I sforzi per cuntribuisce à u Turismu di Quattru Stagioni di Uludağ anu guadagnatu una velocità

Sforzi accelerati per Uludag per cuntribuisce à u turismu staghjunali
Sforzi accelerati per Uludag per cuntribuisce à u turismu staghjunali

Malgradu esse unu di i centri turistici invernali più impurtanti in Turchia, i sforzi di Uludağ per cuntribuisce à u turismu per 4 stagioni è 12 mesi anu guadagnatu impulsu.

A pruposta per finisce a cunfusione di l'autorità in Uludağ, unu di i valori più impurtanti di Bursa, è per accelerà l'investimenti, hè vinuta da u Ministru di Cultura è Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, è u Ministru Ersoy hà urdinatu à a creazione di u situ. Direzzione di Gestione per Uludağ, cum'è in Cappadocia. Dopu, u travagliu hè statu iniziatu da u Ministeru di a Cultura è di u Turismu è u Ministeru di l'Agricultura è Foresta, postu chì a zona restava in i cunfini di u Parcu Naziunale. Mentre i preparativi per a lege in quantu à a Presidenza di a Gestione di u Situ Uludağ sò cumpletati, u prugettu di legge hè previstu di esse purtatu à u Parlamentu in uttrovi in ​​u novu mandatu legislativu è diventerà una lege. Intantu, u sustegnu hè ghjuntu da l'operatori di strutture turistiche in Uludağ per u travagliu di a Presidenza di l'Area. Dichjarà chì parechji prublemi in Uludağ seranu risolti in situ cù a Presidenza di a Gestione di u Situ, i prufessiunali di u turismu anu visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Bursa Alinur Aktaş è anu parlatu di e cuntribuzioni chì a Gestione di u Situ farà à Uludağ è Bursa. Ersin Yazıcı, presidente di l'Associazione Turistica di l'Albergatori è Operatori di Marmara Meridionale (GÜMTOB), Murat Saraçoğlu, Presidente di a Regione di Marmara Meridionale di l'Associazione Turchia di l'Agenzie di Viaghju (TÜRSAB), unu di l'alberghi è i pruprietarii d'affari in Uludağ, Haluk Beceren, Burak Beceren, Mehmetcan Yazıcı, Çetin Ceylan, Teleferik Inc. İlker Cumbul, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Nurbay Zeki Engin, Vice Direttore Regionale di Parchi Naziunali è Yüksel Akdoğan, Direttore di Parchi Naziunali. In a riunione, i cuntributi di a Presidenza di a Gestione di u Situ sò stati discututi da a perspettiva di l'investituri è in quantu à a prutezzione di l'area di u parcu naziunale.

4 stagioni di u turismu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà enfatizatu chì Uludağ hè un valore impurtante micca solu per Bursa, ma ancu per a Turchia è ancu u mondu. Esprimendu chì Uludağ hè un locu chì hà 4 stagioni in l'estiu è l'invernu cù u so centru di sci, funivia, spazii naturali è spezie endemiche, u sindaco Aktaş hà dettu: "Di sicuru, i prublemi derivanti da e prucedure è i cunflitti di l'autorità sò stati sperimentati finu à oghje. Ci sò stati qualchi prublemi è facemu un intensu sforzu per eliminà. In novu, avemu cunsultatu cù l'operatori in Uludağ è i partiti à u prublema riguardanti i travaglii in relazione à a Presidenza di a Gestione di u Situ, chì serà stabilitu in cunfurmità cù e raccomandazioni di u nostru ministeru. Bursa hè una cità assai speciale. A nostra inclusione in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, i nostri siti storichi, i nostri siti naturali. Ma Uludag hè una di e so caratteristiche ben cunnisciute. Per pussede questu inseme, faremu stu valore di Turchia assai più preziosu inseme. Cum'è a Municipalità Metropolitana, ùn avemu mai timore di rializà a nostra rispunsabilità in questu sensu ".

Soluzione rapida à i prublemi

Parlendu in nome di i prufessiunali di u turismu chì anu assistitu à a riunione, u presidente di GÜMTOB Ersin Yazıcı hà dettu chì a Presidenza di l'Area hè di grande impurtanza per Uludağ. Nutendu chì a Presidenza di l'Area hè impurtante per prutege Uludag, sviluppà prudutti è rende megliu in u turismu, Yazıcı hà dettu: "Noi, cum'è prufessiunali di u turismu, albergatori è agenzie, sustenemu u travagliu di sta Presidenza. Pensemu chì a Presidenza di l'area farà una grande cuntribuzione à Uludağ cù u sustegnu di u nostru Sindaco Metropolitanu Alinur Aktaş sottu a guida di u nostru stimatu Governatore. Prima di tuttu, pensemu chì u turismu serà apertu per 12 mesi. L'attività da esse realizatu quì, inseme cù e misure relative à a prutezzione di Uludag, assicuraranu chì l'alberghi travaglianu micca solu per 3 mesi, ma per 12 mesi. Uludağ attraerà investitori diversi, più belli, più novi. Quì, hè assai impurtante per risolve i prublemi da Bursa prima. Oghje, i nostri investitori anu da viaghjà à Ankara constantemente. Tuttavia, inseme cù a Presidenza di l'Area è e persone chì cunnosci è cunnosci bè Uludağ, seremu capaci di pruduce soluzioni à i prublemi assai più rapidamente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*