Annunziata una nova data di SIGN International Istanbul!

International-sign-istanbul-nova-storia-annunziata
International-sign-istanbul-nova-storia-annunziata

A nova data di riunione di SIGN Istanbul, induve centinaie di cumpagnie participanti è millaie di cumpratori da u settore di a Publicità Industriale è e Tecnulugie di Stampa Digitale si sò riuniti, hè stata determinata da u 9 à u 12 di settembre di u 2021. Zekeriya Aytemur, Direttore Generale di Tarsus Turkey, chì hà fattu dichjarazioni annantu à a nova data, hà dettu chì a fiera di questu annu si terrà in settembre di l'annu prossimu per via di u prucessu di pandemia, dopu cunsultazioni cù i membri di u settore è l'imprese participanti, chì hà fattu SIGN Istanbul unu di l'urganisazioni principali di u mondu cù i so sforzi eccezziunali è u sustegnu dapoi u primu annu chì hè stata urganizata, hà dettu chì anu decisu di edità.

Dichjarà chì anu iniziatu immediatamente i preparativi per a riunione 2019 u ghjornu chì SIGN Istanbul 2020 hè finitu, Aytemur hà dettu chì anu cuntinuatu ininterrottamente tuttu u travagliu per apre cù successu SIGN Istanbul u 17-20 settembre 2020, cum'è in u calendariu, ancu durante e restrizioni imposte dovute. à a pandemia. In a so dichjarazione, Aytemur hà dettu: "Tuttavia, anticipendu chì pò esse una diminuzione di u numeru di visitatori per via di pussibuli ostaculi di viaghju o preoccupazioni persunali, avemu trasfurmatu a nostra fiera in un furmatu hibridu è preparatu l'infrastruttura di una piattaforma elettronica induve B2B in linea. e riunioni d'affari ponu esse tenute. Avemu cuntinuatu e nostre prumuzioni in tutti i canali per aumentà u numeru di visitatori sia da Turchia sia à l'esteru. Avemu dichjaratu à e nostre 147 imprese participanti chì apriremu a fiera à i visitori, salvu chì una misura preventiva hè presa da i Ministeri ".

Aytemur; "Avemu agitu secondu l'opinioni di e cumpagnie participanti è a raccomandazione di u Cunsigliu Consultivu di SIGN Istanbul"

Aytemur hà spartutu l'infurmazioni chì anu furmatu un "Consultation Board" cù i membri di l'industria, tenendu in contu e preoccupazioni riportate da tutti l'attori di l'industria, in particulare e cumpagnie participanti, in quantu à SIGN Istanbul 2020 in settembre. Ellu disse chì e cundizioni attuali ùn sò micca abbastanza per una fiera di successu è per quessa, anu cunclusu chì posponà SIGN Istanbul à 2021 seria benefica per u settore.

SIGN Istanbul, chì si svolgerà in TÜYAP Beylikdüzü trà u 9 è u 12 di settembre di u 2021, riunirà i pruduttori, i fornitori, l'esportatori è l'importatori di u mondu di a publicità industriale è di a stampa digitale, cumpagnie di publicità, agenzie di publicità, centri di stampa digitale, stamperie, cum'è in l'ultimi scontri 21. Riunirà pruduttori di tessili, architetti, ingegneri, venditori di materiale di vendita, promotori è cumpratori domestici è stranieri. Tutte l'innuvazioni da e macchine di stampa digitale à e macchine di stampa di serigrafia, da a stampa tessili à e macchine laser, da i sistemi LED à i prudutti di publicità industriale, da e tecnulugia di stampa 3D à l'equipaggiu di cumunicazione visuale è di visualizazione seranu esposte à a fiera, chì hè trà i principali urganisazioni di u mondu. in u so campu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*