U Muvimentu di l'Indigenizazione in l'Impiegazione di l'Aviazione Civile Turca!

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, per via di a rapida crescita di u settore di l'aviazione civile turca in l'ultimi 17 anni, u settore avia da risponde à alcuni di i so bisogni di persunale furmatu da l'esteru, è hà dettu: "In u nostru settore di l'aviazione civile, induve più di 295 11 parsoni sò attualmente impiegati, i piloti stranieri sò impiegati in u volu è l'equipaggiu di cabina. U tassu di ufficiali hè XNUMX per centu. Avemu cuminciatu à travaglià per l'impiegazione di persunale furmazioni lucali in u settore. Avemu u scopu di impiegà principalmente i nostri citadini in u settore rialendu stu travagliu inseme cù tutti i partiti in u settore ".

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì u settore di l'aviazione, chì s'hè sviluppatu in parallelu cù i sviluppi glubale, hè diventatu u fattore mutore di u sviluppu ecunomicu, è hà dettu chì unu di l'indicatori più impurtanti di benessiri suciale hè u settore di l'aviazione. In questu cuntestu, hà spiegatu chì a Turchia hà un grande potenziale per u futuru di l'aviazione è chì l'industria di l'aviazione turca hè cresciutu assai oltre l'aspettattivi grazia à i recenti passi fatti in l'industria. Indicà chì u numeru di aeroporti attivi, chì era 2002 in u 26, hè aumentatu à 56 oghje, Karaismailoğlu hà dettu: "In u spaziu aereu turcu; Mentre chì ci era 2003 mila 44 chilometri di rotta di volu in u 500, oghje a nostra lunghezza di rotta di volu hè aumentata à circa 74 mila 640 chilometri. Accordi bilaterali di l'aviazione sò stati firmati cù 173 paesi, è u numeru di destinazioni di u volu internaziunale hè aumentatu da 60 à 329. In u risultatu, u nostru numeru di passageri, chì era 34,5 milioni, hà righjuntu 210 milioni ".

U fatturatu di u settore hè cresciutu di 17 volte in 53 anni

Indicà chì u fatturatu di l'industria hè aumentatu 17 volte in 53 anni per via di a crescita di l'industria aerea, Karaismailoğlu spiegò chì u numeru di l'impieghi in l'industria hè aumentatu da 65 mila à 295 mila. Karaismailoğlu hà spiegatu chì, per via di a rapida crescita di l'industria in u periodu di 17 anni, una parte di a necessità di l'industria di u persunale furmatu deve esse soddisfatta da l'esternu, è u reclutamentu di u persunale straneru hà rallentatu considerablemente cù l'aumentu di l'opportunità di furmazione per l'industria di l'aviazione.

"Prendemu in contu e vostre preoccupazioni"

Karaismlailoğlu hà dettu chì l'epidemie di Kovid-2019 hà affettatu negativamente tutte e zone, cumpresu u settore di l'aviazione, da dicembre 19, è hà sottolineatu chì e strutture di mitigazione necessarie sò state furnite da istituzioni è urganisazioni pubbliche per minimizzà queste negatività. Inoltre, Karaismailoğlu hà dettu ch'ellu era infurmatu da l'attori di l'industria chì l'equipaggiu turcu di u volu è di a cabina anu preoccupatu per i prublemi di disoccupazione sorgiti da l'epidemie di Kovid-19, è hà dettu: "Temu in contu queste preoccupazioni. In questu cuntestu, avemu ritenutu apprupriatu di realizà un studiu per dà priorità à l'impiegati turchi in una manera chì ùn affetterà micca negativamente l'operazioni di volu in e cumpagnie aeree ".

L'opinioni di l'industria sò state richieste

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù l'aumentu di l'opportunità di furmazione in l'aviazione civile, u persunale furmatu hè furnitu à u settore, è cù u studiu dettu, avemu u scopu di aumentà l'impieghi di persunale furmatu di naziunalità turca in u settore. Fendu stu travagliu inseme cù tutti l'attori in u settore, pensamu di impiegà principalmente i nostri citadini in u settore. Avemu ancu dumandatu l'opinioni è a mappa stradale di e cumpagnie aeree nantu à questu tema ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*