'edificazioni attribuiti à l'Università Medipol

tcdd-medipol-università-allocated-buildings-desired-emptied
tcdd-medipol-università-allocated-buildings-desired-emptied

A gestione di TCDD hà dumandatu l'evacuazione di l'alloghji, l'uffizii è l'edifici sindacali in u Campus di a Stazione Ankara attribuita à l'Università Medipol. BTS Ankara Branch Head Özdemir hà dettu: "TCDD vole chì l'edifizii sò evacuati immediatamente perchè Medipol vole".

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà dumandatu l'evacuazione di l'edificazioni in u Campus di a Stazione Ferroviaria di Ankara, chì hè stata attribuita à l'Università Ankara Medipol, fundata da u Ministru di a Salute Fahrettin Koca.

TCDD 2nd Direzzione Regiunale hà mandatu una lettera à l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS) è hà dumandatu à "evacuà l'alloghji TCDD, i posti di travagliu in l'uffizii è e stanze di rappresentanza sindicale situate in l'area di a Stazione di Ankara". Hè statu dichjaratu chì se l'edificazioni ùn sò micca evacuati, l'azzione serà presa.

TCDD ùn pudia truvà una stanza per l'unione

Sicondu a nutizia in Birgün;" Riguardu à BTS, hè statu dettu: "A stanza utilizata da u vostru sindicatu cum'è un uffiziu di rappresentanza deve esse evacuata cum'è hè stata trasferita à u Tesoru". A gestione di TCDD hà ancu dichjaratu chì una nova stanza ùn puderia micca esse data à BTS, chì hè statu dumandatu à abbandunà a sala di rappresentanza di u sindicatu, perchè ùn ci era micca spaziu per esse attribuitu.

MEDIPOL hè SCARICATA PERCHE VOLE

"Ùn abbanduneremu micca u nostru palazzu sindacale finu à chì a gestione TCDD ci mostra un novu locu. Se necessariu, duveranu evacuà u nostru edifiziu per forza di a polizia ", hà dettu u presidente di a filiale di BTS Ankara, İsmail Özdemir, "TCDD vole chì l'edifizii sò evacuati urgentemente perchè Medipol vole. Ci era parechji centri impurtanti di TCDD in a zona chì hè stata attribuita o vulia esse evacuata. Avà tutti l'alloghji è i posti di travagliu sò evacuati. Ancu se u puntu di partenza di i treni hè a Stazione di Ankara, i piani sò fatti per traslassi l'edifici di u centru di l'amministrazione in a regione Etimesgut, chì hè luntanu da a Stazione di Ankara.

HAYDARPASA, SIRKECI E STAZIONE ANKARA

Özdemir hà dettu chì "i terreni cintrali chì appartenenu à TCDD sò diventati una merce di affittu per e relazioni cummerciale private di quelli in u putere", Özdemir hà dettu: "Mentre TCDD hà iniziatu à privatizà a gestione in l'ultimi anni, i so terreni è e so strutture sò state pigliate da e mani. di TCDD cù u putere di u guvernu è datu à i so sustenituri. A stazione di Haydarpaşa hè stata data à una fundazione vicinu à u guvernu, a terra di a stazione di Sirkeci hè stata data à Yeşilay, è a terra di a stazione di Ankara di 49 mila metri quadrati hè stata prima data à u Ministeru di Finanze è TOKİ, è dopu à l'Università Medipol.

NOME DI I NOSTRI VALORI

Ömer Dursunüstün, Segretariu di a Filiale di Ankara di TMMOB Chamber of City Planners (ŞPO), hà dettu: "Queste azioni micca scientifiche è illegali anu da esse abbandunate immediatamente". L'alloghji di a ferrovia statale, chì sò stati cuncepiti in un stile purista è custruitu in u 1 da l'architettu Bekir İhsan Ünal, sò stati registrati u 2 d'aprile di u 76.

Dursunüstün hà dettu: "Mentre queste strutture, chì sò ancu i simboli di a Republica è di Ankara, duveranu esse sottu prutezzione, oghje hè alarmante chì a Direzzione Generale di TCDD hè urdinata di evacuare à a dumanda di un gruppu di capitale è chì ùn hè micca. sà chì tipu di attività di custruzzione seranu realizate in a zona. " Hè un tradimentu di i nostri valori naziunali, culturali, storichi è architettonici. Durante a demanda chì avemu presentatu contr'à u cambiamentu di u pianu pertinente, hè statu determinatu da l'esperti chì "u pianu è l'area di custruzzione chì Medipol pò custruisce mette in periculu i valori d'identità chì causanu l'arregistramentu di l'edifizii registrati".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*