2030 Unhindered Vision Document hè Prontu

2030 Unhindered Vision Document hè Prontu
2030 Unhindered Vision Document hè Prontu

U Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali hà preparatu u Documentu di Visione Senza Barriere 2030, chì stabilisce a visione di esse una sucità inclusiva induve e persone disabili ponu realizà u so potenziale cum'è citadini uguali.

Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali, hà dettu chì da u 2002, anu pigliatu passi per rinfurzà a participazione di e persone disabili in a vita suciale in parechji spazii, da i servizii di cura in casa è in casa à studii di accessibilità, da u travagliu. à l'educazione. Enfatizendu chì u cuncettu di disabilità hè un cuncettu chì cambia è si trasforma cù u tempu, u Ministru Selçuk hà dettu: "Avemu preparatu u nostru Documentu di Visione Unhindered basatu annantu à questu cambiamentu. Stu Documentu di Visione stabilisce a visione naziunale è a strada di strada di u nostru paese in u campu di a disabilità da u 2020 à u 2030. disse.

Politiche Coperta in 8 Titoli

In u Documentu di Visione Unhindered, e pulitiche da esse sviluppate per i citadini disabili sò state discusse in 8 rubriche. Trà i temi sò "Società inclusiva è accessibile", "Prutezzione di diritti è ghjustizia", ​​"Salute è Benessere", "Educazione inclusiva", "Sicurezza ecunomica", "Vita Indipendente", "Emergenze di disastri è umanitarii" è "Implementazione". è Monitoraghju ". Alcuni di i scopi inclusi in u Documentu di Visione Unhindered 31, chì si compone di 111 scopi è 2030 piani d'azzione in totale, sò i seguenti:

I criteri di accessibilità saranu inclusi in l'acquistu publicu

I criterii di accessibilità seranu inclusi in l'appalti publichi. L'accordi legislativi necessarii seranu fatti per rinfurzà l'accessibilità. Per realizà ogni tipu di servizii architettonichi è urbani realizati in u settore publicu è privatu in modu accessibile, u livellu di cunniscenza è di cuscenza di u persunale tecnicu serà aumentatu. Programmi d'incentivi seranu sviluppati per aumentà l'accessibilità. Inoltre, un mudellu serà sviluppatu per l'allocation d'abitazioni assequible; E misure necessarie seranu pigliate per a produzzione di veiculi di trasportu publicu in modu accessibile.

Disposizioni chì cuntenenu a discriminazione seranu svezzate

A legislazione naziunale contru a discriminazione contr'à e persone cù disabilità serà rivista. Un studiu di rivisione serà realizatu per eliminà e disposizioni chì cuntenenu a discriminazione basata nantu à a disabilità. E misure ghjuridiche è amministrative necessarie saranu rinfurzate per rende accessibile à e persone cù disabilità i meccanismi di lagnanza è e prucedure, chì permettenu di fà applicazioni in casu di presunta violazione di qualsiasi dirittu.

L'accessu à i servizii di ghjustizia è a participazione à a vita pulitica serà rinfurzata

L'accessu di e persone cù disabilità à i servizii di ghjustizia è a so participazione à a vita pulitica serà ancu rinfurzata. Attività di sensibilizazione seranu realizate nantu à l'accessu à a ghjustizia. E misure ghjuridiche è amministrative seranu rinfurzate per assicurà chì e persone disabili utilizanu i so diritti in i prucessi ghjudiziali, è adattalli secondu a so età è a so incapacità. I sforzi seranu aumentati per assicurà chì i disabili ponu participà à i prucessi elettorali in modu indipendenti.

I prugrammi di diagnosi precoce seranu allargati

Hè destinatu à rinfurzà i servizii di salute accessibili per i disabili. In questa direzzione, studii protettivi è preventivi seranu realizati in i zoni cù risicu di invalidità congenitale è sussegwente. I prugrammi di diagnosi precoce seranu allargati è à u stessu tempu, i prugrammi di intervenzione precoce seranu stabiliti. A capacità di l'istituzioni sanitarie per risponde à i bisogni di e persone cù disabilità cum'è l'accessu fisicu, l'equipaggiu appropritatu, l'equipaggiu è l'infurmazioni accessibili serà aumentatu. L'accessu à i medicini, forniture mediche è dispusitivi chì e persone cù disabilità anu bisognu secondu a so disabilità serà facilitatu è supportatu.

U Curriculum è i Materiali di l'Educazione seranu rivisiuti

Hè previstu di rinfurzà l'educazione di e persone cù disabilità per evaluà e so capacità mentali è fisiche. In questu cuntestu, tuttu u persunale chì travaglia à tutti i livelli di educazione, cumpresa l'educazione di a prima zitiddina, serà rinfurzatu sia qualitativamente sia quantitativamente. I curricula di l'educazione è i materiali seranu riveduti in quantu à a discriminazione di disabilità.

U so Statu ecunomicu serà rinfurzatu

Hè ancu destinatu à rinfurzà u statutu ecunomicu di i disabili. E attività destinate à adattà i disabili à travaglià cù e so cumpetenze seranu allargate. A legislazione nantu à u dirittu à u travagliu è à l'impiegu, cumprese l'annunzii di l'impieghi è e forme di candidatura, e cundizioni di u travagliu, u sviluppu di a carriera, e cundizioni di travagliu sani è sicuri, serà rivisita per e persone cù disabilità. Cù u Fondu di Amministrazione Amministrativa, u sustegnu di cuncessione per i disabili per inizià a so propria attività serà allargatu è attivatu. E misure seranu pigliate per permette à i disabili di prufittà in modu efficace di tutti l'elementi di i servizii di piazzamentu di u travagliu realizati da l'Agenzia Turca per l'impiegu.

E pagine Web è i servizii bancari seranu accessibili

I studii seranu realizati per aumentà a cuscenza di i disabili in quantu à i so diritti è i servizii publichi. E pagine web di l'istituzioni pubbliche saranu accessibili. L'accessibilità di i servizii bancari serà allargata. L'accessibilità di i servizii di chjama d'urgenza serà rinfurzata.

A participazione di i disabili à a vita suciale è culturale serà assicurata

A participazione di i disabili in a vita suciale è culturale, u turismu, i viaghji, l'intrattenimentu è l'attività di recreazione serà rinfurzata. Infrastrutture necessarie è misure amministrative seranu pigliate per assicurà chì i citadini disabili participà à l'attività sportiva cù uguali opportunità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*