L'autostrade anu travagliu à 200 punti in Turchia

Ci sò mille punti di funziunamentu di l'autostrade in tutta a Turchia
Ci sò mille punti di funziunamentu di l'autostrade in tutta a Turchia

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu tutte e nostre precauzioni durante u prucessu di pandemia, riprogettatu i nostri siti di custruzzione, è ùn avemu micca chjusu alcunu di i nostri siti di custruzzione. Tutti i nostri cantieri sò attivi, a nostra ecunumia ferma forte. Avemu travagliatu duru. Ci sò operazioni d'autostrada in 200 punti in tutta a Turchia. Ùn sò micca cuntu mari, aria è ferrovie. "Se li cunti, ci saranu quattru mila cinquemila". disse.

I bisogni è e dumande di i citadini sò assai impurtanti per noi.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà visitatu u distrittu di Hisarcık dopu avè lasciatu u distrittu di Gediz in u scopu di u prugramma Kütahya. Dichjarà chì i bisogni è e dumande di i citadini sò assai preziosi per elli, u Ministru Karaismailoğlu hà visitatu u sindaco Fatih Çalışkan in u so uffiziu è hà ricevutu un briefing nantu à i prublemi di u distrittu. Stendu cù i citadini in piazza di a Republica è parlà cun elli sohbet U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì susteneranu sempre u sindaco Fatih Çalışkan è hà dettu: "Cuntinuemu u nostru travagliu in cunfurmità cù e vostre richieste. Seremu sempre à u to fiancu. I vostri bisogni è dumande sò assai preziosi è preziosi per noi. Siate assicurati chì avemu da travaglià dura per cumpiendu u più prestu pussibule. Cuminceremu u nostru travagliu quandu vulteremu in Ankara. Spergu chì seremu tutti inseme in i migliori ghjorni. Semu sempre daretu à u nostru sindaco. "Continuate à sustenelu", disse.

Dopu à a so visita à Hisarcık, u Ministru Karaismailoğlu, chì si n'andò in u distrittu di Emet, hè statu trasmessu e dumande per l'accelerazione di e strade di cunnessione in corso è una junzione di ponte à a strada circundante. Ministru Karaismailoğlu, Emet Camera di i Cummercianti, Carriers Cooperative, Tradesmen Bail Cooperative dopu a so visita à a Municipalità. Hè vinutu inseme cù i Presidenti di a Càmera di l'Agricultura è l'Associazione di Solidarità è Sviluppu Emetliler è hà fattu una riunione corta. U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu personalmente i travaglii in corso è hà dumandatu punti in u distrittu.

A nostra ecunumia hè alta

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà visitatu a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK Kütahya, hà dettu chì u travagliu hè realizatu in ogni parte di u paese.

"Tutti i nostri siti di custruzzione sò attivi è a nostra ecunumia hè forte", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu: "Avemu pigliatu tutte e nostre precauzioni durante u prucessu di pandemia, avemu riprogettatu i nostri cantieri, ùn avemu micca chjusu alcunu di i nostri cantieri è avemu travagliatu. duru. Ci sò operazioni d'autostrada in 200 punti in tutta a Turchia. Ùn sò micca cuntu mari, aria è ferrovie. Se li cunti, ci saranu quattru mila cinquemila. Tutti questi sò a prova di a forza è a grandezza di u nostru paese è chì ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca fà sottu à a dirigenza di u nostru presidente. Tutti i nostri cantieri sò attivi. "A nostra ecunumia hè alta".

Karaismailoğlu, affirmannu chì i travaglii maiò sò stati realizati in termini di finanziarii è di ingegneria, hà continuatu cusì: "Anni fà, i cuntratturi esterni anu usatu per realizà questi prughjetti sottumettendu i nostri. Quelli tempi sò finiti avà. Mentre i nostri cuntrattanti facenu un grande travagliu in termini di ingegneria, facenu ancu un grande travagliu in u mondu. Hè per quessa chì i nostri settori di custruzzione, trasportu, custruzzione è cumunicazione facenu affari in u mondu sanu. Micca solu in u nostru paese, ma in tuttu u mondu. U ponte di Çanakkale hè un travagliu di 2 miliardi è mezu d'euros. Stu locu hè custruitu interamente da ingegneri turchi. "U finanziamentu per questu locu hè furnitu da l'esteru".

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u scopu di i studii hè di aumentà a qualità di vita di i citadini.

Esprimendu chì saranu assai riesciuti in tutti l'opere, Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Finiremu questi unu per unu è entremu in u core di i nostri citadini. Inseme, speremu, purteremu u nostru paese, chì si merita u megliu, à i so scopi 2023. Spergu chì, dopu à 2023, sottu à a dirigenza di u nostru presidente, u nostru paese cuntinueghja à esse un capu in a so regione è trà i paesi cù l'ecunumia più sviluppata in u mondu. "Nimu ùn deve preoccupari."

Visitò a tomba di Mamma Hayme

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà visitatu a tomba di "Hayme Ana", a nanna di Osman Gazi, u fundatore di l'Imperu Ottumanu, a mamma di Ertuğrul Gazi, è a "mamma di u Statu" in u distrittu Domaniç di Kütahya, induve andò cum'è parte di u so prugramma.

Karaismailoğlu hà ancu fattu investigazioni in u distrittu di Tavşanlı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*