Kefe Plateau divintò l'indirizzu di quelli chì soffrenu di depressione in i mesi caldi di l'estiu

Keke Plateau hè l'indirizzu di quelli chì sò depressi in i mesi caldi di l'estiu.
Foto: Municipalità Metropolitana di Denizli

Kefe Plateau, rinnuvatu è mudernizatu da a Municipalità Metropolitana di Denizli, diventa l'indirizzu di quelli chì sò depressi in i mesi caldi di l'estate. Incantevule cù a so natura magnifica è l'aria pulita, u Plateau di Kefe serve à i citadini di tuttu u paese cù e so tende, e so zoni di caravane è e strutture di ogni ghjornu.

Situatu in i cunfini di u distrittu di Serinhisar, chì a Municipalità Metropolitana di Denizli rinnuvata è messa in serviziu circa 2 anni fà, Kefe Plateau hè l'indirizzu di quelli chì sò depressi, soprattuttu in i mesi caldi di l'estate. L'altipiano di Kefe, chì hè diventatu una destinazione frequente per i citadini chì volenu caccià u stress di a vita di a cità cù a so natura magnifica è l'aria pulita in a regione induve u turismu di l'altopiano avanza ghjornu per ghjornu, accoglie quelli chì volenu stà in tende è e zone di campeghju di caravane in più di e so facilità di ogni ghjornu. Kefe Plateau, à una altitudine di 50 metri, circa 1350 km da u centru di Denizli, furnisce u serviziu in una zona di 171 mila metri quadrati. L'altipiano, chì hà una sala di kebab è pita, mercatu, giardinu di tè, campu di sport, parchi di ghjocu, acqua calda 24 ore, doccia, tenda Yoruk, una zona di campeghju cù una capacità di 300 tende è una zona di camping caravane, hè sopratuttu per i citadini chì volenu campà in l'estiu o chì volenu passà a so ghjurnata.diventa u centru di l'attenzione. U Plateau di Kefe, chì accoglie ancu i so invitati chì cercanu a guariscenza cù u so aria immaculata, hè diventatu u puntu ricercatu di u turismu di l'altipiano ogni ghjornu chì passa.

chi và una volta torna

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dichjaratu chì u spettru turisticu di Denizli hè assai largu è hà dettu chì unu di elli hè l'altipiani. Nutendu chì Denizli hà altiplani cù magnifiche bellezze naturali, u sindaco Zolan hà dichjaratu chì u bar per u turismu di l'altitudine in a cità cresce ogni annu. Dichjarà chì ci sò ogni tipu di pussibulità in l'altopiano di Kefe, chì hè visitatu ogni annu da quelli chì vanu una volta, u sindaco Zolan hà dettu: "Ci sò opportunità di permanenza longa è corta in u Plateau di Kefe. Accogliamu i nostri citadini chì volenu campà, rilassate è passanu tempu inseme cù i so amati in modu còmode è sicuru in e migliori cundizioni. Invitu tutti i nostri citadini chì volenu piglià l'aria fresca è rinfriscà à una altitudine di 1350 metri à i nostri alti.

"Quellu chì ùn vene micca si dispiacerà"

I citadini chì stanu in Kefe Plateau anu ringraziatu u sindaco metropolitanu Osman Zolan per l'opportunità offerte è sparte e so opinioni.

Mehmet Mert: In l'anni precedenti, stu locu era abbattutu. Avà s'è vo cadete l'oru in terra, truverete. E nostre strade sò belle, u nostru mercatu hè bellu, a nostra panetteria hè bella, tuttu hè bellu. Quelli chì sentenu parlà di Kefe Plateau è ùn venenu micca, ne dispiaceranu. Moltu piacevule per fà una tenda. I prezzi sò ancu assai boni. Aghju viaghjatu un terzu di Turchia cù a mo caravana. Kefe Plateau hè u locu più prezzu per campeghju in tenda. I mo amichi, u mo maritu è ​​i mo amichi dicenu ch'elli sò cuntentati è tornanu.

İhsan Bilgi: Prima, andavamu in l'altopiano di Kefe. Kefe Plateau 3 anni fà è oghje sò assai diffirenti. Nanzu, ùn ci era micca luci, nè strade, toilette è bagni eranu prublemi. Chì Diu sia cuntentu di u nostru presidente, hà datu cusì boni servizii quì chì tutti ponu vene à vede.

Serpil Peker: Sò vinutu da Didim. L'annu passatu, a mo moglia hà trovu stu locu in linea. Avemu vinutu per 2-3 ghjorni è stemu per 45 ghjorni. Ci hè piaciutu assai u clima è a natura. Stu locu hè perfettu in tuttu, simu soddisfatti di i servizii. Questu hè un locu must see. Vi cunsigliu à tutti di vene à vede.

Hatice Kaya: Prima, stu locu ùn era micca assai urganizatu. Avemu tuttu avà, grazie à Diu. Tuttu hè bellu, a nostra illuminazione hè bella, hè cum'è ghjornu è notte. Vulemu ringrazià u nostru presidente Osman Zolan per fà stu locu cusì.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*