U viaghju in trenu commovente hè partitu da Soma

U viaghju in trenu commovente hè partitu da Soma
U viaghju in trenu commovente hè partitu da Soma

Cù u partenariatu di a Direzzione Generale di Trasportu TCDD, l'imprese di carbone turche, u Ministeru di l'Educazione Naziunale, PTT, a consegna di carbone à i citadini in bisognu è à l'edificazioni è e scole sottu u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà iniziatu.

U primu trenu, custituitu di 28 vagoni, hè statu mandatu da Soma u venneri 11 d'aostu.

Cù un totale di treni 470, 300 mila tunnellate di carbone seranu trasportati à e cità orientali, sud-est è orientali di u Mari Neru.

Comu hè cunnisciutu, in cunfurmità cù a decisione di a Presidenza numerata 14 publicata in a Gazzetta Ufficiale datata u 2020 di lugliu 31186 è numerata 2759, un protokollu hè statu firmatu trà TCDD Transportation è a Direzzione Generale di l'Imprese di Carbone Turchi u 300 d'Agostu 18 per u trasportu di 2020. milla tunnellate di carbone da Soma è Tunçbilek.

In 2019, TCDD Tasimacilik hà furnitu 437.600 tunnellate di carbone d'aiutu à i citadini è e scole in bisognu in e pruvince di u Mari Neru orientali, sud-est è orientali.

"U persunale di operazione 3800 serà assignatu"

U Direttore Generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà dichjaratu chì u carbone necessariu da i citadini è l'istituzioni pubbliche serà consegnatu u più prestu pussibule cù 3800 persunali di operazione mentre i ghjorni d'inguernu s'avvicinanu, è hà dettu: "Cum'è a famiglia di TCDD Transportation, simu assai felici di furnisce bisogni di i nostri citadini è i zitelli in u cantonu più remotu di u nostru paese. A felicità di ogni persona chì ùn hè micca friddu in l'invernu friddu è risponde à i so bisogni hè a nostra felicità. Grazie di novu à quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

Ricordendu chì u ghjornu di a Vittoria di u 30 d'Aostu hè statu celebratu di pocu tempu, Yazıcı hà cummemoratu Gazi Mustafa Kemal Atatürk è tutti i martiri cù misericordia è gratitudine, è chì ùn anu micca scurdatu chì Atatürk era ancu u più grande ferroviariu è u più grande amante di a ferrovia, è chì a maiò parte di a ferrovia. e linee chì furnianu u trasportu di carbone eranu in i primi anni di a Republica.Ellu indicò chì hè stata custruita cù a mobilizazione ferroviaria iniziata.

Yazıcı, chì ringrazia à quelli chì anu travagliatu per e linee ferroviarie, chì sò state custruite cum'è s'era scavatu un pozzu cù una agulla, in cundizioni assai difficili cù a tecnulugia di quellu ghjornu, hà dichjaratu chì a ferrovia cuntinueghja à serve u benessiri di u nostru paese oghje cum'è hà fattu ieri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*