Lunghezza Strada Divisa Aumentata à 444 Chilomitri in Diyarbakır

Lunghezza Strada Divisa Aumentata à 444 Chilomitri in Diyarbakır
Lunghezza Strada Divisa Aumentata à 444 Chilomitri in Diyarbakır

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti in Diyarbakır. Esprimendu chì anu investitu più di 18 miliardi di lire in Diyarbakır in 7 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu 9 prughjetti impurtanti attualmente in corso. Pruvaremu di finisce u più prestu pussibule ", disse. U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a lunghezza di a strada divisa in Diyarbakır, chì era 2003 chilometri in 40, hè avà 444 chilometri.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hè andatu oghje à Diyarbakır per assistisce à una serie di investigazioni è apertura. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà fattu a so prima visita à u guvernatore di Diyarbakır, hà firmatu u Libru d'onore di u Guvernatore. Karaismailoğlu, chì hà avutu una riunione chjusa cù u guvernatore Münir Kaloğlu, andò dopu à a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK è hà scontru cù i membri di u partitu.

"Avemu investimenti assai preziosi in ogni parte di u nostru paese"

Parlendu à i ghjurnalisti à l'uscita di a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu da fà investigazioni estensive in Diyarbakır. Karaismailoğlu, affirmannu ch'elli facenu travaglii grandi è abnegati in ogni parte di Turchia, hà dettu: "Un ghjornu simu in Diyarbakır, un ghjornu in Muğla, un ghjornu in Istanbul. Avemu campatu un disastru in Giresun, ma in pochi ghjorni avemu dimustratu a dimensione di u nostru statu, u putere di u nostru guvernu, è ciò chì pò esse superatu sottu a dirigenza di u nostru presidente. Questu hè solu un esempiu, ma avemu investimenti assai preziosi in ogni parte di u nostru paese ", disse.

Karaismailoğlu, chì hà dettu chì cuntinueghjanu i prughjetti chì u mondu invidia in quantu à l'ingegneria, è chì cercanu di fà e cose chì facenu più faciule a vita di ogni ghjornu di e persone, hà continuatu e so parolle cusì:

"Per serve u statu è a nazione hè una materia di grazia. In questa direzzione, avemu da travaglià dura per vince u cori di i nostri citadini. A nostra gioia più grande hè chì i nostri citadini sò felici cù u travagliu chì facemu. Hè l'unicu ciò chì alleviarà a nostra stanchezza. Avemu travagliatu duru per questu. Cum'è in ogni parte di u nostru paese, avemu investimenti assai impurtanti in Diyarbakir. Avemu investitu più di 18 miliardi di lire in Diyarbakır in 7 anni. Attualmente, avemu 9 prughjetti impurtanti in corso. Speremu, li esamineremu in e nostre visite oghje. Avemu da travaglià per compie u più prestu pussibule. Da avà, prughjetteremu i nostri novi prughjetti in cunfurmità cù e richieste è i bisogni.

"Ci sò 444 chilometri di strade divise attraversu Diyarbakır"

Sottulineendu chì Diyarbakır hà fattu una longa strada durante u periodu di u Partitu AK, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì a lunghezza di a strada divisa in Diyarbakır, chì era di 2003 chilometri in 40, hè avà 444 chilometri. Indittendu chì tali investimenti impurtanti continuanu, Karaismailoğlu hà dettu chì l'aeroportu di Diyarbakır hè unu di i più grandi aeroporti in a regione è in Anatolia. Dichjarà chì u numeru di passageri aumenta ogni ghjornu è chì ci hè una capacità di passageru di più di 5 milioni, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì a pista di l'aeroportu di Diyarbakır hè una di e più lunghe piste dopu Istanbul. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì dopu à l'esaminazioni è e riunioni da esse tenute, parleranu di ciò chì ponu guadagnà in termini di serviziu à Diyarbakır, i citadini è a nazione, aghjustendu chì serà un ghjornu assai impurtante per Diyarbakır.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*